Призначений для викладачів зарубіжної літератури. Портфоліо викладача показує рівень підготовленості педагога і рівень активності у навчальних та позанавчальних видах діяльності.
Петлінська Альона Миколаївна Посада: викладач зарубіжної літератури з 2010 року Місце роботи: ПТУ № 22 смт.Велика Лепетиха з 2004 року Педагогічний стаж - 14 років Стаж викладача – 8 років
Номер слайду 3
Мелітопольський державний педагогічний університет, 2009 Кваліфікація “Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури” Курси підвищення кваліфікації, 2015
Номер слайду 4
Треба любити те, що робиш, і йти вперед крок за кроком
Номер слайду 5
Великий той учитель, який проймається справою, якої навчає. Катон Старший
Номер слайду 6
Використання ігрових і інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури
Номер слайду 7
Для учнів: викликає інтерес до предмета; знання, здобуті таким чином, добре засвоюються; розвиває творчі здібності, мовленнєві і розумові навички, формує колективізм. взаємодія, динаміка між учителем та учнем; Для вчителя: вимагає зусиль щодо постійного оновлення і урізноманітнення навчальної діяльності.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
1) використовувати різноманітні форми, прийоми і методи на уроках; 2) розвивати в учнів прагнення до успіху; 3) навчити працювати, виконувати завдання, робити пропозиції; 4) розвивати творчі здібності: спостережливість, уяву, пам`ять, уміння аналізувати, теоретичне мислення.
Номер слайду 10
Ніколи не зупиняйся на досягнутому. Пам'ятай: "Навчити неможливо, навчитися - можна". Поганий учитель надає істину, хороший вчить, як її знайти. Не шкодь душевному та фізичному здоров'ю дитини! Пов'язуй знання з умінням та особистим досвідом.
Номер слайду 11
Виступ на педагогічній раді на тему : “ Обмін досвідом щодо впровадження сучасних методів навчання уроках зарубіжної літературі”, 2017 Педагогічний діалог « Креативність - здатність до творчості» доповідь на тему: »основні якості сучасного педагога»,2019
Номер слайду 12
Виступ на тему: “Організація самостійної роботи учнів на на уроках зарубіжної літератури”, 2018 Виступ на тему: “Робота з обдарованими учнями на уроках зарубіжної літератури”, 2016
Номер слайду 13
Обласний конкурс “Кращий постер з предмету “Зарубіжна література”, 2015р
Номер слайду 14
Демонстрація фрагменту уроку на тему : » Оноре де Бальзак. Повість «Гобсек». Зіставлення образів Фанні Мальво і Анастасії де Ресто.», на обласному семінарі викладачів зарубіжної літератури. Тема семінару: «Підручник як педагогічний інструмент викладача зарубіжної літератури». 2018 рік
Номер слайду 15
Посилання: https://youtu.be/6h9epajSr3Q
Номер слайду 16
Методичні розробки уроків Відкриті уроки Предметні тижні Робота з обдарованими учнями
Номер слайду 17
В.Вітмен. Життєвий і творчий шлях письменника Анна Ахматова Життєвий і творчий шлях. Акмеїзм. В.Шекспір. Здобутки драматургії В.Шекспіра.Філософські та моральні проблеми в трагедії “Гамлет”.
Номер слайду 18
Викладання – це мистецтво, а не ремесло –у цьому самий корінь учительської справи… Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – ось єдиний можливий курс сучасного вчителя. (М.А.Рибникова)
Номер слайду 19
Урок на тему : “ Оноре де Бальзак. Життєвий і творчий шлях” Група 16, 2015 – 2016 н.р.
Номер слайду 20
Урок на тему : “ М. Булгаков “Майстер і Маргарита”. Еволюція образу Раскольнікова. Група 16, 2016 – 2017 н.р.
Номер слайду 21
Урок на тему : “ Анна Ахматова. Життєвий і творчий шлях” Група 36, 2018 – 2019 н.р.
Номер слайду 22
Проведення предметних тижнів Робота з обдарованими учнями
Номер слайду 23
Літературна вітальня присвячена творчості російського письменника Л.М. Толстого вересень2018
Номер слайду 24
Вечір пам’яті С.Єсеніна, 2017 Усний журнал “Зарубіжні письменники і Україна”, 2016
Номер слайду 25
Рогадування кроссенсів, 2018
Номер слайду 26
В період моєї роботи в училищі являюсь учасником жіночого ансамблю “Дніпряночка”. Приймаю участь у огляді-конкурсі: “Надія.Молодість.Майбутнє.”
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Підготовка виступу учениці Голбан Любові на огляді-конкурсі “Надія. Молодість. Майбутнє.”. Диплом І ступеня у номінації “Художнє слово”.
Номер слайду 29
Так музики ж всякчас і знов! Щоб вірш твій завше був крилатий, Щоб душу поривав – шукати Нову блакить, нову любов. Щоб мчав, де далеч непохмура, Де чари діє вітерець, Де пахне м’ята і чебрець… А решта все – література!