Хоменко Наталії Михайлівни. Портфоліо вчителя англійської мови. Реутинської гімназії Кролевецької міської ради
Номер слайду 2
“We learn by teaching.”“Коли ми вчимо інших, мивчимося самі” Сенека
Номер слайду 3
Дата народження: 5 жовтня 1987р. Освіта: Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка. Закінчила у 2010 році. Спеціальність за дипломом: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська) та українська мова і література. Кваліфікація: вчитель англійської мови, зарубіжної літератури, української мови і літератури. Педагогічний стаж: 9 років. Категорія: спеціаліст. Загальна інформація
Номер слайду 4
Вчитель повинен важке зробити легким, легке – цікавим, цікаве – пізнавальним. Педадогічне кредо: Щоб уникати помилок - треба набиратися досвіду, щоб набиратися досвіду - треба робити помилки!Життєве кредо:
Номер слайду 5
Шляхи підвищення мотивації при вивченні англійської мови. Проблема над якою працює вчитель:
Номер слайду 6
Проблема формування навчальної мотивації є однією з найважливіших задач сучасної школи. Мотивація – це таке внутрішнє спонукання до дії, яке обумовлює суб’єктивно-особистісне зацікавлення людини в здійсненні цієї дії. Мотивація – це найважливіша пружина процесу оволодіння іноземною мовою, що забезпечує його результативність Мета вчителя – створити стійку, постійну мотивацію, що буде гарантувати прогрес в оволодінні іноземною мовою. Актуальність проблеми:
Номер слайду 7
- подорожі; - доручення;- бесіди; - загадки; - рольові ігри;- квести. Шляхи підвищення мотивації: Навчальні ігри:
Номер слайду 8
- уроки-вікторини; - уроки-подорожі;- уроки-ігри;- уроки фантазії і мислення;- відеоуроки;- уроки-тести. Шляхи підвищення мотивації: Нестандартні уроки:
Номер слайду 9
Шляхи підвищення мотивації: Позакласна робота:- мовні табори;- екскурсії;- участь у конкурсі знавців англійської мови “PUZZLE”.
Номер слайду 10
Проблема над якою працюю: Виховання духовності і національної свідомості здобувачів освіти. Виховна робота:
Номер слайду 11
- семінар учителів англійської мови на базі навчального закладу;- взаємовідвідування уроків;- голова шкільного методичного об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу;- координатор гри “PUZZLE”Участь у житті школи: