Використання сервісу
Go Pollock в навчальній
діяльності вчителя
Освітня платформа Go Pollock запрацювала
для українських учителів
У Києві презентували освітню платформу Go Pollock. Це онлайн-помічник учителя для створення миттєвих тестів, які можна проводити як під час уроку в школі, так і в будь-якому іншому місці, де є доступ до інтернету.
Go Pollock — міжнародна компанія, але її співзасновники — з України, тому вони і звертають увагу на український ринок. Зараз найбільше користувачів вони мають у США.
За допомогою платформи вчителі можуть створювати онлайн-тестування для учнів, додавати туди графіку та зображення, запускати історії колаборації, аналізувати результати безпосередньо під час сесії, працювати з відкритими запитаннями та ставити відповідності.
Використання сервісу Go Pollock в навчальній
діяльності вчителя
Go Pollock - це онлайн сервіс, який є помічником вчителя, що дозволяє збагатити урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та спостерігати прогрес усього класу в реальному часі.
Однією із переваг вказаного сервісу є його україномовний інтерфейс. На відміну від інших програм такого типу (Kahoot, EasyTestMaker, Poll-maker), він дозволяє створити тести традиційного типу (одна чи кілька правильних відповідей, вірно-невірно) і питання відкритого типу, коли учень повинен ввести відповідь самостійно.
Go Pollock дозволяє здійснювати тестування учнів під час уроку і вдома, відповіді вчитель отримує в режимі реального часу - це дозволяє адаптувати урок на основі інформації про типові помилки учнів. Учитель може в процесі пояснення матеріалу визначити, які питання потребують додаткового пояснення з його сторони.
А створивши тест у сервісі, ви зможете використовувати його в інших класах та обмінюватися з колегами
Сервіс Go Pollock має такі переваги:
1. Простий у використанні, що робить його ідеальним для педагогів будь-якого рівня ІТ-компетентності.
2. Економія часу. Учні за допомогою тестів, які забезпечує даний сервіс, виявляють рівень своїх знань стосовно обраної теми. Для тестування (яке проводиться на персональному комп’ютері або планшеті) завдання завантажуються з «Бібліотеки». Вчителі можуть оцінювати учнів безпосередньо під час сесії, здійснюється безпаперова взаємодія між учасниками освітнього процесу, що робить його зручним для щоденного використання.
3. Завдання зберігаються в хмарному сервісі «Бібліотека», до якого вчитель має доступ і може постійно їх поповнювати.
4. Результати сесії учнів також зберігаються в хмарному сервісі. Вчитель постійно має доступ до їх результатів – це спрощує роботу при перенесенні оцінок у журнал.
5. Одночасність сесії. При проведенні тестування немає обмежень на кількість учнів.
Go Pollock вчить співпрацювати. Ви ставите завдання, наприклад: запустити в космос ракету з паливом та їжею для астронавтів. Місія буде успішною, якщо учні працюватимуть разом. Тут немає тих, хто виграє та програє, — важливий лише загальний результат. Тому діти починають допомагати один одному: вони обговорюють завдання, підказують і всі разом досягають мети. Так ви вчите дітей, що цікаво не лише змагатися, а й створювати щось разом.
Вже з 1 вересня у першокласників з’явлися інтегровані уроки «Я досліджую світ», що поєднають у собі такі предмети, як мова і література, математика та багато інших. Go Pollock (cервіс Classtime) пропонує гру, де учням необхідно підзарядити робота POLL-E, батарея якого вже на мінімумі. Кожна правильна відповідь додає йому трохи більше сил. Запитання, які заряджають робота, можуть бути з різних галузей, що допоможе розвивати інтегроване навчання.
У Classtime можна не лише проходити тестування, а й відповідати на відкриті запитання.
І що важливо, це можна застосовувати на багатьох предметах — від літератури до математики. «Наведіть приклад органів тіла людини», «Назвіть три кольори веселки», «Скільки буде 90*3», «Назвіть приклад прикметника, який описує картинку» тощо. При цьому для дитини важливо, що дорослі з нею на одній хвилі — ви використовуєте сучасні технології та даєте учню можливість виконати завдання на його власному девайсі.
У сервісі ви також бачите загальну картину класу: можете аналізувати найпоширеніші помилки в дітей, експортувати дані у PDF-формат, поширювати серед учнів чи батьків. Наприклад, ви можете показати учням типові неправильні відповіді, а потім дозволити їм повторити матеріал та виправити ці помилки.
Перевіривши знання учнів, ви також можете організувати їх у групи для спільної роботи. Це може знадобитися, якщо в одному класі діти з різним типом сприйняття інформації, або є «сильніші» та «слабші». Ви зможете створити окремі завдання для кожної з груп та приділити більше уваги тим, хто потребує додаткового вивчення матеріалу.
Classtime допоможе і в підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання. Сервіс має всі типи завдань, що трапляються на ЗНО: тести, відкриті запитання, встановлення відповідності.
У Classtime можна також використовувати математичні формули в запитаннях, створюючи їх за допомогою відомої мови розмітки LaTeX. Після введення коду LaTeX редактор одразу показує, як виглядатиме формула в кінцевому підсумку. Це дає змогу проводити тестування не лише з гуманітарних дисциплін, а й з точних наук.
Для використання сервісу Go Pollock у навчальному класі чи аудиторії необхідно передбачити наявність Інтернету, а також під’єднаних до мережі комп’ютерів чи планшетів у вчителя та учнів.
Ви ділите клас на команди, і вони повинні знаходити в приміщенні школи QR-коди із зашифрованими запитаннями з сервісу. Тільки якщо учні відповіли правильно, вони отримують підказку, де шукати наступний код. Це дасть змогу не лише перевірити знання школярів, а й навчити їх працювати в команді.
Ви передаєте свої повноваження кільком учням, і вони за допомогою сервісу створюють власні завдання. Так можна перевірити їхні навички та знання. Потім інші учні починають виконувати завдання, а «вчителі» можуть їм допомагати, що також розвиває вміння працювати в команді.
Сервіс є новим, зараз проводиться навчання з вчителями України по впровадженню в навчальний процес. Для його успішного використання мною розроблено інструкцію по роботі з ним.
Крок 1. Для початку необхідно перейти на офіційну сторінку Go Pollock за вказаним посиланням https://www.gopollock.com/uk/ та натиснути на кнопку “Вхід вчителя”.
Крок 2. Здійснити реєстрацію в сервісі. Для цього натиснути на поле “Зареєструйтесь”.
Крок 3. Обрати один із запропонованих варіантів реєстрації (зареєстрований акаунт Facebook чи Google, або через власну електронну пошту).
Крок 4. Після реєстрації вчитель переходить в свою «Бібліотеку», де може створити запитання, які використовуються для тестування учнів. Для цього потрібно натиснути поле «+Нова група питань».
Крок 5. При цьому відкривається нове вікно в «Бібліотеці», якому потрібно дати назву, що відповідатиме назві тесту (сесії).
Нижче приведено вікно зі створеною сесією «Множення рацональних чисел».
Крок 6. На цьому етапі потрібно ввести саме запитання та додаткові деталі (завантажити зображення або вставити URL зображення), якщо потрібно.
Крок 7. До набраного запитання необхідно вибрати тип відповіді (Одна правильна відповідь, Кілька правильних відповідей, Правда/Неправда, Текст та Встановити відповідність). В Go Pollock також можуть використовуватись математичні формули, які створюються за допомогою мови розмітки LaTeX.
Крок 8. На даному етапі потрібно ввести варіанти відповідей та вказати, яка з них правильна. Після цього натиснути «Створити питання» і перейти до введення наступного. Цей крок повторяється стільки разів, скільки запитань в тесті.
Крок 9. Після того як всі запитання введені, слід натиснути на «Почати Нову Сесію» і перейти безпосередньо до проведення сесії на уроці.
Крок 10. На даному етапі в лівій стороні вікна висвітлюється оригінальний код сесії, за яким учні можуть приєднуватися до тестування. В правій стороні вікна є кнопка копіювати, яка дозволяє зберегти в буфері обміну посилання на сесію.
Крок 11. Для проведення тесту необхідно вибрати та активувати всі чи окремі питання, які входять до сесії.
Якщо якісь запитання потрібно вилучити із тесту, то слід натиснути кнопку «Деактивувати усі питання». Після цього знову слід вибрати питання для тесту.
Крок 12. Наступний етап – проведення сесії. Учні повинні приєднатися до сесії за вказаним кодом.
Крок 13. Проведення сесії, після чого вчитель має змогу в режимі реального часу переглянути результати.
Зазвичай Go Pollock автоматично перевіряє відповіді учнів (Одна правильна відповідь, Кілька правильних відповідей, Правда/Неправда).
Однак, якщо використовується під час сесії тип питання Текст, тоді вчителю необхідно самостійно здійснити перевірку відповідей учнів. Для цього потрібно натиснути на жовті клітинки з іконкою у вигляді ока в таблиці heatmap.
З інструкцією для учнів можна ознайомитися за посиланням: http://ivanna-site.in.ua/tsikavi-vpravy-7-klas/997-servis-go-pollock-instruktsiya-dlya-uchniv.
Висновок. Сервіс Go Pollock доцільно використовувати в освітньому процесі, він може стати надійним інструментом в навчальній діяльності вчителя, урізноманітнює форми співробітництва і комунікації, оптимізує часові ресурси та витратні матеріали.