26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ
Створюємо логотипи та займаємося брендінгом класу.

Навіщо потрібно працювати над брендуванням класу? Як це краще реалізувати? Про все це розповіла на своєму вебінарі «Брендування класу: як створити привабливий імідж класного колективу для навчання та виховання» Софія Бенза, вчителька інформатики у Ліцеї №22 Івано-Франківської міської ради, класний керівник. 

Що ж таке бренд? Цей термін на сьогодні використовують усі без винятку, асоціюючи його лише з певним продуктом, який виготовляє та чи інша фірма. Насправді ж, «бренд» – значно ширше поняття. Це не продукт або послуга, а її оболонка, не компанія, не річ і не предмет, який ми можемо придбати. Це ціннісні характеристики, думки, асоціації або емоції, які викликає продукт. 

Не варто плутати термін «бренд» із такими поняттями як «брендинг» і «брендування». Якщо бренд – це характеристика продукту, то брендування або брендинг – просування цього бренду, комплекс дій, спрямованих на формування певного іміджу продукту. 

Що може стати основою для брендинг-розробки у класі?

  • Створення логотипу класу. Завдяки цьому учні підсвідомо об'єднуються в тісний колектив та відчувають свою унікальність. Крім того, логотип дає учням поштовх до творчого розвитку і вчить бути відповідальними.
  • Упровадження бренду в життя класу.
  • Укладання брендбуку (інструкція для створення бренду: концепція, атрибути, стратегія розвитку і те, на що спрямований бренд).
  • Застосування бренду класу у шкільній та позашкільній діяльності.
  • Позиціювання класу в навчальному закладі та за його межами.

Як реалізувати брендування класу?

1. Розробіть разом із учнями ескіз майбутнього логотипу. 

Примітка. Логотип має відбивати ту чи іншу рису вашого класу. Кольори не мають бути занадто яскравими, їх не має бути багато. Занадто скромний або перевантажений елементами логотип – помилка.

Браузерні програми для створення логотипів: 

  • Ucraft. У плашці «shapes» обираємо основу майбутнього логотипу. Найкращими для сприйняття є логотипи у формі круга або квадрата. Далі обираємо колір основи та змінюємо її розмір. Останні етапи: додаємо на основу напис (плашка «text») та зображення (плашка «icons»). Готово!
  • Canva. У плашці «Шаблони» ви можете побачити приклади логотипів, які надихатимуть на створення власного. Спершу потрібно обрати фон майбутнього логотипа. Далі змінюємо форму і дизайн основи  та розміщуємо на ній фігури (плашка «елементи»). Насамкінець можна додати до логотипа фото та/або текст. 

2. Використовуйте бренд класу в навчальних та виховних цілях: для поглиблення знань із графічного дизайну, для розвитку творчого і критичного мислення, для розвитку соціальних навичок. 

3. Продумайте разом із класом перспективи розвитку брендування класу: проводьте тематичні фотосесії, флешмоби, тимбілдинги;  створюйте дизайнерські закладки для підручників; організовуйте соціальні проєкти (суботники, збір макулатури, дні висадки дерев); створюйте соціальні реклами тощо.

Бажаєте дізнатися більше про брендування класу? Радимо переглянути вебінар! 

 
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter