22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота
Основні тези виступу Вікторії Богданової.

Колись якісні роздаткові матеріали були рідкістю в українських школах. Їх купляли, або копіювали. Але сьогодні все набагато простіше. Ви легко можете завантажити готові матеріали, або ж створити їх власноруч. Для цього скористайтеся сервісом «Canva», де можна зробити все – від плаката до розкладу уроків. Як використовувати сервіс, розкаже лекторка інтернет-конференції «Сучасні інтернет-ресурси для організації ефективного навчання» – Вікторія Богданова.

Реєстрація та початок роботи

Для реєстрації на сайті Canva можна використовувати акаунт Гугл, Фейсбук або електронну пошту. Після цього ресурс запропонує вам обрати напрямки роботи: некомерційна благодійна організація, велика компанія, студент, особисте використання, викладач, бізнес. Кожна опція має власну специфіку та надає користувачу відповідний набір інструментів.

Після вибору напрямку буде створено особистий кабінет. Зліва ви побачите панель меню з опціями: Рекомендації для вас, Усі ваші дизайни (зберігає шаблони, якими ви користувалися), Спільно з вами (проєкти, що розробляються разом із іншими користувачами), Елементи фірмового стилю (унікальні дизайни інтерфейсів для вашої команди), Всі папки, Кошик.

Справа ви побачите напрямки, за якими можна створювати дизайни. Наприклад: Презентації (прості та озвучені, для комп’ютерів чи мобільних телефонів), Соцмережі (обкладинки, пости, анімації та інший контент для соцмереж), Відео, Маркетинг (матеріали для просування продуктів), Офіс (резюме, розклади, діаграми) тощо.

Який контент можна створювати?

На перший погляд такі напрямки як «Офіс» або «Соцмережі» зовсім не пов’язані з навчанням, але вони містять чимало корисних шаблонів, які можна використати для шкільних завдань.

Наприклад, створіть резюме відомого письменника. Його дизайн можна взяти з шаблону, а от зміст нехай заповнять учні. Ім’я та місце народження поета, де навчався/лася, який внесок зроблено в українську літературу, основні досягнення, твори, хобі. Аби створити подібне резюме, дітям доведеться детально ознайомитись із біографією письменника, а це вже справжній проєкт.

Ще один тип шаблону – планувальник або чек-лист. Зазвичай їх використовують для створення списків справ або матеріалів. Із його допомогою можна створити розклад уроків, перелік вправ або речей, які повинні мати школярі до першого вересня. Чек-лист завжди можна заламінувати, що дозволить ставити помітки маркером, а потім стирати їх та використовувати матеріал знову.

Зауважити: використовуйте такі сервіси як Coggle, Mindmeister, Xmind, аби створювати ментальні мапи. 

Аби отримати більше корисної інформації, перегляньте виступ за посиланням.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter