Про особливості нового навчального року 2020/2021.

До нового навчального року залишаються лічені дні. Школярі, їхні батьки та вчителі чекають на нього з особливими хвилюваннями, особливо після дистанційки! Про те, до чого готуватися вчителям у новому навчальному році, розповіла у своєму вебінарі Наталія Борисенко, викладачка української мови та літератури, викладач-методист вищої кваліфікаційної категорії.

Лекторка порадила викладачам переглянути виступи Любомири Мандзій та Сергія Шкарлета, де спікери розповіли освітянам про особливості підготовки до нового навчального року 2020/2021. 

Так, у своєму виступі Сергій Шкарлет заявив, що на сьогодні ми маємо спиратися на дві постанови:

У другій постанові говориться про те, що саме школа відповідає за виявлення випадків захворювання серед дітей, а керівник школи несе відповідальність за виконання рекомендацій від МОН. 

Чому варто ознайомитись із цими документами? Наталія Борисенко наголошує на тому, що вчительська спільнота має створити безпечні умови навчання в освітніх закладах. А саме:

  1. Право вибору. Якщо деякі батьки не захочуть відпускати свою дитину до школи, вони мають на це повне право! Тож учителі мають подбати про організацію очного та дистанційного навчання для своїх учнів. 
  2. Навчання у різних зонах (зелена, жовта, помаранчева, червона). Якщо під час брифінгу міністр охорони здоров'я повідомить, що [назва міста/області] потрапив(-ла) в червону зону, то у шкіл із названих міст/областей є два дні (такі новини будуть оголошуватися перед вихідними) для перебудови системи навчання на дистанційку і підготовки до двотижневого карантину. Якщо ситуація змінюється на краще, то після карантину школи повертаються до звичного режиму роботи.

Також лекторка наголосила на ключових моментах з Листа МОН від 11.08.2020 №1/9-430 із додатком, на які ми можемо спиратися при підготовці до нового навчального року:

  • Освітня програма закладу освіти, яку затверджує педагогічна рада. Що допоможе зменшити перебування учнів у школі? Перерозподіл годин для вивчення окремих навчальних дисциплін. Крім того, дозволяється інтеграція предметів (не враховуючи ті, що вже інтегруються). 
  • Питання рівного доступу до отримання освіти очно та дистанційно. У МОН радять запровадити «коригуюче навчання» і передбачити використання засобів дистанційного навчання. 
    Лекторка повідомила, що планує коригуюче навчання проводити в онлайн та офлайн-форматі. На повторення кожної теми, що випала на час дистанційного навчання, виділятиметься по одному уроку. Крім того, Наталія Борисенко продовжуватиме розміщувати на онлайн-платформах навчальні матеріали у текстовому, аудіо- чи відеоформаті. 

Лекторка виділила наступні проблеми, з якими стикалася під час дистанційного навчання:

  1. Комунікація: найпроблемнішим виявилося спілкування через e-mail, Viber та сайт школи. 
  2. Терміни виконання завдань.
  3. Інформаційна компетентність. 
  4. Доброчесність (неможливо визначити чи самостійно дитина виконала завдання, чи списала його з інтернет-джерел). 
  5. Читацька грамотність (діти неуважно читають тексти та не вміють самостійно аналізувати прочитане).

Наостанок Наталія Борисенко порадила педагогам встановити чіткі правила роботи (не працювати цілодобово, не перевантажувати себе та дітей), радитися з колегами стосовно роботи та хоч трішки зберігати спокій!

Бажаєте дізнатися більше про те, що чекає нас у новому навчальному році? Радимо переглянути виступ Наталії Борисенко!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter