21 травня о 18:00Вебінар: Дисграфія. Як працювати вчителю?
Цікаві теми, які були підняті під час Global Education and Skills Forum-2019.

22-24 березня 2019 у Дубаї традиційно відбувся Global Education and Skills Forum. Проведення форуму є ініціативою Varkey Foundation, засновника міжнародної премії Global Teacher Prize. Це – аналог Нобелівської премії, але для вчителів. Цьогорічна тема форуму звучала як «Хто змінює світ?». Захід розпочав Санні Варкі, який закликав підняти статус учителя у світі навіть там, де ця професія не входить до переліку шанованих. Адже саме це може суттєво покращити учнівські результати!

То який він, учитель на мільйон? 

  1. Він використовує навчальні практики, які здатні забезпечити ситуації дитячого успіху. Адже ефективність навчання вимірюється зростаючою мотивацією та результатами навчальної діяльності, а не лише оцінками.
  2. Він застосовує інноваційні методики навчання. У наш час учителі не можуть просто викладати предмет, вони мають бути взірцем та прикладом для учнів у вирішенні конкретних проблем. Важливі волонтерські виступи, власні ініціативи, ютуб-канали: будь-які засоби варті того, щоб знайти стежку до учнівського серця.
  3. Він розвиває глобальну компетентність – дітям потрібні вміння співпрацювати, культурно доводити точку зору, поважати одне одного, релігію і культуру, працювати в команді. Та, звісно, не забуваємо про критичне мисленння та творчість.
  4. Він допомагає досягти результатів навіть тим, хто не є переможцями конкурсів, вміє мотивувати тих учнів, які ще не усвідомили та не розкрили свій потенціал.
  5. Він кваліфікований, користується повагою в учительській спільноті, встановлює стандарти викладання та поширює найкращі практики, допомогаючи колегам у подоланні фахових проблем.

Окремої уваги заслуговує виступ Андреаса Шляйхера, розробника міжнародного тестування PISA. Він говорив про необхідність готувати дітей до їхнього майбутнього, а не до нашого минулого. Зокрема, навчити «як» – дізнатися, зрозуміти, знайти, а не вивчати сталі константи. Також він зазначив, що незважаючи на швидкий розвиток штучного інтелекту, не варто конкурувати з комп'ютером: краще замислитися, що може людина, чого не може техніка. Отже, готувати учнів слід до таких професій, на які не залучиш роботів, розвивати емпатію, а не запам'ятовування.

Також він зазначив, що:

  • педагогам важливо втримувати баланс між професійним та особистісним розвитком;
  • необхідно зменшити навантаження для учнів, перейти до викладання лише кількох предметів поглиблено;
  • важливо зробити методичні години, опанування технологій, обмін досвідом елементом щотижневого робочого навантаження, перестати витрачати на це особистий час.

Отже, кожен присутній на форумі пересвідчився у тому, що:

  1. Якісна освіта має попит, але завжди не встигає переформатуватись. Цьому заважає мобільність населення, соціальна нерівність та різноманітність культур.
  2. Ми готуємо дітей до життя за межами школи. Вчитель – це людина у постійному творчому пошуку, мета якого – давати можливість дітям робити маленькі кроки уперед.
  3. Допомога стати на крок ближче до свого майбутнього потрібна всім: і  відмінникам, і тим, хто має проблеми з навчанням.
  4. Найбільше надбання вчителів – це не нагороди та ступені, а інтелектуальна привабливість професії, можливість поділитися досвідом, долучитись до спільноти найкращих фахівців світу.

Зрозуміло, що світ змінює той, хто активно діє – будь-яка небайдужа людина, якщо вона смілива та мотивована, здатна впливати на оточення. Більше натхненної та корисної інформації ви дізнаєтесь, прослухавши вебінар «Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum» Ганни Дудіч.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.