Відтепер усі інклюзивно-ресурсні центри України працюватимуть за новими сучасними методиками – держава придбала 199 комплектів методик для комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Серед них:
- WISC-IV (шкала інтелекту Векслера для дітей).
- Leiter-3 (міжнародна шкала продуктивності).
- Conners-3 (шкала оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності).
- PEP-3 (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектру).
- CASD (опитувальник розладу аутичного спектру).
Як зазначила Міністерка освіти і науки України Ганна Новосад, українським освітянам не обійтися без використання сучасних інструментів. Адже завдяки ним з'являється можливість не тільки задати точний вектор роботи з дитиною з ООП, а й створити індивідуальну програму розвитку, дати чіткі інструкції педагогам, які працюватимуть із дітьми.
Також Ганна Новосад додала, що робота ІРЦ повинна відповідати світовим стандартам психодіагностики та – що найголовніше – індивідуальним запитам кожної родини. Для цього протігом минулого року для фахівців ІРЦ було проведено відповідне навчання. 507 педагогів успішно пройшли навчання, оволоділи необхідними методиками та отримали сертифікати міжнародного зразка. Тепер їх внесено у світовий реєстр психологів, вони можуть здійснювати професійну діагностику дітей з особливими освітніми потребами. На 2020 рік плануються додаткові навчання для тих фахівців, які отримали нові методики тільки зараз.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.