Міністерство освіти і науки України надало роз'яснення щодо відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом першого/другого підпису фінансових документів. Для цього потрібно:
- Призначити нових посадових осіб із правом першого/другого підпису фінансових документів (керівник, бухгалтер).
- Створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, що містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію (це необхідно для можливості відновлення фінансової роботи).
- Звернутися до органу Казначейства на підконтрольній Україні території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи за вимогою органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590).
- Згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
- Налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство».
- Відновити роботу.
Упродовж часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях.
Що робити у випадку відсутності ключів електронного цифрового підпису (під‘єднання до системи дистанційного обслуговування)? Тоді МОН радить:
- Створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи.
- Звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи за вимогою органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590.
- Згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
- Налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство».
- Відновити роботу.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.