28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання
Новини

МОН надало роз'яснення щодо обов'язків асистента вчителя та асистента дитини

МОН стоворило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини). Раніше у цьому виникала плутанина, що призводила до непорозумінь. Асистент учителя та асисент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.  

Згідно з рекомендаціями, асистент вчителя – це педагогічний працівник, який призначається на посаду керівником закладу освіти, має педагогічну освіту та забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу. Асистент вчителя має: 

  • забезпечувати єдність навчання, виховання та розвитку учнів;
  • володіти навичками домедичної допомоги дітям;
  • дотримуватися принципу конфіденційності стосовно стану здоров’я та іншої особистої інформації про дітей у школі; 
  • допомагати у навчанні не лише дитині з ООП, а усім іншим учням класу;
  • брати участь у розбудові інклюзивного навчання разом з іншими вчителями школи;
  • може організовувати спільно з учителем освітній процес за допомогою засобів дистанційного навчання;
  • забезпечувати комунікацію школи та батьків учнів з особливими освітніми потребами.

Якщо ж говорити про асистента учня (дитини), то це не педагогічний працівник, що супроводжує учня і не втручається в освітній процес. Ним може бути один із батьків, уповноважена ними особа або соціальний працівник. Асистент може бути присутній під час уроків та позакласної роботи, допомагати у пересуванні, відвідуванні туалету, переодяганні, харчуванні в школі тощо.

 

Більше інформації щодо організації навчання дитини з особливими освітніми потребами ви можете дізнатися за посиланням.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter