МОН стоворило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини). Раніше у цьому виникала плутанина, що призводила до непорозумінь. Асистент учителя та асисент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.
Згідно з рекомендаціями, асистент вчителя – це педагогічний працівник, який призначається на посаду керівником закладу освіти, має педагогічну освіту та забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу. Асистент вчителя має:
- забезпечувати єдність навчання, виховання та розвитку учнів;
- володіти навичками домедичної допомоги дітям;
- дотримуватися принципу конфіденційності стосовно стану здоров’я та іншої особистої інформації про дітей у школі;
- допомагати у навчанні не лише дитині з ООП, а усім іншим учням класу;
- брати участь у розбудові інклюзивного навчання разом з іншими вчителями школи;
- може організовувати спільно з учителем освітній процес за допомогою засобів дистанційного навчання;
- забезпечувати комунікацію школи та батьків учнів з особливими освітніми потребами.
Якщо ж говорити про асистента учня (дитини), то це не педагогічний працівник, що супроводжує учня і не втручається в освітній процес. Ним може бути один із батьків, уповноважена ними особа або соціальний працівник. Асистент може бути присутній під час уроків та позакласної роботи, допомагати у пересуванні, відвідуванні туалету, переодяганні, харчуванні в школі тощо.
Більше інформації щодо організації навчання дитини з особливими освітніми потребами ви можете дізнатися за посиланням.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.