28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови
Новини

МОН відповідає на поширені запитання щодо свідоцтв досягнень учнів НУШ

Із 2018 року облік результатів підсумкового оцінювання рівня навчальних досягнень учнів Нової української школи (НУШ) фіксується у свідоцтві досягнень. Для того, аби їхнє заповнення не викликало складнощів, МОН підготувало відповіді на поширені запитання батьків та педагогів щодо свідоцтва досягнень.

Свідоцтво досягнень дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. Такий документ заповнюється двічі на рік. Свідоцтво складається з двох частин: характеристики наскрізних умінь учня/учениці та результатів навчання за предметами або інтегрованими курсами. І у жодній із них немає балів. Натомість для оцінювання як наскрізних умінь, так і результатів навчання учнів/учениць 1-2-х класів застосовуються твердження «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату за допомогою дорослих», «потребує уваги і допомоги». У 3-4-х класах результати навчання оцінюють за чотирма рівнями: «початковий», «середній», «достатній», «високий» рівні, а наскрізні вміння – так само, як і в 1-2-х.

Серед запитань, які найбільше хвилюють українськиї учителів, та на які дало відповіді Міністерство:

  1. Що таке свідоцтво досягнень?
  2. Чим свідоцтво досягнень відрізняється від табеля?
  3. Хто і як має заповнювати свідоцтво досягнень?
  4. Чим свідоцтво досягнень учнів та учениць 1-2-х класів відрізняється від свідоцтв досягнень учнів та учениць 3-4-х класів?
  5. Навіщо у свідоцтві досягнень оцінювати саме результати навчання, а не предмет?
  6. Чим рівневе оцінювання краще за бальне?
  7. Навіщо у свідоцтві досягнень оцінювати наскрізні вміння?
  8. Чи будуть рівнево оцінювати цчнів та учениць початкової школи?
  9. Що означають рівні у свідоцтвах для 3-4-х класів?
  10. Навіщо у 3-4-х класах ввели рівневе оцінювання?
  11. За якими критерями вчитель має виставляти рівень?
  12. Початковий, середній, достатній високий – як батькам зрозуміти, скільки це балів?
  13. Як мотивувати дітей за умов безбального оцінювання?
  14. Яким чином батьки можуть бути залучені до оцінювання?

Відповіді на всі ці запитання можна знайти за посиланням

 

 

 

 

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter