26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ
Ключові тези виступу Любові Цукор.

Як ефективно поєднати очне навчання та дистанційку? Спробуйте змішане навчання! Цей формат доволі гнучкий, отож ви матимете змогу експериментувати з різними формами завдань онлайн чи офлайн. 

Освітній проєкт «На Урок» має готові інструменти, які допоможуть у плануванні та проведенні занять під час змішаного навчання. Про можливості проєкту розповіла у своєму вебінарі «Можливості «На Урок» для змішаного навчання» Любов Цукор, головна редакторка та авторка статей журналу освітнього проєкту «На Урок», вчителька української мови та літератури, організаторка інтернет-конференцій та практичних інтенсивів.

Змішане навчання має свої переваги і недоліки. До переваг можна віднести доступність матеріалів, економію часу, зручність навчання, інтеграцію на рівні тем і предметів, можливість користування багатьма ресурсами, а також те, що учні та вчителі стають більш самостійними. 

Серед недоліків можна виокремити відсутність безпосереднього контакту вчителя з учнями, необхідність самоконтролю (постійні пошуки внутрішньої мотивації), віддаленість результату, потреба залучати додаткові джерела та часто невідповідне технічне забезпечення.

Враховуючи ці нюанси, лекторка поділилася з педагогами порадами, які допоможуть в організації освітнього процесу:

  1. Визначте мету: Чого ми навчаємо? Яким буде результат?
  2. Визначте особливості аудиторії: Кого ми навчаємо?
  3. Розподіліть види робіт: Що виконуватиметься онлайн, а що офлайн?
  4. Доберіть відповідні засоби та інструменти. Експериментуйте!
  5. Сформуйте систему оцінювання: пояснюйте дітям принцип оцінювання робіт.
  6. Враховуйте інтереси і здібності учнів.
  7. Бережіть себе: враховуйте власні ресурси та можливості.

Змішане навчання за класифікацією Стейкера і Хорна поділяється на:

1. Ротаційну модель. Завдання можуть бути індивідуальними, груповими чи призначеними для роботи всім класом. .

Це універсальна модель для організації роботи в умовах адаптивного карантину: вона чудово підходить для всіх закладів освіти, для дітей різного віку, для роботи з учнями з ООП та для будь-яких навчальних дисциплін. Учитель самостійно складає графік навчання, де обов'язково чергується онлайн- та офлайн робота. 

Підвиди ротаційної моделі:

  • Ротація за станціями (станції – види роботи в межах вивчення теми чи курсу; реалізується за чітким графіком; які види роботи будуть проводитися онлайн, вирішує вчитель).
  • Ротація за лабораторіями (додаткова робота в лабораторії чи майстерні). Ви можете скористатися онлайн-лабораторними роботами «На Урок».
  • Перевернуті класи (самостійне вивчення теми та закріплення знань на уроці). Діяльність: буктрейлери, мапи думок, стрічки часу.
  • Індивідуальна ротація (складається індивідуальний графік для кожного учня і обов'язково додаються уроки онлайн). Чудово підходить для роботи в інклюзивному класі.

Можливості від «На Урок»:

Вебінари:

2. Гнучку модель. Ця модель передбачає вивчення курсу чи теми переважно онлайн. Офлайн-діяльність зводиться до мінімуму. Учні можуть працювати за гнучким індивідуальним графіком. Учитель використовує різні формати онлайн-роботи для навчання та перевірки набутих знань. 

3. Самостійне змішування. Учитель розподіляє навчальний час на аудиторну роботу та додаткові онлайн-курси. Такий формат найкраще підходить для навчання у ЗВО, позашкіллі та освіти дорослих.

Курси від «На Урок»:

4. Доповнену віртуальну модель. Ця модель підходить для роботи всього закладу освіти. Навчальний час здобувачів освіти розподіляється за принципом поділу між аудиторними заняттями та дистанційним вивченням заздалегідь визначених матеріалів. 

Корисні посилання: 

Запрошуємо вчительську спільноту на інтернет-конференцію «Змішане навчання: очікування та досвід упровадження», яка відбудеться 19 вересня. Початок традиційно о 9:30. Ви дізнаєтеся про суть змішаного навчання та про його актуальність в умовах сучасного освітнього процесу. Крім того, лектори поділяться власними практичними надбаннями, які допоможуть учителям в організації змішаного навчання.

Бажаєте отримати додаткову інформацію про можливості освітнього проєкту «На Урок» під час змішаного навчання? Радимо переглянути вебінар лекторки:

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter