Адаптивний карантин подарував нам нові освітні тренди, серед яких найпомітніший – змішане навчання. І хоча спочатку до нього ставилися з пересторого, згодом стало зрозуміло: це найкраще рішення в умовах адаптивного карантину. Утім, як організувати навчальний процес? Яку з моделей змішаного навчання та у якому випадку обрати, аби не помилитися? Яким має бути урок за такою схемою? Запитань безліч! Щоб допомогти вам отримати на них відповіді та організувати навчання на вищому рівні, ми підготували добірку якісних матеріалів із Бібліотеки «На Урок»
А щоб отримати ще більше цікавої та корисної інформації про змішане навчання від кращих педагогів-практиків, перегляньте інтернет-конференцію «Змішане навчання: очікування та досвід упровадження».
Тема: Таблиця «Змішане навчання»
Автор: Коваленко Аліна
Про матеріал: Пропонована таблиця містить корисну інформацію про схеми, переваги та моделі змішаного навчання. Може бути використана як пам'ятка для вчителя, який тільки починає працювати за змішаним навчанням.
Тема: Презентація «Змішане навчання»
Автор: Коваленко Аліна
Про матеріал: Презентація містить інформацію щодо особливостей змішаного навчання. Може використовуватися для ознайомлення вчителів з такими типами уроків або як демонстрація для учнів класу, у якому вчитель хоче використати цей метод роботи.
Тема: Змішане навчання як процес, що створює комфортне освітнє інформаційне середовище
Автор: Родінка Ірина Олександрівна
Про матеріал: У разі ретельного планування навчального процесу та обґрунтованого добору засобів, змішане навчання є набагато ефективнішим, ніж інші форми навчання і дає учнямі більше шансів навчатися і здобувати якісні знання. Звичайно, впровадження змішаної форми навчання потребує значних зусиль. Це й необхідність внесення змін у нормативну базу, і інвестиції в розробку необхідного навчального контенту й перепідготовка вчителів. Фактично, розвиток змішаної форми навчання може стати одним із ключових напрямків модернізації освіти у сучасній школі.
Тема: Презентація на тему «Змішане навчання – персоналізоване навчання кожного учня»
Автор: Вечерко Тетяна Василівна
Про матеріал: У пропонованій презентації розкрито суть поняття «змішане навчання», перераховано його переваги та основні моделі. Вказані традиційні навички роботи вчителя та навички, що пов'язані з новими технологіями. Наведено сім основних принципів, що допоможуть зробити урок цікавим та корисним.
Тема: Методичний вояж «Змішане навчання – ключ до змін». Засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів
Автор: Засядько Антоніна Вікторівна
Про матеріал: У матеріалі наведено інформацію про переваги змішаного навчання та моделі, які варто використати. Авторка пропонує провести засідання методичного об'єднання в ігровій формі – переходячи від однієї станції до іншої, вчителі отримають багато практичної інформації та порад.
Тема: Презентація «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу»
Автор: Пантелей Ганна Григорівна
Про матеріал: Групова та командна робота забезпечують ефективну взаємодію між учнями, а також роблять керування вчителя непрямим. Адже педагог виступає насамперед організатором початкового і завершального етапів роботи: формулює завдання та алгоритм дій для його виконання, разом із учнями бере участь в оцінюванні досягнутих результатів. Дуже важливо, що за таких умов оцінюється робота всієї групи, а не окремих учнів. Помилки дітей обговорюються тільки у групі. Тож робота учнів перетворюється з індивідуальної діяльності кожного школяра на ефективну співпрацю.
Тема: Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів
Автор: Пантелей Ганна Григорівна
Про матеріал: Пропонований «Довідник учителя» допоможе отримати необхідну для організації освітнього середовища в умовах онлайн-навчання: які ресурси використати, які платформи задіяти, як проводити ефективну виховну роботу і не тільки.
Тема: Дистанційне навчання під час карантину (власний досвід)
Автор: Сухно Олеся Михайлівна
Про матеріал: Як організувати дистанційне навчання, які офіційні документи стануть у пригоді, як перенести в онлайн ті види діяльності, які раніше можна було уявити лише в офлайні? А також – як організувати ефективну роботу з учнями. Про це все авторка матеріалу розповідає з власного досвіду.
Тема: Презентація «Технологія "Перевернутий клас" на уроках географії»
Автор: Паламарчук Людмила Миколаївна
Про матеріал: Презентація, яку можна використати під час підготовки до виступу на засіданні педагогічної ради з питання впровадження технології «Перевернутий клас» на уроках географії.
Тема: Презентація «Перевернутий урок або навчання через діалог»
Автор: Кузьма Наталія Василівна
Про матеріал: Сьогодні на будь-якому уроці за мінімальних затрат можна досягти високого і стійкого пізнавального інтересу, сформувати глибокі знання учнів, створити ситуацію наукового пошуку, коли учень сам стає першовідкривачем відомих істин. Проведення нетрадиційних (перевернутих) уроків відповідає тенденціям сучасного уроку, зокрема таким, як відмова від авторитарного стилю навчання, курс на ініціативу учнів, увага до вироблення вміння самостійно працювати, обґрунтовано приймати рішення, набувати необхідних життєвих компетенцій.
Тема: Презентація «Досвід застосування дистанційного навчання. Перспективи впровадження змішаного навчання в 2020-2021 н.р.»
Автор: Асташенкова Тетяна Іванівна
Про матеріал: Короткий виклад інформації про досвід застосування дистанційного навчання, а саме: як організували, які ресурси використовували та як здійснювали контроль знань. У презентації також визначено зміст поняття змішане навчання, основні його компоненти, технології та моделі. Варіант вирішення й уникнення проблем під час впровадження змішаного навчання.
Тема: Урок-квест за моделлю «Перевернутий клас»
Автор: Майнаєва Олена Іванівна
Про матеріал: Урок літератури рідного краю. Зорієнтований на застосування моделі «Перевернутий клас» змішаної форми навчання. Цілі за таксономією Блума на рівні знання й розуміння реалізуються під час виконання учнями домашнього завдання online. Навчальна діяльність учнів на уроці організована як квест.
Тема: Методичні рекомендації до проведення уроку за змішаною формою навчання
Автор: Майнаєва Олена Іванівна
Про матеріал: Методичні рекомендації до проведення уроку за моделлю «Перевернутий клас» змішаної форми навчання містять орієнтовні завдання з посиланнями на інформаційні ресурси. Цілі уроку сформовані за таксономією Блума.
Тема: Презентація «Інноваційна модель навчання "Перевернутий клас"»
Автор: Мальована Оксана
Про матеріал: Перехід до моделі «перевернутого класу» є переходом від верховенства педагога до верховенства учня. Ті, що навчаються, перестають бути пасивними учасниками освітнього процесу, відповідальність за знання покладається на їхні плечі, що дає стимул для подальшої творчості, направляючи процес навчання в русло практичного застосування отриманих знань.
Тема: Урок змішаного навчання на тему: «Графіки степеневих функцій»
Автор: Панкова Наталія Іванівна
Про матеріал: Завдяки цьому матеріалу ви на реальному прикладі зможете побачити, як працює модель змішаного навчання, як можна досягти навчальних цілей та навчити дітей самістійно здобувати знання.
Тема: Презентація «Формування ключових предметних компетентностей у процесі реалізації змішаного навчання»
Автор: Ковбаса Марія
Про матеріал: Blended learning наразі є однією з найперспективніших форм навчання. Що являє собою концепція змішаного навчання, як вона з'явилася, які види роботи передбачає та які має переваги? Про це ви дізнаєтеся з пропонованого матеріалу.
Тема: Організація ефективної освітньої взаємодії під час викладання англійської мови в дистанційному режимі: 7 кроків до успіху
Автор: Гольтцш Вікторія Юріївна
Про матеріал: Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, здобувачів освіти та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати та мотивувати учнів та давати раду технічним проблемам виявилося зовсім непросто. Для цього потрібно визначити практики та технології, які підтвердили свою успішність, і застосовувати їх надалі.
Тема: Презентація «Впровадження технології змішаного навчання на уроках української мови та літератури для забезпечення вимог НУШ»
Автор: Городніча Наталія Володимирівна
Про матеріал: Одним із перспективних напрямків розвитку навчання в світі зараз вважається змішане навчання, яке іноді називають гібридним. Змішане навчання – це результат інтегрування он-лайн навчання з традиційною класно-урочною системою. Комбінація різних технологій в один інтегрований навчальний підхід надає можливість навчанню стати персональним та особистісно-орієнтованим.
Тема: Розробка уроку з навколишнього світу для учнів 3 класу (за моделлю змішаного навчання "Перевернутий клас") із теми: «Осінь. Ознаки осені»
Автор: Талдикіна Тетяна Миколаївна
Про матеріал: Сучасні діти вимагають від вчителя сучасних підходів до викладання предметів, тому завдяки технології «змішане навчання» («blended learning») дуже легко створити активне та комфортне середовище для розвитку дитини, у якому учень проходить частину курсу онлайн. При цьому він сам контролює час, ритм та послідовність завдань; інша частина занять проходить у школі. У цій розробці повністю змінено структуру уроку, він розроблений за моделлю змішаного навчання «Перевернутий клас», коли учень вивчає нову тему вдома, самостійно.
Тема: Презентація «Вчитель в інформаційному просторі. Технологія перевернутого класу»
Автор: Гирасимюк Ірина Іванівна
Про матеріал: Сьогодні інформаційні технології стали невід'ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. Учитель є ключовою фігурою в навчальному процесі, але не центральною, тому має створити гнучке навчальне середовище, організувати роботу так, щоб учні досягли результату самостійно, без явної участі вчителя. Якщо змінилась роль учителя, то потрібно змінювати і педагогічні технології. Однією з таких інноваційних педагогічних технологій, яка може успішно використовуватися при вивченні нового матеріалу учнями є технологія «перевернутого класу» і це є найвідоміша модель змішаного навчання.
Упевнені, що ви маєте власні неймовірно цікаві та корисны напрацювання, що стосуються змішаного навчання, тож неодмінно діліться ними з колегами в Бібліотеці «На Урок»!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.