Зовсім скоро випускників початкової школи НУШ зустрінуть учителі середньої школи. І ця зустріч викликає неабиякі хвилювання у педагогів. Чи готові учні до «дорослого» навчання? Як з ними працювати? Насправді все дуже просто! Побудувати комфортний місток між рівнями навчання, налагодити ефективну взаємодію на уроці допоможе візуалізація! Як її використовувати? Практичними порадами поділилася Марина Кропельницька в межах Всеукраїнської інтернет-конференції «Нова українська школа: від початкової до середньої освіти».
Існує думка, що навчання в початковій школі – це лише гра, тому діти не налаштовані на серйозну роботу. Але це не так! Адже у другому циклі навчання (3-4 класи) педагогічна увага концентрується на підготовці до успішної діяльності в основній школі. Цей період значно відрізняється від адаптивного циклу (1-2 класів) та має певні особливості:
- використовуються методи, які вчать робити самостійний вибір;
- школярі пов’язують вивчене з практичним життям;
- предметне навчання враховує індивідуальність кожного учня.
Отже, педагогам середньої школи не варто боятися працювати з випускниками початкової ланки НУШ! Діти прекрасно підготовлені до подальшого навчання, проте потребують зовсім іншого підходу. Для них головне не стільки зміст інформації, скільки спосіб її подачі. Матеріал має бути креативним, насиченим і захопливим! Як зробити його саме таким? Спікерка запропонувала прості та цікаві ресурси, що задовольнять вимоги сучасних учнів-візуалів.
Звичайно, програма Power Point допомагає створювати презентації багатьом учителям. Але як з простої презентації зробити дивовижну? Дуже просто! Додайте найпростіші варіанти унаочнення:
- гіфки або анімовані зображення;
- інтелект-карти;
- стрічки часу;
- лепбуки;
- канали віртуальної реальності.
Динамічна презентація гарантовано приверне увагу учнів та покращить запам’ятовування матеріалу.
А наступні онлайн-інструменти допоможуть урізноманітнити будь-який навчальний предмет! До речі, всі вони безкоштовні!
Цей ресурс сприятиме глибокому зануренню учнів у вивчення географії чи астрономії. Що в ньому особливого? Він надає можливість здійснити віртуальну подорож у реальному часі на будь-яку планету! Чому б не запропонувати учням дізнатися, чи є життя на Марсі, а наступного разу пошукати інопланетян у далекій галактиці? Їм неодмінно це сподобається!
Звичайно, без глобуса не обійтися на уроках географії. А чому б його не використовувати під час вивчення інших дисциплін? Адже за допомогою цього ресурсу можна опинитися в будь-якій точці планети. Наприклад, можна здійснити подорож до країни, де народився відомий письменник, фізик чи хімік.
Математико-графічний калькулятор
Цей зручний онлайн-сервіс буде корисним для вчителів математики та фізики. Він пропонує калькулятори та інструменти для побудови графіків функцій і таблиць, оцінки рівнянь, вивчення перетворень і багато іншого. Завдяки йому вивчати точні науки дуже просто!
Неймовірно цікавий і корисний ресурс для вчителів хімії, фізики, біології, математики. Він пропонує велику кількість прикладів лабораторних робіт, які можна робити в будь-якому форматі у режимі віртуальної реальності.
Бажаєте дізнатися більше практичних порад щодо візуалізації матеріалу для викладання у середній школі? Неодмінно перегляньте виступ! Буде дуже цікаво!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.