Життя постійно приносить нові цікаві новини, а «На Урок» невпинно дарує нові знання! Наступного тижня знову йдемо разом до вершин педагогічної майстерності та отримуємо лише позитивні емоції. Ви точно знайдете виступ, який варто відвідати цього тижня! І навіть якщо щось пропустите, нічого страшного – адже всі вебінари можна переглянути в записі. 

Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності

Чи легко орієнтуватися в потоках інформації сучасного світу? Насправді ні. Утім, учні обов'язково мають навчитися самостійно досліджувати навколишню дійсність, отримувати результати та вміти їх застосовувати. І тут нам допоможе топонімічна соціалізація.

Топонімічна соціалізація – це процес інтеграції особистості у соціум шляхом топонімічного пізнання навколишнього світу, топонімічної самоідентифікації, самореалізації та самовдосконалення.  

Крім того, топонімічна соціалізація спрямовує профорієнтаційну активність учнів на оволодіння ключовими компонентами самовизначення:

  • знання про світ професій;
  • розуміння своїх індивідуальних особливостей, можливостей та інтересів;
  • знання технологій професійного самовизначення.

Тобто топонімічна соціалізація – важливий процес, що сприяє формуванню гармонійно розвиненої особистості. Та навіть більше – саме з її допомогою можна виховати покоління з глибокою громадянською відповідальністю. І про те, як це зробити, розкаже під час свого вебінару Артем Горобець.

Де? Освітній проєкт «На Урок».

Коли? 16 березня о 18:00.

Зорова гімнастика – здоровий відпочинок для очей

Наші очі щодня отримують величезне навантаження. І учні, і вчителі щодня сидять над книжками та зошитами, активно використовують комп'ютерні технології, тож не дивно, що ближче до вечора очі неабияк втомлюються. А якщо перевантажувати їх регулярно, то проблем із зором не уникнути! 

Проблем додає і дистанційний формат навчання, адже спочатку ми сідаємо за комп'ютер та готуємося до уроків, проводимо їх у режимі онлайн, потім діти так само за комп'ютером готують домашнє завдання, а вчителі його перевіряють, а потім ми всі відпочиваємо... Із гаджетами в руках. З огляду на це, правильний догляд за очима стає нашим обов'язком. 

Як турбуватися про здоров'я очей учнів? Тут не обійтися без допомоги батьків! Розкажіть їм про необхідність:

  1. Контролювати час, проведений із телефоном, планшетом, ноутбуком чи комп’ютером.
  2. Вчити дитину робити перерви (під час них можна виконувати спеціальні вправи для очей).
  3. Гуляти на свіжому повітрі.
  4. Займатися активними видами спорту.
  5. Правильно харчуватися.

Якщо ви дійсно прагнете допомогти школярам, то заохочуйте їх виконувати корисну зорову гімнастику. Вона допоможе розслабитися, перепочити, переключити увагу та, звісно, стане чудовою профілактикою захворювання очей. А про найдієвіші вправи розкаже під час свого вебінару Тетяна Цюрмаста. Тож неодмінно приєднуйтеся!

Де? Освітній проєкт «На Урок».

Коли? 17 березня о 18:00.

Організація проєктно-технологічної діяльності в межах проєкту «Текстильна лялька» (7-8 клас)

Як розкрити потенціал дитини та допомогти їй проявити креативність? За допомогою нових форм роботи! І тут у пригоді неабияк стануть проєктні методи навчання. Зараз вони просто неймовірно популярні, а все завдяки тому, що вони:

  • дозволяють організувати навчальну діяльність, забалансувати рівень теорії та практики;
  • без проблем інтегруються в освітній процес;
  • дозволяють легко досягати цілей, поставлених навчальною програмою;
  • допомагають забезпечити інтелектуальний розвиток дітей, навчити їх самостійності, доброзичливості тощо;
  • згуртовують учнів, розвивають комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність.

І це ще далеко не все! Саме проєктне навчання вчить дітей розуміти поставлене завдання та шукати шляхи його вирішення, планувати свої дії та швидко змінювати план роботи (звісно, якщо потрібно), самостійно знаходити інформацію, оцінювати власні досягнення тощо.

Цікавий факт: проєктом може стати будь-що, створювати проєкти можна з будь-якої теми. Але, звісно, варто обирати варіанти, які точно зацікавлять школярів. Адже з цікавістю працювати набагато веселіше! Та й результати будуть краще. Наприклад, запропонуйте учням 7-8 класів створити проєкт «Текстильна лялька». Неочікувано, чи не так? А про те, як організувати роботу, розкаже під час свого вебінару Елла Даниліна.

Де? Освітній проєкт «На Урок».

Коли? 18 березня о 18:00.

Розвиток критичного мислення учасників освітнього процесу засобами проєктного навчання

Критичне мислення – одна з найважливіших навичок людини майбутнього. І з цим фактом не посперечаєшся! А все тому, що сучасний світ постійно змінюється, і для того, аби не втратити все, необхідно бути гнучкими та готовими до змін. Критичне мислення – це стиль життя, навичка сучасної людини, яка прагне бути активною та успішною. А ми ж хочемо, щоб наші учні були саме такими? Тоді допомагаймо їм розвиватися!

Як саме? Застосовуйте цікаві методи та прийоми для розвитку критичного мислення. Серед найкращих:

І це лише невелика частина цкіавих прийомів розвитку критичного мислення! А чи знали ви, що його такой можна розивати за допомогою проєктного методу навчання? Саме про це розкаже в межах свого вебінару Віктор Немченко. а також поділиться цікавими практичними кейсами!

Де? Освітній проєкт «На Урок».

Коли? 19 березня о 18:00.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter