Завершення одного тижня – чудовий час для планування майбутнього. Як щодо пізнавальних вечорів у компанії натхненних лекторів, цікавих співрозмовників та, звісно, «На Урок»? Перспектива справді надихає, тож долучайтеся до вебінарів, які прокачають вашу професійну майстерність! Підвищення кваліфікації та отримання нових знань – це завжди цікаво. 

Розкриваємо секрети миттєвого зворотного зв’язку з аудиторією під час виступів, презентацій чи уроків

Мабуть, усі ми були в такій ситуації – цікава тема, натхненна промова, креативні завдання... Але аудиторія вже відволіклася та зовсім не слухає! І коли це тільки сталося? Дійсно, люди можуть втомитися слухати промовця, це нормально. Особливо коли перед вами діти. Вони можуть відволіктися у будь-який момент! Чи можна цьому зарадити, чи можна налагодити зворотний зв'язок із аудиторією?

Зворотний зв'язок може бути:

  1. Оцінним. Це повідомлення своєї думки, свого ставлення до того, про що йде мова. Оцінка може бути позитивною або негативною, при чому останньої не варто боятися. Негативна оцінка виконує коригувальну функцію, що дуже важливо для подальших виступів. 
  2. Безоцінним. Це зв'язок, що не містить ставлення аудиторії до обговорюваного питання. 

У будь-якому разі, зворотний зв'язок – необхідна складова ефективного спілкування. Тож він справді потрібен доповідачеві! Організувати такий зв'язок допоможуть різноматнітні онлайн-сервіси, наприклад, Answergarden і навіть PowerPoint. Неочікувано, чи не так? Тож як налагодити взаємодію зі слухачами за допомогою цих простих інструментів? Про це розкаже під час свого вебінару Наталія Понежа. Реєструйтеся!

Де? Освітній проєкт «На Урок». 

Коли? 22 лютого о 18:00. 

Прийоми для формування презентаційних навичок: печа-куча, ignite talks, speed geeking

Про soft skills та їхню важливість говорять усі. Дійсно, якщо ми хочемо, аби наші учні виросли успішними та змогли знайти своє місце у світі, що змінюється просто щодня, маємо розвивати в них м'які навички. Так, їх багато... Утім, усе поступово! Упевнені, що над розвитком критичного та креативного мислення ви вже працюєте та досягли неабияких успіхів, тож зараз саме час перейти до презентаційних навичок. Уміння подавати інформацію швидко, ефективно, структуровано та зрозуміло стане у пригоді всім без винятку, яку професію не прагнули б опанувати діти в майбутньому. 

                                                                                                                       

Існує багато цікавих прийомів проведення презентацій:

  1. Залучення. Просто попросіть когось із аудиторії допомогти: встановити проєктор, роздати додаткові матеріали, намалювати щось на дошці тощо. 
  2. Рекомендація. Посилайтеся на позитивний (це важливо!) досвід інших. Наприклад, на початку створення проєкту розкажіть, як учні іншої школи розробили екологічний проект та перемогли у всеукраїнському конкурсі.
  3. Тестування. Запропонуйте учням одразу використати нові знання – це допоможе швидко зрозуміти важливість інформації, яку вони щойно отримали. Розповіли про новий фізичний закон? Одразу проведіть цікавий експеримент!
  4. Уява. Чудово, якщо діти одразу яскраво уявлятимуть, яки вони можуть використати новую інформацію, які переваги отримають завдяки їй.

І це ще далеко не все! Сучасні промовці постійно вигадують нові прийоми презентації. Чи чули ви про печа-куча, ignite talks, speed geeking? Якщо ні, то мерщій реєструйтеся на вебінар Юлії Батури!

Де? Освітній проєкт «На Урок». 

Коли? 23 лютого о 18:00. 

Взаємодія педагога та асистента вчителя в умовах інклюзивного освітнього середовища

В Україні з'являється дедалі більше шкіл з інклюзивними класами, де навчаються діти з особливими освітніми потребами. А щоб педагогу, який викладає в такому класі, було простіше організувати освітній процес, з'явилися асистенти вчителів. Їхнім головним завданням стала допомога вчителю або вихователю в навчанні дітей з ООП. Асистент та вчитель – справжня команда, тож дуже важливо, аби вони швидко та ефективно спрацювалися.

Асистент учителя має певні обов'язки:

  • допомога в організації роботи у класі чи групі з інклюзивним навчанням;
  • співпраця з учителем, надання освітніх послуг;
  • соціально-педагогічний супровід дітей з ООП;
  • розвиток соціальної активності дітей;
  • участь у розробці індивідуальної програми розвитку.

І це далеко не повний перелік! А ще не варто забувати, що асистент учителя – не асистент дитини. Як у всьому розібратися? Давайте робити це разом! Приходьте на вебінар Олени Казачинер та дізнайтеся все про особливості співпраці вчителя та асистента вчителя.

Де? Освітній проєкт «На Урок». 

Коли? 24 лютого о 18:00. 

Онлайн-дошка – допоміжний інструмент у роботі педагога

Що ми бачимо першим, коли заходимо у клас? Правильно, дошку! І саме нею вчителі користуються найчастіше під час занять. Бо це зручно! Але дистанційка трохи сплутала карти та створила додаткові проблеми: як проілюструвати приклади, коли під рукою немає крейди та дошки? Утім, хвилюватися не варто! Адже на допомогу сучасному вчителю прийдуть різноманітні онлайн-сервіси, зручні та прості у використанні. 

Розмаїття онлайн-дошок наспавді вражає:

  1. Jamboard (ідеальний варіант, якщо ви користуєтеся Google Meet).
  2. Idroo (варто придивитися до неї, якщо ви обрали для дистанційки Skype).
  3. Linoit (віртуальна дошка оголошень для створення нотаток та інструкцій).
  4. Twiddla (дошка для спільної роботи учнів).
  5. Conceptboard (дошка, на яку зручно додавати зображення, документи, малюнки, нотатки тощо).

Насправді таких онлайн-дошок набагато більше! І кожна з них має свої переваги й особливості. Яку обрати? Усе залежить від вас. А аби дізнатися про онлай-дошки більше, навчитися з ними працювати та зробити правильний вибір, приходьте на вебінар Олени Павлюк. 

Де? Освітній проєкт «На Урок». 

Коли? 25 лютого о 18:00. 

Обирайте найцікавіший вебінар або не обирайте та відвідайте всі! І не хвилюйтеся, якщо не встигнете – ви завжди можете подивитися їх у записі.  

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter