29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM
Новини

Підсумки інтернет-конференції «Природничі дисципліни: навчаємо дистанційно»

«На Урок» оголошує 24 квітня днем природничих дисциплін! Чому? Бо це цікаві, важливі, корисні та неймовірно захопливі науки! Погодьтеся, без фізики, хімії, біології, географії та екології шкільне життя було б набагато сумнішим, а безліч цікавинок так і залишилися б для дітей таємницею. Саме тому так важливо організувати ефективне та стабільне дистанційне навчання. І саме тому ми організували та провели неймовірну інтернет-конференцію «Природничі дисципліни: навчаємо дистанційно» та запросили 5 професійних спікерів, які поділился своїм досвідом та дієвими лайфхаками!

Юлія Батура – «Інтерактивні аркуші на уроках хімії в умовах дистанційного навчання»

Як організувати вивчення хімії дистанційно? Використовуючи сучасні технології! Але як саме? Саме про це розповіла Юлія Батура під час свого виступу. Лекторка поділилася власним досвідом та розповіла про:

  • платформи для комунікації, які вона використовує для роботи (Zoom, Google Classroom, Google Sites тощо);
  • наповнення уроків (власний контент, відео з YiuTube, матеріали з «На Урок», які спікерка розміщує на таких платформах як Wizer.me, Liveworksheets тощо);
  • сервіси для перевірки та закріплення знань (наприклад, тести та флеш-картки «На Урок»).

Також лекторка дала кілька важливих та цікавих порад, які допоможуть організувати роботу учнів, спробуйте! А також Юлія Батура детально зупинилася на особливостях роботи з інтерактивними аркушами. Лекторка запропнувала кілька ресурсів, які можна використати для їх створення, та розповіла про особливості роботи з цими сервісами. 

Ірина Дядюшкіна – «Біоадекватне та ефективне дистанційне навчання на уроках біології в умовах карантину»

Карантин затягнувся, а отже необхідно адаптуватися до нього і прийняти неминуче, а отже – організувати плідне дистанційне вивчення біології. Саме про це говорила під час свого виступу Ірина Дядюшкіна. І продемонструвала на початку лекції неймовірний візуальний сторітеллінг для організації дистанційного навчання. Це варто побачити! 

Спікерка зазначила, що існує безліч корисних ресурсів, а отже кожен має обрати те, що підійде саме йому. Сама лекторка використовує Telegram, Google Glassroom, Zoom, а також:

  • інструменти для створення ментальних карт;
  • інтерактивні дошки;
  • інструменти для створення інфорграфік;
  • доповнену реальність;
  • 3D-моделі.

Як саме працювати? Дізнайтеся з виступу!

Тетяна Кучма – «Моніторинг атмосферного повітря: супутникові онлайн-ресурси»

Екологія – надважлива наука, яка може подарувати нам знання та інструменти, необхідні для покращення життя на планеті. І почати варто з моніторінгу якості повітря. Про це завдання і йшлося у виступі Тетяни Кучми. Як дізнатися, що відбувається з повітрям на планеті, у нашій країні, у нашому рідному місті? Для цього є спеціальні інструменти, наприклад, SaveEcoBot (можна побачити рівень забруднення повітря в Україні онлайн), Eco-City, онлайн-карта Windy.comА тощо. 

а ще варто неодмінно вивчити дані, зібрані супутником Sentinel-5 Precursor та представлені у EO-browser. Що це таке та як допоможе вчителям у роботі, а дітям у навчанні? Завітайте на виступ!

Ксенія Мінакова – «Лабораторні роботи дистанційно, або онлайн-освіта в стилі #STEM»

Викладати нову тему дистанційно непросто, а провести лабораторну роботу в режимі онлайн – ще складніше! Утім, усе реально. І це довела під час свого виступу Ксенія Мінакова. Лекторка розповіла про досвід ХПІ у створенні науково-популярних проєктів для дітей (наукові клуби, STEM labs, Канікули з Політехом, лаби в ХПІ тощо), а також лабораторних робіт разом із «На Урок». І окремої уваги, звісно, вартий освітньо-мотиваційний проєкт «Слідами Чорнобиля», відео-уроки для якого ХПІ також створив разом із «На Урок». Це все може стати вам у пригоді під час онлайн-навчання!

А основна частина виступу була присвячена цікавим експериментам та їх демонстраціям просто у прямому ефірі! Лектора продемонструвала онлайн-проєкти з вивчення фізики, які точно зацікавлять ваших учнів (та й учителів також!). Ми дізналися, чому компакт-диски мають саме таке забарвлення, зробили полярізаційну картину вручну та дізналися, що таке моль. Як саме? Подробиці у виступі!

Олександр Козленко – «Реальні, медійні та уявні експерименти як основа компетентнісно орієнтованих завдань у контексті природничо-наукової грамотності PISA»

Тепер кожен учитель має організовувати онлайн-уроки. Хтось уже став майстром, а у когось ще не все виходить ідеально. Наприклад, як правильно використати відео? А як провести досліди та експерименти у дистанційному форматі? Саме цій темі було присвячено виступ Олександра Козленко.

Лектор торкнувся теми тестування PISA та компетентностей, які воно перевіряє, розказав про типи та класифікацію завдань, про особливості їхньої побудови. А для наочності він навів кілька оригінальних прикладів, які точно зацікавлять вас та стануть у пригоді у подальшій роботі з учнями. Це треба почути! Потім спікер зупинився на реальних, медійних та уявних експериментах, які є основою компетентнісно орієнтованих завдань. Які ж вони та як їх застосувати? Про це дізнайтеся з виступу!

Дар'я Демчук-Маригіна – «Дистанційна робота на уроках географії: практичні роботи та дослідження»

Чи реально викладати географію у режимі онлайн? Чи можливо провести дослідження чи практичну роботу дистанційно? Так, якщо правильно підійти до процесу. А про те, як саме це зробити, Дар'я Демчук-Маригіна розповіла у своємоу виступі. Лекторка одразу запропонувала чотири варіанти роботи:

  1. Дослідження-подорожі. Звісно, тепер вони віртуальні. Діти можуть онлайн подорожувати Євразією, або ж створити нові маршрути прогулянок своїм містом. 
  2. Картохеми. Спікерка детально розповіла про те, як їх створювати та використовувати. 
  3. Я – предмет дослідження. Моя фантазія. Учні створюють інформаційні листівки, розповідають про свої мрії та хобі, але звісно, вони так чи інакше пов'язані з географією!
  4. Домашня лабораторія. Досліджуємо свій дім, вивчаємо свою родину з точки зору географії. Дізнаємося історію роду, вивчаємо ближче домашніх тварин. 

До кожного виду роботи лекторка навела детальні приклади з власного досвіду та дала цінні поради. А які саме – дізнайтеся з виступу!

Це був важливий день. Багато інформації, безліч порад, цікаві прийоми та нестандартні рішення – все, що ви почули, стане вам у пригоді!  І вже зовсім скоро ви зможете подивитися запис конференції на нашому Ютуб-каналі – не пропустіть!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter