Багато хто з учнів вважає хімічні задачі складними, та чи так це насправді? Перший досвід розв'язання таких задач діти отримують у сьомому класі, коли проводять найпростіші розрахунки за хімічними формулами. І якщо вони все зрозуміють, то далі буде просто! І це дуже важливо, адже у восьмому класі завдання ускладнюються.
І якщо дітям непросто впоратися з хімічними задачами під час звичайних уроків, то що робити на дистанційці? Утім, усе можливо! А для цього можна використати електронні ресурси, які допоможуть відпрацювати вміння та навички школярів. Які саме? Про це 28 вересня о 18:00 розкаже Вікторія Богданова на вебінарі «Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання».
Разом ми дізнаємося більше про електронні ресурси з теми, створимо класифікацію хімічних задач та розглянемо практичні кейси роботи онлайн. Буде цікаво!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.