26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ
Новини

Впроваджуємо змішане навчання – підсумки інтернет-конференції від «На Урок»

Змішане навчання – ідеальне рішення для організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину? І якщо так, то як краще організувати роботу з учнями, які методи та прийоми використати, які моделі змішаного навчання застосувати для того, аби отримати позитивний результат? Саме цим питанням було просвячено нову Всеукраїнську інтернет-конфеенцію від «На Урок» «Змішане навчання: очікування, можливості та досвід».

Ірина Дядюшкіна – «Змішане навчання на уроках біології. Нові виклики дарують нові можливості»

В умовах адаптивного карантину змішане навчання швидко перетворилося на новий освітній тренд, а все завдяки вдалому поєднанню технологій дистанційного та очного навчання. Тепер учитель налагоджує та організовує освітній процес, спрямовує та допомагає учням, і це чудово! У своєму виступі лекторка розповіла про найцікавіші моделі змішаного навчання, особливості їхнього використання на уроках біології, а також про онлайн-ресурси, які допоможуть організувати продуктивну та ефективну взаємодію. Sheppard Software, Вiointeractive, Science in school і не тільки. Бажаєте дізнатися, як організувати роботу? Подивіться виступ!

Любов Цукор – «Змішане навчання. Хто? Як? Навіщо?»

Чи можна вважати змішане навчання оптимальним рішенням в умовах сьогодення? Так! Саме тому маємо дізнатися про нього та особливості його впровадження більше. У своєму виступі Любов Цукор розповіла про переваги змішаного навчання (а також звернула увагу на його недоліки) та детально зупинилася на особливостях моделей змішаного навчання. Ротаційна, гнучка, доповнена віртуальна чи самостійне змішування? Вибір залежить від навчальних цілей та вашого бажання! А зробити навчальний процес простішим допоможе освітній проєкт «На Урок»: до ваших послуг вебінари, курси, онлайн-тести, флеш-картки, проєкти, лаборатні роботи, а також інтернет-олімпіади та онлайн-конкурси. Бажаєте дізнатися більше про те, як організувати процес та які ресурси використати? Неодмінно перегляньте виступ!

Наталія Понежа – «Від дистанційного до змішаного навчання через блочно-модульний підхід»

Змішане навчання стало справжнім рятівним човном в умовах пандемії. Але насправді, зазначає Наталія Понежа, карантин лише прискорив процеси, які розпочалися доволі давно. Старі підходи до освіти переживають кризу, дистанційне навчання працює не так добре, як хотілося б, а учні інколи просто не вміють вчитися. Тому поява нових навчальних форматів була закономірною. Як реалізувати змішане навчання? За допомогою блочно-модульного навчання! Які типи модулів існують, які види активностей можна винести в онлайн, як організувати практичну роботу учнів, які використати інтернет-ресурси? Відповіді на всі ці запитання ви дізнаєтеся з виступу!

Марина Шинкевич – «Змішане навчання для молодших школярів? Це можливо та цікаво!»

Усі наколо говорять про змішане навчання як про ідеальне рішення для середньої та старшої школи. А що ж з початковою ланкою? Змішане навчання можна організувати і для молодших школярів! Як? Саме про це і розповідала під час свого виступу Марина Шинкевич. Для оптимізації роботи лекторка радить використовувати різноманітні інтернет-ресурси, серед яких Google Classroom, ClassDojo, MiyKlass, Zoom і тести «На Урок». І це ще далеко не все! Також спікерка поділилася лайфхаками для проіедення цікавого онлайн-уроку, підказала, як зацікавити дітей та розвивати творчі особистості. А щоб дізнатися більше цікавинок, перегляньте виступ! 

Олена Пархоменко – «Школа та універ: спільне та відмінне в підходах до змішаного навчання»

Оволодіння найважливішим навчальним матеріалом, критичне мислення та вирішення проблем, співпраця, ефективна комунікація, самостійне управління власним навчанням та мислення зростання – це провідні принципи змішаного навчання. І вони однакові як для школи, так і для університетів. А які ще спільні та відмінні риси існують? Про це говорила під час свого виступу Олена Пархоменко. Лекторка запропонувала:

  • розглянути сутність та принципи змішаного навчання;
  • розібрати модель навичок сталого суспільства та її зв’язок із моделями змішаного навчання;
  • порівняти моделі змішаного навчання у школі та універі;
  • визначити технічне та організаційне забезпечення змішаного навчання.

Цікаво, чи не так? А щоб отримати більше цікавої інформації, подивіться запис виступу!

Ірина Міньковська – «Змішане навчання. Чому офлайн? Чому онлайн?»

Змішане навчання – ідеальне поєднання онлайну та офлайну. Тож яким воно має бути? Про це говорила під час свого виступу Ірина Міньковська. Лекторка розповіла про основні компоненти та переваги цього формату навчання, а також дала кілька порад для створення курсу за системою змішаного навчання. Яким має бути урок, де буде проходити, як діяти педагогам та як зробити змішане навчання якісним? Також спікерка запропонувала подумати над важливим питанням: чому офлайн може стати предметом розкоші? Прагнете отримати відповіді? Подивіться виступ!

Євгенія Карлаш – «Створення навчального веб-квесту у додатку Google Сайти: навчати(ся) граючись» 

Змішане навчання буде ефективним лише у тому разі, якщо ми будемо використовувати сучасні методи та прийоми роботи. І навчальні веб-квести – одні з них! Лекторка розглянула основні етапи самостійного створення веб-квестів, а також зупинилася на ресурсах, які допоможуть впоратися з цим завданням швидко та легко. А саме – додаток Google Сайти. Усе дійсно просто, от побачите! Також спікерка детально розібрала всі нюанси роботи на прикладі навчального веб-квесту «Таємні скарби тамплієрів» і продемонструвала конструктор для створення веб-кімнати. Бажаєте навчитися створювати квести? Перегляньте запис виступу!

Конференція вже традиційно завершилася панельною дискусією на тему «Змішане навчання: за та проти». То все ж чи є змішане навчання оптимальним рішенням? Які воно має позитивні та негативні риси, як вони вплинуть на навчальний процес? Наші лектори знайшли відповідь на найважливіші запитання! Бажаєте дізнатися більше? Неодмінно перегляньте конференцію «Змішане навчання: очкування та досвід упровадження»!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter