2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів
Новини

Сергій Шкарлет: МОН постійно моніторить якість освіти під час дистанційного навчання

МОН постійно аналізує переваги та недоліки дистанційної форми навчання, та оперативно реагує на виклики. Про це повідомив Сергій Шкарлет на своєму каналі в Telegram. Також міністр освіти і науки оприлюднив результати анонімного опитування, яке в лютому 2021 року провела Держслужба якості освіти. Анкету заповнили понад 273 тисячі освітян, учнів 9-11 класів та батьків. За словами респондентів, у поточному навчальному році змішана та дистанційна форми навчання зазнали чимало змін та стали більш якісними. 

Результати опитування: 

  1. Більшість учнів (86%) вважає, що цьогоріч розклад навчальних занять був більш чітким і зрозумілим. Тоді як керівники шкіл (68%) зазначили, що під час дистанційного навчання не вносили значних змін до розкладу навчальних занять. 92% батьків вказали в опитуванні на те, що їм систематично повідомляли інформацію про можливі зміни в розкладі уроків.
  2. Переважна більшість педагогів (80%), керівників шкіл (58,4%) та учнів (51%) зазначили, що їхні навчальні заклади використовували під час дистанційного навчання одну електронну платформу. За словами керівників шкіл, вони організовували єдиний інформаційний простір на безкоштовних платформах: G Suite for Education, Google Classroom, Microsoft Teams, Human, Moodle абощо. 
  3. Заклади освіти (54,3%) стверджують, що систематично використовують матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».

Нагадаємо, що з 1 до 9 лютого 2021 року Держслужба якості освіти провела опитування вчителів, директорів шкіл, учнів і їхніх батьків щодо дистанційного навчання. Його результати використали для розроблення рекомендацій щодо вдосконалення організації дистанційного навчання.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter