МОН постійно аналізує переваги та недоліки дистанційної форми навчання, та оперативно реагує на виклики. Про це повідомив Сергій Шкарлет на своєму каналі в Telegram. Також міністр освіти і науки оприлюднив результати анонімного опитування, яке в лютому 2021 року провела Держслужба якості освіти. Анкету заповнили понад 273 тисячі освітян, учнів 9-11 класів та батьків. За словами респондентів, у поточному навчальному році змішана та дистанційна форми навчання зазнали чимало змін та стали більш якісними.
Результати опитування:
- Більшість учнів (86%) вважає, що цьогоріч розклад навчальних занять був більш чітким і зрозумілим. Тоді як керівники шкіл (68%) зазначили, що під час дистанційного навчання не вносили значних змін до розкладу навчальних занять. 92% батьків вказали в опитуванні на те, що їм систематично повідомляли інформацію про можливі зміни в розкладі уроків.
- Переважна більшість педагогів (80%), керівників шкіл (58,4%) та учнів (51%) зазначили, що їхні навчальні заклади використовували під час дистанційного навчання одну електронну платформу. За словами керівників шкіл, вони організовували єдиний інформаційний простір на безкоштовних платформах: G Suite for Education, Google Classroom, Microsoft Teams, Human, Moodle абощо.
- Заклади освіти (54,3%) стверджують, що систематично використовують матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».
Нагадаємо, що з 1 до 9 лютого 2021 року Держслужба якості освіти провела опитування вчителів, директорів шкіл, учнів і їхніх батьків щодо дистанційного навчання. Його результати використали для розроблення рекомендацій щодо вдосконалення організації дистанційного навчання.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.