2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення
Як поєднати STEM та змішане навчання.

Яка система навчання є взірцем того, якою має бути сучасна освіта? Змішане навчання, адже воно гармонійно поєднує самостійне, офлайн- та онлайн-навчання і допомагає оптимізувати навчальний процес. У цьому переконаний Віктор Немченко, редактор та автор статей журналу освітнього проекту «На Урок». 

Під час свого виступу в межах Всеукраїнської інтернет-конференції «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» лектор розповів про те, як за допомогою STEM, STEAM, STREAM-проєктів реалізувати змішане навчання на практиці. 

Про переваги змішаного навчання

Впровадження змішаного навчання в навчальний процес вимагає від педагога більшої кількості сил і часу, ніж традиційна і тому вже звична форма роботи. Втім ефективність такого формату варте зусиль, а саме: 

  • дає значно більше свободи дій для вчителя та школярів;
  • відкриває можливості для реалізації креативних ідей та амбітних планів;
  • дозволяє використовувати та комбінувати численні джерела інформації, матеріали та ресурси;
  • стимулює розвиток самостійності та відповідальності школярів, допомагає вдосконалювати їхнє вміння вчитися;
  • дозволяє враховувати індивідуальні особливості та психологічні риси учнів;
  • спонукає налагоджувати співпрацю вчителя з колегами-предметниками, допомагає активніше залучати інтеграцію навчальних дисциплін.

Класифікація за Стейкер і Хорном

Існує кілька цікавих моделей змішаного навчання. Ви можете поекспериментувати та обрати для роботи ту модель, яка буде найбільш ефективною для ваших учнів. 

  1. Ротаційна модель (учитель самостійно складає графік навчання, чергуючи онлайн- та офлайн-роботу).
  2. Гнучка модель (офлайн-діяльність мінімізується, діти можуть працювати за гнучким індивідуальним графіком).
  3. Самостійне змішування (усвідомлений розподіл навчального часу на аудиторну роботу та додаткові онлайн-курси).
  4. Доповнена віртуальна модель (модель роботи всього закладу освіти, навчальний час розподіляється за принципом поділу між аудиторними заняттями та дистанційним вивченням заздалегідь визначених матеріалів).

Можливості «На Урок» для STEM, STEAM, STREAM-діяльності

Освітній проєкт «На Урок» має онлайн-інструменти, які ви можете використати для організації та проведення STEM-проєктів:

1. Журнал. 

2. Бібліотека.

  • Перевірені на практиці розробки, які дозволяють ефективно впроваджувати елементи STEM-освіти та постійно знаходити нові ідеї.
  • Теоретичні матеріали від провідних вітчизняних фахівців.
  • Безліч актуальних завдань, які можна легко підлаштувати до потреб та особливостей ваших учнів.

3. Онлайн-тести.

  • Тисячі готових тестів від колег-практиків, які варто використовувати під час проєктної діяльності (на будь-яких її етапах).
  • Залучення в роботу для отримання зворотного зв'язку.
  • Використання під час презентації готового продукту і перевірки якості сприйняття інформації слухачами.

4. Відеоматеріали від «На Урок» про STEM, STEAM, STREAM у сучасній школі.

5. Проєкти. Усі розробки ґрунтуються на навчальних програмах.

Бажаєте дізнатися більше про практичне застосування STEM, STEAM та STREAM-проєктів? Неодмінно перегляньте виступ!

 
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter