Більшість учителів точно прийде у захват від практичних прийомів, які можна втілити на будь-якому уроці з будь-якого предмета та попутно розвинути всі можливі навички школярів: уяву, логіку, рівень культурної освіти тощо. Здавалося б, доволі складне запитання, але на нього є відома та проста відповідь – сторітелінг!
Усе ще думаєте, що сторітелінг – це просто складання історій? Аж ніяк. Попри його величезну популярність, сторітелінг не тільки не втрачає своєї актуальності, але й приховує певні особливості, що не лежать на поверхні.
При правильному застосуванні, практичний прийом корисний і комфортний для дітей із різними здібностями й нахилами, та надає необмежений простір для практичного застосування. Саме цим питанням присвячений вебінар «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний», що проведе Олена Рибка 8 квітня о 18:00.
Про що говоритимемо? Сторітелінг та його різновиди, рекомендації психологів, застосування для різних шкільних предметів, і нарешті – що ж робити зі створеними історіями. Звичайно, без уваги не залишиться тема сторітелінгу в дистанційній освіті та складання кубику історій для цього практичного прийому!
Завітайте на вебінар, щоб переконатися, що сторітелінг – це набагато більше й ефективніше, ніж ви думаєте!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.