Новини

Свідоцтва досягнень замість табелів: школярів оцінюватимуть інакше

Міністерством освіти і науки України була розроблена нова модель оцінювання учнів в рамках Нової української школи. Тепер замість звичних табелів у кінці року учні перших класів у пілотних школах отримають свідоцтва досягнень.

Оновлена модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, яке дає можливість зробити висновки саме щодо процесу навчання, а не тільки результату (кількості помилок) та поступу учня. Так, учитель буде оцінювати активність роботи дитини на уроці, вміння співпрацювати з іншими та рівень допитливості.

Свідоцтво досягнень вже надіслано до шкіл, що пілотують новий Стандарт початкової освіти для апробації. За результатами оцінювання та відгуків учителів, МОН зробить висновки та внесе корективи, щоб у наступному навчальному році передати школам остаточний варіант документа.

Як з приводу цього зазначила міністерка освіти і науки Лілія Гриневич:

«Цим ми наближаємось до того, як має виглядати оцінювання у початковій школі. Завдання такого оцінювання – розкрити потенціал кожної дитини, підтримати її і надихнути навчатися далі. Ми також виставили зразок свідоцтва на сайті МОН, щоб отримати зворотний зв’язок, доопрацювати документ, розширити методичні рекомендації і дати всім українським школам до 1 вересня, щоб оцінювання в Новій українській школі справді відбувалося по-новому. Якщо ж якась школа, яка не пілотує стандарт, хоче скористатися такою формою зворотного зв’язку вже зараз – вони можуть це зробити, взявши зразок свідоцтва і методичні рекомендації з сайту МОН».

До розробки Свідоцтва досягень залучили вчителів-практиків, які працюють у пілотних класах НУШ, розробників нового Стандарту початкової освіти та представників Акадамії педагогічних наук. Також МОН розробило методичні рекомендації щодо оцінювання.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.