Ключові тези з виступу Дмитра Лазебного-Чоловського

Чи можна викладати фізичну культуру дистанційно? На перший погляд це надскладне завдання! Адже спортивні дисципліни потребують інвентарю, простору та особистої присутності вчителя. Утім, вихід є! Головне – експериментувати та не зупинятися. Учитель фізичної культури Дмитро Лазебний-Чоловський поділився власним досвідом і розповів про еволюцію викладання спорту та сміливі експерименти від початку дистанційки. У межах Інтернет-конференції «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання» спікер довів, що дистанційна фізкультура цілком реальна! 

Онлайн-платформи для розміщення завдань та спілкування з учнями

Насамперед для організації дистанційних занять з фізичної культури необхідне завчасне очне та дистанційне планування. Будьте гнучкими, експериментуйте, підлаштовуйтеся під реалії та власні вподобання. А в реалізації креативних задумів вам допоможуть сучасні онлайн-ресурси

  1. Google Classroom – завдяки цьому сервісу можна проводити тести, вікторини, ділитися враженнями від уроку, надсилати зворотний зв'язок. Дітям надзвичайно важливо спілкуватися з учителем.
  2. Viber, Telegram, Direct в Instagram, Messenger у Facebook – месенджери підходять для зручного спілкування з учнями. Із ними можна втілити індивідуальний та груповий підхід. Якщо в дітей чи батьків виникнуть запитання до виконання будь-якої вправи, вони можуть поставити їх у зручному месенджері та навіть отримати відеовідповідь.  
  3. YouTube та Google Drive – зручні платформи для розміщення відеоуроків та інших матеріалів для учнів. Якщо ви соромитеся викладати уроки на широку аудиторію – використовуйте Google Drive. Завантажуйте на нього відзнятий матеріал і діліться посиланням із учнями.
  4. Відеочати для проведення дистанційного уроку фізичної культури в реальному часі. Лектор розповів, що його відеоурок триває 25-30 хвилин. За цей час необхідно провести три етапи роботи: підготовку (розминку), основну частину та завершальну (заминку). Для цього він використовує Skype, Zoom та Google meet.   

Види домашньої роботи та оцінювання

Спікер зізнався, що важливим критерієм оцінювання учня є зацікавленість дитини в уроці. Але ж як оцінити старання та результати учнів дистанційно? Використовуйте такі активності:

  • Інтерактивні завдання – можна запропонувати вгадати вид спорту за картинкою, скласти кросворд. 
  • Фізичні завдання –  блок фізичних вправ, насичений урок тощо. 
  • Робота у відеочатах без домашнього завдання – якщо учень активно працює разом із вами у відеочаті, можна оцінити його старання просто у «прямому ефірі».
  • Відповідь на запитання чи розв'язання невеликої задачі самостійно (або в групі).
  • Танцювальні виклики, завдання з використанням фітнес-додатків та схожі активності.

Процес організації дистанційної освіти у вашій школі дуже залежить від адміністрації навчального закладу, можливостей кафедри фізичної культури та окремо вчителя, матеріально-технічної, інтелектуальної власності та творчості, бажання вчитися новому та експериментувати. Єдиного алгоритму для розв'язання задач не існує, ми на шляху створення чогось нового.

Тож як знайти шляхи розв'язання поставлених перед нами задач і напрацьовувати досвід для наступних поколінь вчителів? Лектор поділився лайфхаками, які допоможуть провести насичений, цікавий та активний  урок навіть у невеликій кімнаті. Прагнете отримати більше корисної інформації? Перегляньте виступ!

 
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter