29 квітня 2022 року Кабінетом Міністрів України було ухвалено зміни до Положення про інклюзивно-ресурсні центри, що дозволяють розширити кола завдань на період дії воєнного стану. Про це повідомляє МОН.
Серед нових завдань ІРЦ:
- проведення комплексної оцінки та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з ООП, які вимушено змінили місце проживання (перебування) та були зараховані в інклюзивні класи (групи) або здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання;
- надання інформаційної підтримки батькам дітей з ООП щодо закладів, у яких дитина може продовжувати навчання та отримувати інші додаткові послуги.
Документом також передбачено створення умов для психологічної підтримки дітей, які переживають психологічну травму.
На період дії воєнного стану фахівці ІРЦ зможуть надавати додаткові корекційно-розвиткові послуги всім дітям з ООП, зокрема й дистанційно.
Пропоновані зміни сприятимуть спрощенню процедури подання документів для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, а також створенню належних умов для звернення до ІРЦ осіб, які супроводжують групи внутрішньо-переміщених і потребують додаткової підтримки.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.