Новини

Взаємодіємо з позитивом: підсумки першого дня інтернет-конференції від «На Урок»

Як організувати зваємодію з учнями, їхніми батьками та іншими вчителями? Як налаштувати себе на позитив, як бути на одній хвилі з учнями, як підтримати дітей з особливими освітніми потребами в умовах карантину, як організувати плідну співпрацю батьків зі школою? Відповіді на всі ці запитання ми шукали під час першого дня наймасштабнішої Всеукраїнської інтернет-конференції «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми»

Любов Цукор «Взаємодія у навчальному процесі: налаштовуємось на позитив»

Позитивне ставленні до карантину, роботи та житті в цілому здатне творити дива! Тоді як негативне мислення веде нас до провалу. Де знайти сили, як відшукати шлях до позитиву у взаєминах? Про це говорила під час свого вситупу головна редакторка Освітнього проєкту «На Урок» Любов Цукор. 

Лектора розповіла про ефективні техніки розвитку позитивного мислення:

  • Вдячність
  • Мій ідеальний день
  • У всього є свій сенс
  • П'ятірка
  • Рефреймінг
  • Скринька гарних спогадів
  • Відпусти минуле
  • Робіть щось для інших
  • Влаштовуйте щоденні міні відпустки

Також Любов Цукор дала кілька важливих порад для роботи з класом та окремо зупинилася на необхідності розвитку емоційного інтелекту дітей. Що для цього робити? Лектора надала важливі поради та розповіла про дієві вправи, які точно допоможуть. Бажаєте дізнатися більше? Дивіться виступ!

Софія Бенза «Впровадження челенджів як засіб ефективної взаємодії з учнями»

Ну хто не чув про челенджі та не знає, як сучасні школярі їх люблять? Але чи справді ця забавка безпечна? А чи може стати корисною? Саме цій темі присвятила свій виступ Софія Бенза. Для початку лекторка зупинилася на самому явищі челенджів та пояснила, що деякі з них дійсно можуть бути небезпечними, і їх треба помічати. Але загалом челенджі – цікаве явище, яке можна використати у навчанні та виховній роботі!

Челенджі можуть бути присвячені мистецтву, здоров'ю, еголоії, державним святам і просто добрим справам. А ще діти можуть танцювати, займатися наукою, розповідати про історичні події чи свої здобутки тощо. І це все дуже цікаво! Але як має поводити себе вчитель, чиї учні приймають участь у челенджі? А батьки? Софія Бенза дала відповіді на всі ці запитання та навіть більше. Бажаете почути? Подивіться виступ!

Марія Унтіна «Інклюзія на відстані – чи є контакт?»

Карантин торкнувся всіх, у тому числі і учнів з особливими освітніми потребами, яким також довелося звикати до дистанційного навчання. Як це відбулося? Про це розповіла у своєму виступі Марія Унтіна. 

Лекторка зауважила, що дістанційна освіта підійшла далеко не всім дітям із ООП, адже багато хто з них дійсно «залипає» на гаджетах, а тому не сприймає їх як засіб навчання. Тому варто зацікавлювати їх іншими моментами навчання: творчістю, наукою тощо. Утім, більшість дітлахів усе ж таки впоралася. Також Марія Унтіна поділилася карантинними лайфхаками, які можна використати під час роботи з дітьми з ООП:

  • чітке планування;
  • адекватне фізичне навантаження;
  • відведення часу і на навчання, і на нові цікаві заняття;
  • менш формалізоване навчання;
  • використання итячих журналів та численних роздруківок.

Також спікерка надала важливі практичні поради і для батьків дітей з інвалідністю, і для вчителів, які працюють в інклюзивних класах. Які саме? Дізнайтеся з виступу!

Ірина Гондюл «Дружба школи та Батьків: місія здійсненна?»

Усі знають, що взаємини між школою та батьками часто не безхмарні. Чому так відбувається та чи можна зробити так, щоб усі жили у мирі та злагоді? Можна. А як саме це зробити, розповіла у своєму виступі Ірина Гондюл. Лекторка наголошує на тому, що у цих стосунках важлива кожна сторона, без зусиль кожного результату, на жаль, не буде. Як можна покращити стосуки між директором/учителем і батьками? Є кілька варіантів:

  • дзвінки ввічливості;
  • анкети з фідбеком про роботу директора/вчителя;
  • створення табелів характеру дитини;
  • проведення альтернативних батьківських зборів «тет-а-тет».

Також Ірина Гондюл надала поради з покращення стосунків між учителем/директором та учнями. Частіше хваліть їх, приймайте їхні помилки і турбуйтеся про них. Це – найголовніше. А ще вчитель завжди може допомогли покращити стосунки між батьками та учнями (так, і це потрібно!). Також лекторка порадила запровадити практику вдячності і не забувати дякувати колегам, керівництву, учням, та створювати теплу атмосферу у школі. Як це зробити? Подивіться виступ!

Анастасія Богуславська «Ефективна взаємодія в освіті: тріада «батьки-учні-вчителі»

Як налагодити ефективну взаємодію між учителями, учнями та їхніми батьками? Тут нам точно має допомогти психологія! Як обрати стиль взаємодії, як вирішувати конфлікти, як працювати з підлітками? Про це говорила під час свого виступу Анастасія Богуславська.

Лекторка детально зупинилася на моделях побудови стосунків, зауваживши їхні недоліки та переваги, розповіла про так звану «чорну» та гуманну педагогіку та їхні особливості. Також Анастасія Богуславська розказала про неефективні моделі спілкування та чому їх треба уникати вчителю. Окремо спікерка зупинилася на конфлфктах, їхніх типах, складових і стилях поведінки учасників такої ситуації. А ще – надал корисні поради, які допоможуть впоратися з емоціями та навчитися спілкуватися з підлітками, які належать до так званого покоління Z. Як саме діяти? Про це дзінайтеся з виступу!

ПЕрший день інтернет-конференції «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» був неймовірно цікавим та насиченим новою інформацією. Тож не пропустіть другий день, реєструйтеся! Чекаємо на вас завтра, 16 травня, 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter