11 травня, відбудуться слухання в Комітеті Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій на тему: «Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання». Про це розповів у своєму Telegram-каналі голова Комітету Сергій Бабак.
У зв’язку з цим він дав старт опитуванню, яке, за його словами має допомогти розібратися у суспільній думці. Водночас посадовець зауважив, що відповіді на запитання опитувальника навряд вплинуть на результат слухань. Отже, Сергій Бабак поставив аудиторії три запитання:
1. Чи погоджуєтесь Ви з тим, що три роки Covid-19 та великої війни спричинили в учнів/студентів освітні втрати?
2. Чи погоджуєтесь Ви з тим, що існує необхідність розроблення і прийняття Національної програми подолання освітніх втрат і освітніх розривів?
3. Які б Ви обрали механізми подолання освітніх втрат?
- Запровадження 12-річної школи вже з наступного навчального року.
- Навчання під час канікул.
- Репетиторство за державний кошт.
- Розробка додаткового контенту з ключових навчальних тем.
- Виділення додаткових годин для індивідуальних або групових консультацій.
- Створення платформи репетиторства та / або тьюторства.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.