Чи можуть соцмережі бути корисними? А може це виключно марна трата часу? Авжеж, можуть! І тому замість того, щоб ігнорувати захоплення дітей віртуальним спілкуванням, учитель може використати соцмережі у якості одного зі способів мотивації школярів.
На прикладі сторінки в Інстаграмі можна розглянути роль медіаграмотності у сучасних реаліях, розширити словниковий запас учнів та розвивати їхню майстерність у письмі за допомогою написання текстів у стилі соцмереж. Перегляд стрічки новин у Фейсбук можна перетворити на вправляння з критичного мислення: пошук правдивої та відмежування фейкової інформації. Лаконічність – ознака чіткості й таланту, а тренувати цю навичку нам допоможе Твітер.
Цікаво дізнатися більше практичних ідей для уроків на основі соціальних мереж? Запрошуємо на вебінар Дарини Куц «Вивчення української мови та літератури за допомогою соцмереж», який відбудеться 3 вересня о 18-00. Дізнаємося, як перетворити соціальні мережі на платформу для розвитку комунікативних навичок і критичного мислення учнів!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.