Новини

Загальнодержавний моніторинг якості початкової освіти: яким він буде

Як повідомляє УЦОЯО, Міністерство освіти і науки України затвердило нову редакцію Програми загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти.

В Українському центрі оцінювання якості освіти нагадали, що з 2018 року проводиться довготривалий загальнодержавний зовнішній моніторинг якості початкової освіти. Наразі проведено вже два цикли: у 2018 та 2021 році. Їх головною метою була оцінка рівня сформованості у випускників і випускниць початкової школи двох ключових компетентностей – читацької та математичної. Також дослідники ставили на меті виявити чинники, які впливають на рівень сформованості цих компетентностей. Ознайомитися з результатами цих циклів моніторингу можна за посиланням

Зараз стартувала підготова до третього циклу моніторингу, основний його етап УЦОЯО планує провести вже навесні 2024 року. Окрім математичної та читацької дослідження також сфокусується на природничо-науковій компетентності.

Природничо-наукова компетентність – здатність особи застосовувати в практичній діяльності наукове розуміння природи (явищ, процесів, закономірностей, законів) і методи та інструменти природничих наук, техніки й технологій (спостерігати, збирати й систематизувати дані, формулювати гіпотези, проводити дослідження / експерименти, аналізувати й оцінювати результати), усвідомлено ставитися до збереження природи й покращення якості життя людини, громади й людства загалом, збалансованого розвитку суспільства. 

                            Програма загальножержавного моніторингу якості початкової освіти

В УЦОЯО наголошують, що розширення переліку досліджуваних компетентностей допоможе отримати більше об’єктивних даних про якість освіти молодших школярів. І як наслідок – сформувати ефективні та доказові освітні політики в початковій школі.

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter