«Постановка танцю на основі сучасної лексики"

Про матеріал
Розгорнутий конспект відкритого заняття хореографічного гуртка, основний навчальний рівень, третій рік навчання, старший шкільний вік.
Перегляд файлу

Краснопільський районний                                                                         центр   дитячої та юнацької творчості.

 «Постановка танцю на основі сучасної лексики»

План - конспект відкритого заняття хореографічного гуртка, основний навчальний рівень, третій рік навчання, старший шкільний вік.              ( Програма роботи ансамблю танцю «Програми для творчих об’єднань позашкільних навчальних закладів. Художньо- естетичний напрям. Хореографія. Театр» Суми. Видавництво «АНТЕЙ» 2005р. 216 год.)

                                                                                    Підготувала

керівник хореографічного гуртка

                                    «Щасливе дитинство»                                                                              

Ушкалова В. М.

 

 

                                               2014р.

Заняття     хореографічного гуртка «Щасливе дитинство»

 Місце проведення: танцювальний клас ЦДЮТ.

Тема заняття: «Постановка танцю на основі сучасної лексики».

Мета заняття:  закріпити вже вивчені рухи та  вивчити  композицію сучасного сюжетного танцю в  стилі диско на 32т.; працювати над правильною поставою корпусу, розвивати пластичність рук, тулуба, голови ; формувати навички виразного виконання рухів; розвивати відчуття ритму ; виховувати почуття прекрасного та культуру виконання танців; розширити знання про сучасні танці .Обладнання: музичний центр, CD диски, ноутбук, проектор,  плакат «Танцюють всі».

 Використана література:

1.Бондаренко Л. «Методика хореографічної роботи в школі та позашкільних закладах»Київ 1985 р.

2.Вірський П.П. «Українські народні танці», видавництво Наукова думка 1969р.

3. Захаров Р. «Сочинение танца»,Москва, 1989 р.

4. КудряшоваВ. « Приглашае м  танцевать», Москва 1982р.

5. Кузікова С.К. «Психологічна програма корекції і розвитку особистості в підлітковому віці», Суми 1998.

 

Тип заняття: засвоєння нових знань та вмінь.

Вид заняття: стандартне, практично - теоретичне.

       План заняття:

І.  . Організаційний момент

      1  Вхід учасників шоу.

II. Актуалізація опорних знань.

  1.Екзерсис біля станка.

  2.Вправи на середині залу.

  3 . Стрибки.

  4 . Вправи по діагоналі.

     5. Вправа «Реклама».

     6. Вправа «Самопрезентація».

Перерва 10 хв.

  1.                      Основна частина. 

      1. Включення кореспондентів.

      2. Гра «Щасливий квиток».

      3.Вивчення композиції диско на 32т..

      4. Танець «Птахи».

      5. Танець «В ритмах танго».

       6.Слово  журі.

  1.                  Заключна частина.

      1 . Домашнє завдання.

      2. Поклон.

                                                   Хід заняття :

  1.                1.Звучить музична заставка.

  Вчитель:  Вітаю всіх присутніх на  супер  мега популярному телешоу «Танцюють всі». Запрошую учасників відбіркового туру на танцювальний майданчик. (Вхід учасників).

Сьогодні ми будемо працювати над постановкою танцю на основі сучасної лексики.

 Хочу представити шановній громаді наше вельми поважне журі.

(Голова журі – Лебеденко Т.М.; члени журі  - Савченко І.М.; Акименко І.А.)                                                   Звучить музична заставка.

Розпочинаємо перший відбірковий  тур танцювального шоу . 

   ІІ 1.Запрошую до екзерсису біля станка.

Перша вправа пліє виконується в комбінації по 1, 2, 5 позиції ,боком до станка. Музичний розмір 4/4, Вправа розвиває виворітність та еластичність ніг. Необхідно звернути увагу учнів на положення стопи на полу.

 Друга вправа батман тандю, Ця вправа розвиває натягнутість всієї ноги в коліні підйомі і пальцях, розвиваючи силу ніг. Працююча нога максимально виворітна. Вправа виконується в комбінації по 1 простий  - вперед, 1батман тандю з пасе партер, 1 – простий вперед;  в сторону-  2 простих , 1 дубль батман тандю. Повтор назад та з лівої ноги .

 Наступна вправа батман тандю жете, виконується в комбінації з правої та лівої ноги. Цей рух розвиває силу й легкість ніг, рухливість тазостегнового суглоба. Музичний розмір 2/4. Вихідне положення: ноги в п'ятій позиції, права попереду. Під час виконання цього руху необхідно стежити, щоб працююча нога була у виворітному положенні.

Ронд де жамб партер виконується в комбінації: 4 простих ронда з правої та лівої ноги.

Батман фондю. Виконуються по 5 позиції. Сприяє м'якості та еластичності рухів.

Батман фрапе виконується по 5 поз, з обох ніг. Рух розвиває силу ніг, легкість і рухливість коліна.

Батман девельопе. Виконується по 5 поз., розвиває силу ніг, виворотність тазостегнового  суглоба, працює над легкістю та граціозністю основних поз класичного танцю.

Останній рух екзерсису  гранд батман жете виконується в комбінації.

2. Вправи на середині залу:

Пліє, батман тандю, батман тандю жете в комбінаціях.

Пор де бра: підготовче, 1,2,3,4.

3.Стрибки:

Соте по 6, 1 позиції.

4.Наступна вправа -шене . При виконанні необхідно звернути увагу на положення тулуба голови.

Звучить музична заставка.

      На цьому  закінчився перший відбірковий тур. А зараз перервемося на рекламу.

5. Вправа «Реклама»

Гуртківці створюють рекламу своєму гуртку (кабінет, гуртківці, репертуар, керівник, мікроклімат).

6. Вправа «Самопрезентація».

      Учасники розповідають про своє хобі,найкращі риси характеру,цікаві події свого життя.

                                                   Перерва 10хв.

III .   Основна частина.

1.А зараз з нами на зв’язку кореспонденти нашого телеканалу із сюжетом про стилі та напрямки сучасного хореографічного мистецтва.

    Відео «Включення кореспондентів». 

2.  Гра «Щасливий квиток».

    Учасникам пропонується відгадати слово за допомогою  підказок.

  1.Ритм перевищує частоту сердечних скорочень в два рази.

  2 Зародився він в  Нью-Йорку   в 1974р

  3 Під час цього швидкого музичного темпу  з’єднуються рухи ногами,               руками, тілом та гімнастичні елементи.

  4 Це не лише танець, це напрямок в музиці і навіть ціла епоха.

 (Зашифроване слово «Диско»).

3.Переходимо до другого туру нашого талант-шоу «Хореографія».

 Вчитель:  Запрошую всіх конкурсантів на танцювальний майданчик. Члени журі та глядачі можуть приєднуватись. Як ви вже здогадались із  попередньої гри  темою сьогоднішньої хореографії буде диско. Спочатку давайте пригадаємо декілька базових рухів . Увага на екран.                        https://www.youtube.com/watch?v=9RkOE9143Ew

  А зараз  пропоную вам вивчити  комбінацію  в стилі диско на 32т.

Диско – це пружині, качаючі рухи стегнами.

1-4т –права нога опорна, ліва злегка відкрита вбік. Права рука відкривається вгору вправо, опускається вниз  в напрямку  стегна лівої ноги.

5-8т.- повторення  1-4 т. , але починаємо з лівої руки.

.- крок  з правої ноги вправо,  одночасно права рука підіймається вгору.

 10т.- ліва нога  напівзігнута закривається  назад, рука опускається вниз.

11-12т. – повтор 9-10т.

13т-долоні з’єднуються в кулак, згинаються в ліктях та приєднуються до правого плеча два рази поспіль, стегнами виконують 2 пружинки.

14т.- повторення 13т. в ліво.

15т –долоні з’єднані в кулак  приєднуються до  правого стегна два рази поспіль, стегнами виконують 2 пружинки.

16т. долоні з’єднані в кулак  приєднуються до  лівого стегна два рази поспіль, стегнами виконують 2 пружинки.

17т.-«обійняли» себе руками права рука через півколо опускається в бік на стегно, ліва рука через півколо опускається в бік на стегно. Обидва плеча підіймаються договори й опускаються.

18т.  – плечі по черзі підіймаються вгору й опускаються.

19 т – приставний крок вправо, права рука підіймається на рівень очей і відкривається в бік, поступово опускаючись вниз.

20т – повторення 19т в ліво.

21т – приставний крок в право, права рука виконує хвилю на рівні грудей.

22т – приставний кров в ліво, ліва рука виконує хвилю на рівні грудей.

23-28т – повтор 15-20т.

29т – руки зігнуті в ліктях, кулаками до плечей, пружинні кроки в повороті в право.

30т – притуп лівою ногою в 6 поз, плеснули в долоні.

31-32т – повтор 29-30т.в ліво

4. Робота над танцем в стилі модерн  «Птахи».

5. Робота над танцем «В ритмах танго»

  Вчитель: На цьому другий тур нашого талант-шоу «Танцюють всі» завершено.

6. Слово надається мега креативному, супер уважному і поважному  журі.

(Всім учасникам вручають «квитки в сотню»).

Вчитель: Шановні  учасники до зустрічі в тренувальному таборі. Готуйтеся. Буде не просто.

Звучить музична заставка

IV.  1.   Д/3 Прожити тиждень з позитивним відношенням до життя, відчуттям упевненості, активності, оптимізму.

      2.Поклон.

Висновки:  ми дізналися багато нової інформації про сучасний  танець, вивчили комбінацію в стилі диско; працювали над правильною поставою корпусу, формували навички виразного виконання рухів; розвивали почуття ритму; виховували почуття прекрасного та культуру виконання танців; формували позитивне ставлення до життя.

 

            Рекомендації що-до проведення аналогічних занять:

Заняття розраховано для дітей старшого  шкільного віку третього  року навчання.

У процесі заняття слід запобігати спілкуванню на рівні авторитарно-дисциплінарних вказівок, що формують у дітей пасивну реакцію, знижують їх зацікавленість і ініціативу.

Варто підбирати доступний танцювальний та музичний репертуар.

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку