Потижневий план роботи практичного психолога ЗНЗ

Про матеріал
На допомогу молодому психологу: потижнева розробка плану в табличній формі. В таблиці орієнтовано надруковані: робота з учнями, робота з персоналом школи, робота з батьками.
Перегляд файлу

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил до право - порушень

 

Уточнення річного плану школи і плану роботи психолога.

Соціометрія. Анкета «Мої друзі».

Організація соціометричного дослідження в учнівському колективі.

Організація соціометричного дослідження в учнівському колективі.

Загальношкільні батьківські збори. Аналіз роботи загальношкільного батьківського комітету за минулий рік.

Складання списків учнів, схильних до правопорушень.

 

Нарада класних керівників. Складання карти зайнятості учнів в позашкільний час.

Збір даних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу.

Збір даних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу.

Збір даних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу.

 

Заходи по попередженню

дитячої бездоглядності та правопорушень серед учнів школи.

 

Психологічна допомога. Вивчення рівня сформованості класного колективу.

Збір даних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних

сімей.

 

Збір даних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних

сімей.

 

Збір даних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних

сімей.

 

 

Індивідуальна психодіагностика дітей схильних до правопорушень.

 

Індивідуальне консультування вчителів.

Індивідуальні бесіди.

(за потребою).

Індивідуальні бесіди.

(за потребою).

 

Індивідуальні бесіди.

(за потребою).

 

Індивідуальна робота з батьками дітей, схильних до правопорушень.

Зустріч з представниками правоохоронних органів.

План роботи практичного психолога.

Вересень

 

 

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Психологічний практикум «Як допомогти у навчанні?»

Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу.

Індивідуальні консультації учнів.

Адаптація учнів 5-го класу.

Індивідуальні консультації учнів.

 

Проективне інтервю з батьками.

Складання психолого – педагогічних карток.

 

Надання методичної допомоги класним керівникам для дослідження класного колективу.

Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу.

Індивідуальні консультації учнів.

Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів.

Адаптація учнів 5-го класу.

Профорієнтаційна робота з учнями 11 класу.

 

Аналіз відвідування учнями школи.

Перевірка щоденників (за потребою).

 

 

Ознайомлення вчителів із результатами діагностичних досліджень.

Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу.

Корекційна робота.

Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів.

Адаптація учнів 5-го класу.

 Індивідуальна психо – діагностика.

 

Аналіз успішності учнів, які стоять на внутрішкільному обліку групи соціального ризику.

 

Розвиток творчих здібностей, робота  з обдарованими дітьми

Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу.

Корекційна робота.

Опрацювання даних по вивченню мотивів навчальної діяльності учнів.

Індивідуальні консультації старшокласників.

 

Групове консультування батьків.

Індивідуальні бесіди з учнями.

План роботи практичного психолога.

Жовтень

 

 

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Консультування класних керівників щодо роботи з неблагополучнимисімями.

Групова діагностика учнів першого класу.

Графічний диктант.

Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю.

Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю.

Організоване дозвілля – засіб самовдосконален-ня і розвитку особистості.

Зустріч з працівниками ДАІ, кримінальної міліції

 

Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителю в організації учбової діяльності

учнів.

Складання педагогічних карток розвитку дитини.

Психолого – педагогічне вивчення адаптації учнів 5 кл. до навчання в основній школі

 

 

Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю.

 

Психологічне консультування працівників з проблем: а) робота з педагогічно занедбаними дітьми.

Складання педагогічних карток розвитку дитини.

Анкетування в класних колективах.

  Анкетування в класних колективах.

Індивідуальна робота з батьками дітей, схильних до правопорушень

Індивідуальні консультації.

Перевірка щоденників (за потребою).

 

 

б) робота з правопорушника- ми, учнями з неблагополучних сімей, дітьми сиротами.

Анкетування вчителів початкових класів (1-го) для визначення чинників адаптації дітей до школи.

Виявлення групи ризику серед учнів 5-8 класів.

Заповнення карток обдарованої дитини.

 

Індивідуальна психодіагностика.

План роботи практичного психолога.

Листопад

 

 

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Психологічне консультування працівників з проблем: а) робота з дітьми схильними до девіантної поведінки.

Рівень самооцінки учнів.

Заповнення карток обдарованої дитини.

Діагностика характеру підлітків (за потребою).

Заповнення карток обдарованої дитини.

СНІД і розвиток.

Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно).

Індивідуальні бесіди.

Перевірка щоденників (за потребою).

 

б) робота з обдарованими дітьми

Індивідуальні консультації учнів.

Опрацювання даних.

Засідання центру «Юні психологи».

 

Психологічне консультування учнів з проблеми: а) взаємовідносини в класі.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота з учнями.

 

в) гуманізація навчально – пізнавальної діяльності.

  Опрацювання даних.

 

Корекційна робота.

 б) взаємостосунки з викладачами, дорослими, батьками

 

Координація спільної роботи з інспекцією в справах неповнолітніх та інспектором поліції

 

Ознайомлення вчителів із результатами діагностичних досліджень.

Корекційна робота.

Індивідуальні консультації.

 

 

в) усвідомлення власної особистості, конфлікти, профілактика комплексу неповноцінності.

Проведення групових консультацій батьків.

Діагностика депресивних станів та станів близьких до них.

План роботи практичного психолога.

Грудень

 

 

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Виставка «Сучасні методи діагностування».

Спільна робота педколективу школи і дошкільного закладу з проблеми забезпечення наступності.

Корекційна робота.

Робота з документацією.

Анкета «Вчитель очима учнів».

Індивідуальні консультування батьків.

Опрацювання даних діагностики

депресивних станів та станів близьких до них.

 

Психологічне консультування щодо профілактики булінгу

Корекційна робота.

Корекційна робота.

 

 Робота з документацією.

 

 

Індивідуальні бесіди з учнями.

 

Психологічне консультування щодо профілактики булінгу

Використання методів спостереження для визначення психологічних особливостей школяра.

Визначення пізнавальної сфери підлітка (за потребою).

 Індивідуальні консультації старшокласників.

Анкета з проблем валеології.

 

Аналіз відвідування учнями школи.

Перевірка щоденників  (за потребою).

 

Психологічне консультування щодо профілактики булінгу

Бесіда – інтервю (класоводам, школярами, товаришами, батьками).

 Робота з документацією.

 

 Робота з документацією.

 

Виступ на батьківських зборах.

Опитувальник «Мої батьки».

План роботи практичного психолога.

Січень

 

 

План роботи практичного психолога.

 Лютий

 

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Індивідуальні бесіди з класними керівниками про стиль взаємовідносин між учнями та вчителями.

Проведення тесту для учнів 1-го класу

Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень.

Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень.

Організація роботи консультаційного пункту для батьків, які мають труднощі у вихованні.

Індивідуальна профілактична робота з категорією учнів, що мають шкідливі звички.

 

Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителю в організації учбової діяльності

учнів.

Дослідження на замовлення адміністрації школи, класоводів (за потребою).

Анонімне анкетування щодо профілактики шкідливих звичок

«Всі професії хороші» (зустріч з людьми різних професій).

 

Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень.

Перевірка щоденників (за потребою)

 

Психолого – педагогічні читання «Ідеї школи В. О. Сухомлинський».

 Корекційна робота.

 

Оцінка уваги (за потребою).

 Анкетування «Мої мрії про професію».

Індивідуальні бесіди з батьками учнів, схильних до правопорушень.

Індивідуальна психодіагностика.

 

Ознайомлення вчителів з результатами досліджень.

Індивідуальні консультації учнів.

Опрацювання даних тестування.

Індивідуальні консультації учнів.

Опрацювання даних тестування.

Індивідуальні консультації старшокласників.

 

«Організація занять школяра, спрямована на зміцнення здоровя»

 

Корекційна робота з учнями.

 

План роботи практичного психолога.

Березень

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Анкетування класних керівників «Твої пропозиції по вдосконаленню виховного процесу в школі».

Оцінка уваги молодшого школяра (за потребою).

Діагностичний тест «Здібності учня».

Визначення пізнавальних інтересів у звязку із задачами профорієнтації.

Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно).

Заходи по попередженню дитячої бездоглядності та правопорушень серед учнів школи.

 

Надання методичної допомоги класним керівникам щодо роботи з батьками та громадськістю.

Оцінка памяті (за потребою).

Обробка результатів

Діагностичний тест «Здібності учня».

 

Індивідуальні бесіди.

Перевірка щоденників (за потребою).

 

Індивідуальне консультування вчителів.

Оцінка мислення (за потребою)

Корекційна робота

 Обробка результатів.

Проведення групових консультацій батьків.

Корекційно – відновлювальна робота та розвиваюча робота з учнями.

 

Ознайомлення вчителів з результатами досліджень.

Індивідуальні консультації.

Ведення документації

Ведення документації

Ведення документації

Анкета «Чим є для тебе навчання в школі?»

 

 

План роботи практичного психолога.

Квітень

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

 Індивідуальне консультування вчителів.

Корекційна робота.

Анкета «Рівень вихованості учнів».

Анкета «Рівень вихованості учнів».

Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно).

Бесіди з профілактики правопорушень.

Перевірка щоденників (за потребою).

 

День здоровя .

Спостереження за дітьми в дитячому садку. Ведення документації

Анкета «Рівень вихованості учнів очима однокласників».

Анкета «Рівень вихованості учнів очима однокласників».

 

Бесіда «Настрій».

 

 

Відвідування занять в дитячому садку. Ведення документації

Опрацювання даних.

 

 Опрацювання даних.

 

Індивідуальне консультування батьків.

Бесіда «Бажання».

 

Бесіда з вчителями 9-го класу.

Корекційна робота.

Корекційна робота.

Корекційна робота.

 

Бесіда «Любов».

 

 

План роботи практичного психолога.

 Травень

 

Тижні

Робота з педагогічним колективом

Робота з учнями початкових класів

Робота з учнями середніх класів

Робота з учнями старших класів

Робота з батьками

Робота з учнями схил. до право-

порушень

 

Поповнення картотеки психологічних тестів, тренінгових програм тощо

Комплексне діагностичне обстеження учнів 4 класу.

Складання карток розвитку дитини.

Складання карток розвитку дитини.

Бесіда  «Шостий рік життя загальна характеристика віку, психофізичний розвиток дітей».

Індивідуальні бесіди.

 

Консультування класних керівників щодо роботи з неблагополучними сімями.

Діагностика учнів 1-3 класів

Складання карток розвитку дитини.

Складання карток розвитку дитини.

Консультування батьків

 

 

 

Психологічна готовність вчителя до роботи з першокласником.

 Діагностика загальної шкільної зрілості. Тест Керна - Ієрасика

Індивідуальне психологічне консультування учнів з різних питань

Проведення занять із учнями старшої школи з питань гендерного виховання

Індивідуальні консультації батьків з проблем виховання й навчання їхніх дітей

Корекційно – відновлювальна робота.

 

Індивідуальні консультації вчителів з професійних проблем

Опрацювання результатів.

Ведення документації

Індивідуальна профорієнтаційна робота з учнями 9-11-х класів (за запитом)

Консультування батьків 9-11-х класів

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
20 травня 2020
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку