Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил до право - порушень |
|
Уточнення річного плану школи і плану роботи психолога. |
Соціометрія. Анкета «Мої друзі». |
Організація соціометричного дослідження в учнівському колективі. |
Організація соціометричного дослідження в учнівському колективі. |
Загальношкільні батьківські збори. Аналіз роботи загальношкільного батьківського комітету за минулий рік. |
Складання списків учнів, схильних до правопорушень. |
|
Нарада класних керівників. Складання карти зайнятості учнів в позашкільний час. |
Збір даних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу. |
Збір даних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу. |
Збір даних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу. |
|
Заходи по попередженню дитячої бездоглядності та правопорушень серед учнів школи. |
|
Психологічна допомога. Вивчення рівня сформованості класного колективу. |
Збір даних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних сімей.
|
Збір даних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних сімей.
|
Збір даних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних сімей.
|
|
Індивідуальна психодіагностика дітей схильних до правопорушень. |
|
Індивідуальне консультування вчителів. |
Індивідуальні бесіди. (за потребою). |
Індивідуальні бесіди. (за потребою).
|
Індивідуальні бесіди. (за потребою).
|
Індивідуальна робота з батьками дітей, схильних до правопорушень. |
Зустріч з представниками правоохоронних органів. |
План роботи практичного психолога.
Вересень
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Психологічний практикум «Як допомогти у навчанні?» |
Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу. |
Індивідуальні консультації учнів. Адаптація учнів 5-го класу. |
Індивідуальні консультації учнів.
|
Проективне інтерв’ю з батьками. |
Складання психолого – педагогічних карток. |
|
Надання методичної допомоги класним керівникам для дослідження класного колективу. |
Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу. Індивідуальні консультації учнів. |
Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів. Адаптація учнів 5-го класу. |
Профорієнтаційна робота з учнями 11 класу. |
|
Аналіз відвідування учнями школи. Перевірка щоденників (за потребою).
|
|
Ознайомлення вчителів із результатами діагностичних досліджень. |
Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу. Корекційна робота. |
Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів. Адаптація учнів 5-го класу. |
Індивідуальна психо – діагностика. |
|
Аналіз успішності учнів, які стоять на внутрішкільному обліку групи соціального ризику. |
|
Розвиток творчих здібностей, робота з обдарованими дітьми |
Вивчення стану адаптації до навчальної діяльності учнів першого класу. Корекційна робота. |
Опрацювання даних по вивченню мотивів навчальної діяльності учнів. |
Індивідуальні консультації старшокласників.
|
Групове консультування батьків. |
Індивідуальні бесіди з учнями. |
План роботи практичного психолога.
Жовтень
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Консультування класних керівників щодо роботи з неблагополучнимисім’ями. |
Групова діагностика учнів першого класу. Графічний диктант. |
Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю. |
Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю. |
Організоване дозвілля – засіб самовдосконален-ня і розвитку особистості. |
Зустріч з працівниками ДАІ, кримінальної міліції |
|
Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителю в організації учбової діяльності учнів. |
Складання педагогічних карток розвитку дитини. |
Психолого – педагогічне вивчення адаптації учнів 5 кл. до навчання в основній школі |
|
|
Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю. |
|
Психологічне консультування працівників з проблем: а) робота з педагогічно занедбаними дітьми. |
Складання педагогічних карток розвитку дитини. |
Анкетування в класних колективах. |
Анкетування в класних колективах. |
Індивідуальна робота з батьками дітей, схильних до правопорушень |
Індивідуальні консультації. Перевірка щоденників (за потребою).
|
|
б) робота з правопорушника- ми, учнями з неблагополучних сімей, дітьми сиротами. |
Анкетування вчителів початкових класів (1-го) для визначення чинників адаптації дітей до школи. |
Виявлення групи ризику серед учнів 5-8 класів. |
Заповнення карток обдарованої дитини. |
|
Індивідуальна психодіагностика. |
План роботи практичного психолога.
Листопад
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Психологічне консультування працівників з проблем: а) робота з дітьми схильними до девіантної поведінки. |
Рівень самооцінки учнів. Заповнення карток обдарованої дитини. |
Діагностика характеру підлітків (за потребою). Заповнення карток обдарованої дитини. |
СНІД і розвиток. |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно). |
Індивідуальні бесіди. Перевірка щоденників (за потребою). |
|
б) робота з обдарованими дітьми |
Індивідуальні консультації учнів. |
Опрацювання даних. Засідання центру «Юні психологи».
|
Психологічне консультування учнів з проблеми: а) взаємовідносини в класі. |
|
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота з учнями. |
|
в) гуманізація навчально – пізнавальної діяльності. |
Опрацювання даних.
|
Корекційна робота. |
б) взаємостосунки з викладачами, дорослими, батьками |
|
Координація спільної роботи з інспекцією в справах неповнолітніх та інспектором поліції |
|
Ознайомлення вчителів із результатами діагностичних досліджень. |
Корекційна робота. |
Індивідуальні консультації.
|
в) усвідомлення власної особистості, конфлікти, профілактика комплексу неповноцінності. |
Проведення групових консультацій батьків. |
Діагностика депресивних станів та станів близьких до них. |
План роботи практичного психолога.
Грудень
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Виставка «Сучасні методи діагностування». |
Спільна робота педколективу школи і дошкільного закладу з проблеми забезпечення наступності. |
Корекційна робота. Робота з документацією. |
Анкета «Вчитель очима учнів». |
Індивідуальні консультування батьків. |
Опрацювання даних діагностики депресивних станів та станів близьких до них. |
|
Психологічне консультування щодо профілактики булінгу |
Корекційна робота. |
Корекційна робота.
|
Робота з документацією.
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями. |
|
Психологічне консультування щодо профілактики булінгу |
Використання методів спостереження для визначення психологічних особливостей школяра. |
Визначення пізнавальної сфери підлітка (за потребою). |
Індивідуальні консультації старшокласників. Анкета з проблем валеології. |
|
Аналіз відвідування учнями школи. Перевірка щоденників (за потребою). |
|
Психологічне консультування щодо профілактики булінгу |
Бесіда – інтерв’ю (класоводам, школярами, товаришами, батьками). |
Робота з документацією.
|
Робота з документацією.
|
Виступ на батьківських зборах. |
Опитувальник «Мої батьки». |
План роботи практичного психолога.
Січень
План роботи практичного психолога.
Лютий
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Індивідуальні бесіди з класними керівниками про стиль взаємовідносин між учнями та вчителями. |
Проведення тесту для учнів 1-го класу |
Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень. |
Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень. |
Організація роботи консультаційного пункту для батьків, які мають труднощі у вихованні. |
Індивідуальна профілактична робота з категорією учнів, що мають шкідливі звички. |
|
Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителю в організації учбової діяльності учнів. |
Дослідження на замовлення адміністрації школи, класоводів (за потребою). |
Анонімне анкетування щодо профілактики шкідливих звичок |
«Всі професії хороші» (зустріч з людьми різних професій). |
|
Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень. Перевірка щоденників (за потребою) |
|
Психолого – педагогічні читання «Ідеї школи В. О. Сухомлинський». |
Корекційна робота.
|
Оцінка уваги (за потребою). |
Анкетування «Мої мрії про професію». |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів, схильних до правопорушень. |
Індивідуальна психодіагностика. |
|
Ознайомлення вчителів з результатами досліджень. |
Індивідуальні консультації учнів. Опрацювання даних тестування. |
Індивідуальні консультації учнів. Опрацювання даних тестування. |
Індивідуальні консультації старшокласників.
|
«Організація занять школяра, спрямована на зміцнення здоров’я»
|
Корекційна робота з учнями. |
План роботи практичного психолога.
Березень
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Анкетування класних керівників «Твої пропозиції по вдосконаленню виховного процесу в школі». |
Оцінка уваги молодшого школяра (за потребою). |
Діагностичний тест «Здібності учня». |
Визначення пізнавальних інтересів у зв’язку із задачами профорієнтації. |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно). |
Заходи по попередженню дитячої бездоглядності та правопорушень серед учнів школи. |
|
Надання методичної допомоги класним керівникам щодо роботи з батьками та громадськістю. |
Оцінка пам’яті (за потребою). |
Обробка результатів |
Діагностичний тест «Здібності учня». |
|
Індивідуальні бесіди. Перевірка щоденників (за потребою). |
|
Індивідуальне консультування вчителів. |
Оцінка мислення (за потребою) |
Корекційна робота |
Обробка результатів. |
Проведення групових консультацій батьків. |
Корекційно – відновлювальна робота та розвиваюча робота з учнями. |
|
Ознайомлення вчителів з результатами досліджень. |
Індивідуальні консультації. |
Ведення документації |
Ведення документації |
Ведення документації |
Анкета «Чим є для тебе навчання в школі?» |
План роботи практичного психолога.
Квітень
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Індивідуальне консультування вчителів. |
Корекційна робота. |
Анкета «Рівень вихованості учнів». |
Анкета «Рівень вихованості учнів». |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно). |
Бесіди з профілактики правопорушень. Перевірка щоденників (за потребою). |
|
День здоров’я . |
Спостереження за дітьми в дитячому садку. Ведення документації |
Анкета «Рівень вихованості учнів очима однокласників». |
Анкета «Рівень вихованості учнів очима однокласників». |
|
Бесіда «Настрій». |
|
|
Відвідування занять в дитячому садку. Ведення документації |
Опрацювання даних.
|
Опрацювання даних.
|
Індивідуальне консультування батьків. |
Бесіда «Бажання». |
|
Бесіда з вчителями 9-го класу. |
Корекційна робота. |
Корекційна робота. |
Корекційна робота. |
|
Бесіда «Любов». |
План роботи практичного психолога.
Травень
Тижні |
Робота з педагогічним колективом |
Робота з учнями початкових класів |
Робота з учнями середніх класів |
Робота з учнями старших класів |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил. до право- порушень |
|
Поповнення картотеки психологічних тестів, тренінгових програм тощо |
Комплексне діагностичне обстеження учнів 4 класу. |
Складання карток розвитку дитини. |
Складання карток розвитку дитини. |
Бесіда «Шостий рік життя загальна характеристика віку, психофізичний розвиток дітей». |
Індивідуальні бесіди. |
|
Консультування класних керівників щодо роботи з неблагополучними сім’ями. |
Діагностика учнів 1-3 класів |
Складання карток розвитку дитини. |
Складання карток розвитку дитини. |
Консультування батьків
|
|
|
Психологічна готовність вчителя до роботи з першокласником. |
Діагностика загальної шкільної зрілості. Тест Керна - Ієрасика |
Індивідуальне психологічне консультування учнів з різних питань |
Проведення занять із учнями старшої школи з питань гендерного виховання |
Індивідуальні консультації батьків з проблем виховання й навчання їхніх дітей |
Корекційно – відновлювальна робота. |
|
Індивідуальні консультації вчителів з професійних проблем |
Опрацювання результатів. |
Ведення документації |
Індивідуальна профорієнтаційна робота з учнями 9-11-х класів (за запитом) |
Консультування батьків 9-11-х класів
|
|