Поточна модульна контрольна робота
з предмета «Ціноутворення»
Галузь: _0517__«_Харчова промисловість та переробка сільськогосподарської продукції_»
Освітньо-кваліфікаційний рівень: «Молодший спеціаліст»
Напрям підготовки: 6.051701 «Харчова технологія та інженерія»
Спеціальність: 5.05170101 «Виробництво харчової продукції»
Кваліфікація: 3570 «Технік-технолог з технології харчування».
Поточна модульна контрольна робота
з предмета «Ціноутворення»
Галузь: _0517__«_Харчова промисловість та переробка сільськогосподарської продукції_»
Освітньо-кваліфікаційний рівень: «Молодший спеціаліст»
Напрям підготовки: 6.051701 «Харчова технологія та інженерія»
Спеціальність: 5.05170101 «Виробництво харчової продукції»
Кваліфікація: 3570 «Технік-технолог з технології харчування».
Варіант 1
1. Ціна — це:
2. Об'єктивність ціни полягає у:
3. Суб'єктами ціноутворення бувають:
4. Ціна може бути категорією:
5. Ціна появилась тоді, коли появився:
6. Централізоване ціноутворення полягає у встановленні цін:
7. Принципи ціноутворення у ринковій економіці:
8. Орган державної влади в Україні, який забезпечує проведення політики цін:
9. Форми адміністративного регулювання цін в Україні:
10. Можливі наслідки адміністративного регулювання цін:
Варіант 2
1. Сфера застосування витратної методології ціноутворення в Україні при визначенні:
2. Функції ціни:
3. Суб'єкти ціноутворення:
4. Методи ринкового ціноутворення:
5. Правильні назви цін:
6. Назви цін за статусом:
7. Назви ціни за часом чинності:
8. Органи ціноутворення в Україні:
9. Різновидом вільних цін є:
10. Індикативні ціни це різновид:
в. твердих цін
Поточна модульна контрольна робота 2
Варіант 1
1. До методів державного регулювання у сфері ціноутворення належать:
2. Індикативні ціни встановлюються:
3. Що входить до складу цехової собівартості:
4. До складу виробничої собівартості належать:
5. Які витрати підприємства не включаються до виробничої собівартості:
6. Вкажіть статті калькуляції собівартості продукції:
7. Назвіть статтю калькуляції собівартості продукції, яка відображає прямі витрати:
8. Калькулювання собівартості продукції - це:
9. Державному регулюванню у сфері ціноутворення насамперед піддаються:
10. Індикативні ціни можуть запроваджуватись на товари:
Варіант 2
1. Монопольною вважається ціна, яка:
2. Чуттєвість покупців до змін цін буде нижчою, якщо:
3. Залежно від ступеня самостійності підприємства ціни можуть бути:
4. У сфері дії вільних цін функція держави полягає у:
5. Які витрати не належать до прямих:
6. Виберіть у наведеному переліку економічні елементи витрат підприємства:
7. Поняття «франко» в ціноутворенні означає:
8. Основною метою надання знижок з продажу є:
9. Монопольним визначається стан суб'єкта підприємницької діяльності, якщо;
10. Сезонні знижки надаються за купівлю товару:
Підсумкова модульна контрольна робота
Варіант 1
|
1.Методи встановлення цін з орієнтацією на конкуренцію. |
2.Система цінових знижок.
|
Тести
1. Які витрати не належать до прямих: а) сировина і матеріали; б) заробітна плата основних виробничих робітників; в) витрати на утримання та експлуатацію машин і устаткування; г) витрати на підготовку та освоєння виробництва?
2. Виберіть у наведеному переліку економічні елементи витрат підприємства: а) амортизаційні відрахування; б) відрахування на соціальні потреби; в) енергія, спожита на технологічні цілі; г) витрати на оплату праці.
3. Обсяг продажу товару, що зазначений в біржовій угоді, визначається: а) у натуральних одиницях; б) у вартісних показниках; в) відповіді а) та б).
4. Ціна проїзду у міському транспорті - це приклад: а) регульованої ціни; б) фіксованої ціни; в) вільної ціни; г) договірної ціни.
5. Поняття «франко» в ціноутворенні означає: а) що визначена частина витрат із транспортування або навантаження товару включається в ціну виробника; б) пункт, транспортні витрати до якого на шляху руху товару від продавця до покупця включаються в ціну товару; в) відповідальність виробника за збереження та транспортування товару до визначеного пункту призначення, встановленого покупцем.
6. У структуру роздрібної ціни не входять витрати підприємства торгівлі на: а) зберігання товарів на складі; б) доробку товару до вимог споживача; в) страхування збереження товару; г) погашення основної суми кредиту.
7. Ціна - це: а) грошовий вираз вартості товару; б) грошовий вираз вкладеної у виробництво даного товару праці; в) вимірник корисності товару для покупця; г) всі відповіді правильні.
8. Чим менш рухливий (еластичний) попит, тим: а) вищу ціну може встановити продавець; б) нижчу ціну може встановити продавець; в) виникає більша необхідність додаткового дослідження ринку.
9. Індикативні ціни це різновид: а) фіксованих цін; б) вільних цін; в) твердих цін.
10. Монопольним визначається стан суб'єкта підприємницької діяльності, якщо; а) не існує близьких конкурентів на ринку; б) в даному регіоні немає підприємства, яке виробляє схожу продукцію; в) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 35%; г) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 25 %;
|
Варіант 6 |
1.Визначення прибутку в ціні. |
2.Яким чином впливає на економіку підтримка цін і доходів шляхом застосування дотацій виробниками продукції або субсидій її споживачам. |
Тести 1. Обсяг витрат формують: а) нижню межу ціни; б) верхню межу ціни; в) не впливають на рівень цін.
2. Які витрати підприємства не включаються до виробничої собівартості: а) заробітна плата основних робітників з нарахуваннями на неї; б) амортизація виробничого обладнання; в) витрачена сировина і матеріали; г) витрати на збут продукції.
3. Що входить до складу цехової собівартості: а) адміністративні витрати; б) витрати на оплату праці основних робітників; в) витрати на опалення виробничого корпусу; г) витрати сировини та матеріалів.
4. Монопольним визначається стан суб'єкта підприємницької діяльності, якщо; а) не існує близьких конкурентів на ринку; б) в даному регіоні немає підприємства, яке виробляє схожу продукцію; в) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 35%; г) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 25 %;
5. Основною метою надання знижок з продажу є: а) пришвидшення процесу реалізації товарів; б) збільшення прибутковості підприємства; в) зменшення запасів готової продукції; г) всі відповіді правильні.
6. Вкажіть статті калькуляції собівартості продукції: а) заробітна плата адміністративно-управлінського персоналу; б) сировина і матеріали; в) витрати на орендну плату за основні засоби; г) позавиробничі витрати.
7. Фіксовані ціни встановлює на електроенергію: а) Національна компанія регулювання енергетики; б) місцеві органи влади; в) Державний комітет статистики.
8. Верхню межу ціни формує: а) величина витрат на виробництво; б) величина попиту на товар; в) величина пропозиції.
9. Калькулювання собівартості продукції - це: а) процес обчислення собівартості одиниці продукції б) обчислення загальної суми витрат підприємства; в) розподіл витрат підприємства за видами його діяльності: г) розподіл накладних витрат за видами продукції.
10. У структуру імпортної ціни на продукцію входить: б) вивізне мито; в)транспортні витрати; г) усі відповіді правильні.
|
Варіант 2
|
1.Поняття ціни. |
2.Структура ціни.
|
Тести
1. Які витрати не належать до прямих: а) сировина і матеріали; б) заробітна плата основних виробничих робітників; в) витрати на утримання та експлуатацію машин і устаткування; г) витрати на підготовку та освоєння виробництва?
2. Виберіть у наведеному переліку економічні елементи витрат підприємства: а) амортизаційні відрахування; б) відрахування на соціальні потреби; в) енергія, спожита на технологічні цілі; г) витрати на оплату праці.
3. Обсяг продажу товару, що зазначений в біржовій угоді, визначається: а) у натуральних одиницях; б) у вартісних показниках; в) відповіді а) та б).
4. Ціна проїзду у міському транспорті - це приклад: а) регульованої ціни; б) фіксованої ціни; в) вільної ціни; г) договірної ціни.
5. Поняття «франко» в ціноутворенні означає: а) що визначена частина витрат із транспортування або навантаження товару включається в ціну виробника; б) пункт, транспортні витрати до якого на шляху руху товару від продавця до покупця включаються в ціну товару; в) відповідальність виробника за збереження та транспортування товару до визначеного пункту призначення, встановленого покупцем.
6. У структуру роздрібної ціни не входять витрати підприємства торгівлі на: а) зберігання товарів на складі; б) доробку товару до вимог споживача; в) страхування збереження товару; г) погашення основної суми кредиту.
7. Ціна - це: а) грошовий вираз вартості товару; б) грошовий вираз вкладеної у виробництво даного товару праці; в) вимірник корисності товару для покупця; г) всі відповіді правильні.
8. Чим менш рухливий (еластичний) попит, тим: а) вищу ціну може встановити продавець; б) нижчу ціну може встановити продавець; в) виникає більша необхідність додаткового дослідження ринку.
9. Індикативні ціни це різновид: а) фіксованих цін; б) вільних цін; в) твердих цін.
10. Монопольним визначається стан суб'єкта підприємницької діяльності, якщо; а) не існує близьких конкурентів на ринку; б) в даному регіоні немає підприємства, яке виробляє схожу продукцію; в) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 35%; г) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 25 %;
|
Варіант 3 |
1.Собівартість, методи визначення собівартості. |
2. Аналіз умов беззбитковості.
|
Тести 1. Обсяг витрат формують: а) нижню межу ціни; б) верхню межу ціни; в) не впливають на рівень цін.
2. Які витрати підприємства не включаються до виробничої собівартості: а) заробітна плата основних робітників з нарахуваннями на неї; б) амортизація виробничого обладнання; в) витрачена сировина і матеріали; г) витрати на збут продукції.
3. Що входить до складу цехової собівартості: а) адміністративні витрати; б) витрати на оплату праці основних робітників; в) витрати на опалення виробничого корпусу; г) витрати сировини та матеріалів.
4. Монопольним визначається стан суб'єкта підприємницької діяльності, якщо; а) не існує близьких конкурентів на ринку; б) в даному регіоні немає підприємства, яке виробляє схожу продукцію; в) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 35%; г) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 25 %;
5. Основною метою надання знижок з продажу є: а) пришвидшення процесу реалізації товарів; б) збільшення прибутковості підприємства; в) зменшення запасів готової продукції; г) всі відповіді правильні.
6. Вкажіть статті калькуляції собівартості продукції: а) заробітна плата адміністративно-управлінського персоналу; б) сировина і матеріали; в) витрати на орендну плату за основні засоби; г) позавиробничі витрати.
7. Фіксовані ціни встановлює на електроенергію: а) Національна компанія регулювання енергетики; б) місцеві органи влади; в) Державний комітет статистики.
8. Верхню межу ціни формує: а) величина витрат на виробництво; б) величина попиту на товар; в) величина пропозиції.
9. Калькулювання собівартості продукції - це: а) процес обчислення собівартості одиниці продукції б) обчислення загальної суми витрат підприємства; в) розподіл витрат підприємства за видами його діяльності: г) розподіл накладних витрат за видами продукції.
10. У структуру імпортної ціни на продукцію входить: б) вивізне мито; в)транспортні витрати; г) усі відповіді правильні.
|
Варіант 4
|
1.Методи ціноутворення, які спираються на попит. |
2.Витратний метод ціноутворення.
|
Тести
1. Витрати підприємства на закупівлю обладнання: а) входять в ціну товару; б) покриваються з прибутку; в) якщо немає прибутку, відносяться на витрати обігу.
2. У структуру імпортної ціни на продукцію входить: б) вивізне мито; в)транспортні витрати; г) усі відповіді правильні.
3. Верхню межу ціни формує: а) величина витрат на виробництво; б) величина попиту на товар; в) величина пропозиції.
4. До методів державного регулювання у сфері ціноутворення належать: а) нормування рівня рентабельності; б) обмеження монополізму; в) створення контролюючих органів влади; г) всі відповіді правильні.
5. Індикативні ціни встановлюються: а) на продукцію монопольних утворень; б) на продукцію підприємств державного сектору; в) на товари експорту-імпорту.
6. Фіксовані ціни встановлює на електроенергію: а) Національна компанія регулювання енергетики; б)місцеві органи влади; в) Державний комітет статистики.
7. Основною метою надання знижок з продажу є: а) пришвидшення процесу реалізації товарів; б) збільшення прибутковості підприємства; в) зменшення запасів готової продукції; г) всі відповіді правильні.
8. Монопольним визначається стан суб'єкта підприємницької діяльності, якщо; а) не існує близьких конкурентів на ринку; б) в даному регіоні немає підприємства, яке виробляє схожу продукцію; в) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 35%; г) частка певного підприємства на ринку певного товару перевищує 25 %;
9. Сезонні знижки надаються за купівлю товару: а) в період активного сезону; б) поза періодом активного сезону; в) за рішенням продавця.
10. Однією з вимог до біржового товару є його: а) унікальність; б) монопольність; в) масовість.
|
Питання до екзамену