Календарне поурочне планування з алгебри для 9 класу розроблене за новою програмою з дотриманням всіх вимог до його складання. Планування містить визначені до кожного уроку (теми) наскрізні лінії, що їх пронизують, ключові компетентності, що виховуватимуться в учнів при вивченні даної теми і очікувані результати навчальної діяльності учнів.
Алгебра, 9 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Розподіл годин та кількість контрольних робіт
Клас |
ТЕМА |
Годин за програмою |
Годин за планом |
Кількість к.р. |
|
І сем |
ІІ сем |
7 |
|||
9 |
Повторення матеріалу за 8 кл |
|
2 |
|
|
|
Нерівності |
14 |
16 |
|
|
|
Квадратична функція |
20 |
14 |
8 |
|
|
Числові послідовності |
10 |
|
12 |
|
|
Онови комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики |
8 |
|
10 |
|
|
Резерв |
18 |
|
8 |
|
|
Всього |
70 |
32 |
38 |
Поурочне календарно – тематичне планування
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|||||||
І семестр |
||||||||||||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу |
|
: |
Підприємливість і фінансова гамотність |
|||||||
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
||||||||
Алгебра, 9 клас |
||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (16 год) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|||||||
3 |
|
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей.
|
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей, обґрунтовує властивості числових нерівностей
|
Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію; Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.
Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення:розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя. Алгебра, 9 клас Ключові компетентності (компоненти) |
Підприємливість і фінансова грамотність |
|||||||
4 |
|
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей.
|
||||||||||
5 |
|
Основні властивості числових нерівностей
|
||||||||||
6 |
|
Основні властивості числових нерівностей
|
||||||||||
7 |
|
Додавання і множення нерівностей. Оцінювання значення виразу
|
записує розв’язки нерівностей зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання |
|||||||||
8 |
|
Додавання і множення нерівностей. Оцінювання значення виразу |
||||||||||
9 |
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків
|
пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків наводить приклади: нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання |
|||||||||
10 |
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків |
||||||||||
11 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності
|
зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною |
|||||||||
12 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності
|
||||||||||
13 |
|
Об’єднання та переріз множин |
||||||||||
Адгебра, 9 кл |
||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (22 год) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|||||||
14 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; записує розв’язки систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: системи лінійних нерівностей з однією змінною |
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання. |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|||||||
15 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування |
||||||||||
16 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота
|
|
|||||||||
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
|
|||||||||
18 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Властивості нерівностей. Лінійні нерівності та їх системи»
|
|
|||||||||
19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції |
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці характеризує функцію за її графіком пояснює алгоритм побудови графіка квадратичної функції |
Спілкування державною мовою: Уміння робити висновки на основі інформації, поданої на графіках, доводити правильність тверджень.
Інформаційно цифрова компетентність: Ставлення: усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач на побудову графіків.
Ключові компетентності (компоненти)
Обізнаність і самовираження у сфері культури: Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та культури на прикладах архітектури. |
Громадянська відповідальність (робота в групах) |
|||||||
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
||||||||||
21 |
|
Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості |
||||||||||
22 |
|
Властивості функції. Зростання і спадання функції.Найбільше і найменше значення функції |
||||||||||
23 |
|
Перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); |
пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції, характеризує функцію за її графіком
|
|||||||||
24 |
|
Перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); |
||||||||||
№ уроку |
Дата |
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (22 год) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|||||||||
25 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком
|
|||||||||
26 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Розв’язування задач і вправ |
||||||||||
27 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Функція. Властивості функції» |
|
|
||||||||
28 |
|
Аналіз контрольної роботи. Функція , а 0, її графік і властивості
|
розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; складання і розв’язування рівнянь як математичних моделей прикладних задач |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.
Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію; Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань |
||||||||
29 |
|
Функція , а 0, її графік і властивості
|
||||||||||
30 |
|
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей
|
||||||||||
31 |
|
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей
|
||||||||||
32 |
|
Розв’язування задач і вправ. Семестрове оцінювання |
||||||||||
|
||||||||||||
Алгебра, 9 клас (2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
|
||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|||||||
ІІ семестр |
||||||||||||
33 |
|
Системи двох рівнянь з двома змінними |
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати: |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|||||||
34 |
|
Системи двох рівнянь з двома змінними |
||||||||||
35 |
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі
|
розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання.
Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків |
||||||||
36 |
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі
|
||||||||||
37 |
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі
|
||||||||||
38 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
||||||||||
39 |
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
||||||||||
40 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Квадратна нерівність. Розв’язування систем рівнянь другого степеня»
|
|
|
||||||||
|
||||||||||||
Алгебра, 9 кл |
||||||||||||
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (12 год) |
||||||||||||
|
||||||||||||
41 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності. Способи задання числових послідовностей |
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; |
|
|
|||||||
42 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
наводить приклади арифметичної прогресії; формулює означення і властивості арифметичної прогресії; записує і пояснює: формули: n-го члена арифметичної прогресії, суми перших n її членів; властивості арифметичної прогресії
|
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати: |
Екологічна безпека і сталий розвиток
|
|||||||
43 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
||||||||||
44 |
|
Сума перших п членів арифметичної прогресії |
||||||||||
45 |
|
Сума перших п членів арифметичної прогресії |
||||||||||
46 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула п-го члена геометричної прогресії |
наводить приклади геометричної прогресії; формулює її означення і властивості записує і пояснює: формули: n-го члена агеометричної прогресії, суми перших n її членів властивості геометричної прогресії.
|
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання. |
||||||||
47 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула п-го члена геометричної прогресії |
||||||||||
48 |
|
Сума перших п членів геометричної прогресії |
||||||||||
49 |
|
Сума перших п членів геометричної прогресії |
||||||||||
50 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати: |
||||||||
51 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
||||||||||
52 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Числові послідовності» |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
Алгебра, 9 кл |
||||||||||||
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (10 год) |
||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|||||||
53 |
|
Аналіз контрольної роботи Основні правила комбінаторики |
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, , застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати: |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|||||||
54 |
|
Розв’язування задач і вправ |
||||||||||
55 |
|
Розв’язування задач і вправ |
||||||||||
56 |
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
||||||||||
57 |
|
Класичне означення ймовірності |
||||||||||
58 |
|
Розв’язування задач і вправ |
||||||||||
59 |
|
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки |
Учень/учениця: наводить приклади: подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання. |
||||||||
60 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
||||||||||
61 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
||||||||||
62 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
Алгебра, 9 кл |
||||||||||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 9-ГО КЛАСУ (8 год) |
||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|||||||
63 |
|
Аналіз контрольної роботи Лінійні нерівності та їх системи |
Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання.
|
|
|||||||
64 |
|
Функція , а 0, її графік і властивості |
||||||||||
65 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
||||||||||
66 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
||||||||||
67 |
|
Числові послідовності |
||||||||||
68 |
|
Елементи прикладної математики |
||||||||||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
|||||||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||