Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії для 9 класу за оновленою програмою (наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804) на 2018 – 2019 навчальний рік.
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ
з алгебри та геометрії
для 9 класу за оновленою програмою
(наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
на 2018 – 2019 навчальний рік
вчителя математики
Скадовської спеціалізованої зош І-ІІІ ступенів
«Академія творчості»
Гавриш Світлани Петрівни
Алгебра 9 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень,
I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012 р.; зі змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.
Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір Алгебра : Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2017.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
1. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу з алгебри 8 класу |
|
|
2.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з алгебри 8 класу
|
|
|
Тема №1. НЕРІВНОСТІ (14 годин)
|
|||
3. |
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей |
|
|
4. |
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
5. |
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
6. |
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
7. |
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу . Самостійна робота №1 |
|
|
8. |
Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
9. |
Розв’язування числових нерівностей з однією змінною. Числові проміжки |
|
|
10. |
Розв’язування числових нерівностей з однією змінною. |
|
|
11. |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
12. |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. |
|
|
13. |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота №2 |
|
|
14. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи |
|
|
15. |
Контрольна робота №1 з теми «Нерівності» |
|
|
16. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Нерівності» |
|
|
Тема №2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (20 годин) |
|||
17. |
Функція. Властивості функції |
|
|
18. |
Область визначення та область значень функції. Графік функції |
|
|
19. |
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання функції |
|
|
20. |
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
21. |
Найпростіші перетворення графіків функцій. |
|
|
22. |
Найпростіші перетворення графіків функцій, |
|
|
23. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота №3 |
|
|
24. |
Квадратична функція (її графік та властивості |
|
|
25. |
Квадратична функція її графік та властивості. Розв’язування вправ |
|
|
26. |
Контрольна робота №2 з теми «Квадратична функція» |
|
|
27. |
Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
28. |
Розв’язування квадратних нерівностей . |
|
|
29. |
Системи рівнянь із двома змінними. Розв’язування систем рівнянь із двома змінними |
|
|
30. |
Розв’язування систем рівнянь із двома змінними. Самостійна робота №4 |
|
|
31. |
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
32. |
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
|
|
33. |
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. Самостійна робота №5 |
|
|
34. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
35. |
Контрольна робота №3 з теми «Квадратична функція» |
|
|
36.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратична функція»
|
|
|
Тема №3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ ( 14 год) |
|||
37. |
Числові послідовності. Способи задання послідовностей |
|
|
38. |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
39. |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
40. |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота №6 |
|
|
41. |
Геометрична прогресія, її властивості |
|
|
42. |
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
43. |
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
44. |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
45. |
Сума перших n членів геометричної прогресії. Самостійна робота №7 |
|
|
46. |
Розв’язування задач на прогресії. |
|
|
47. |
Розв’язування задач на прогресії прикладного змісту |
|
|
48.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
49. |
Контрольна робота №4 з теми « Числові послідовності» |
|
|
50. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Числові послідовності» |
|
|
Тема №4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТІ ТА СТАТИСТИКИ ( 10 год) |
|||
51. |
Комбінаторика, її мета і задачі. |
|
|
52. |
Комбінаторні правила суми і добутку |
|
|
53. |
Поняття про теорію ймовірності. |
|
|
54. |
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
55. |
Початкові відомості про статистику. |
|
|
56. |
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка |
|
|
57. |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №8 |
|
|
58. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
59. |
Контрольна робота №5 з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
|
|
60. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
|
|
Тема №5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 10 ГОДИН) |
|||
61. |
Формули скороченого множення та їх застосування. |
|
|
62. |
Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
|
63. |
Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. Самостійна робота №9
|
|
|
64. |
Функції. Властивості та графіки функцій |
|
|
65. |
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей. |
|
|
66. |
Розв’язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними. Самостійна робота №10 |
|
|
67. |
Числові послідовності |
|
|
68. |
Розв'язування задач на знаходження ймовірності випадкової події, подання статистичних даних. |
|
|
69. |
Підсумкова контрольна робота №6 |
|
|
70. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів |
|
|
Геометрія 9 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень,
I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012 р.; зі змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.
Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір Геометрія : Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2017.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
||
Тема №1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (12 годин)
|
|||||
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800 |
|
|
||
|
Тригонометричні тотожності sin (180° – α) = sin α; cos (180° – α) = – cos α. |
|
|
||
|
Прямокутна система координат на площині |
|
|
||
|
Координати середини відрізка |
|
|
||
|
Відстань між двома точками із заданими координатами |
|
|
||
|
Відстань між двома точками із заданими координатами. Самостійна робота № 1 |
|
|
||
|
Рівняння фігури . Рівняння кола |
|
|
||
|
Рівняння кола. Розв’язування задач |
|
|
||
|
Рівняння прямої |
|
|
||
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
||
|
Контрольна робота № 1 з теми «Координати на площині» |
|
|
||
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Координати на площині» |
|
|
||
Тема №2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ ( 14 год)
|
|||||
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. |
|
|
||
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Розв’язування задач |
|
|
||
|
Координати вектора |
|
|
||
|
Додавання і віднімання векторів |
|
|
||
|
Додавання і віднімання векторів. Розв’язування задач |
|
|
||
|
Побудова вектора, що дорівнює сумі (різниці) векторів |
|
|
||
|
Множення вектора на число |
|
|
||
|
Множення вектора на число. Самостійна робота № 2 |
|
|
||
|
Колінеарні вектори |
|
|
||
|
Скалярний добуток векторів |
|
|
||
|
Скалярний добуток векторів. Розв’язування задач |
|
|
||
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
||
|
Контрольна робота №2 з теми «Вектори на площині» |
|
|
||
26.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Вектори на площині»
|
|
|
||
Тема №3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (12годин) |
|||||
27. |
Теорема косинусів |
|
|
||
28. |
Наслідки з теореми косинусів |
|
|
||
29. |
Розв’язування задач. |
|
|
||
30. |
Теорема синусів |
|
|
||
31. |
Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола |
|
|
||
32. |
Розв’язування задач. Самостійна робота №3 |
|
|
||
33. |
Формули для знаходження площі трикутника |
|
|
||
34. |
Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника |
|
|
||
35. |
Розв’язування задач. |
|
|
||
36. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
||
37. |
Контрольна робота №3 з теми « Розв’язування трикутників» |
|
|
||
38. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми « Розв’язування трикутників» |
|
|
||
Тема №4. Правильні многокутники. Довжина кола. ПЛОЩА КРУГА (12 годин) |
|||||
39. |
Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
||
40. |
Правильний многокутник, його види та властивості. Розв’язування задач. |
|
|
||
41. |
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. |
|
|
||
42. |
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. Розв’язування задач. |
|
|
||
43. |
Розв’язування задач. Самостійна робота №4 |
|
|
||
44. |
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
|
||
45. |
Довжина кола. Довжина дуги кола. Розв’язування задач. |
|
|
||
46. |
Площа круга та його частин |
|
|
||
47. |
Площа круга та його частин. Розв’язування задач. |
|
|
||
48.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
||
49. |
Контрольна робота №4 з теми «Правильні многокутники. Довжина кола.Площа круга» |
|
|
||
50. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Правильні многокутники. Довжина кола.Площа круга» |
|
|
||
Тема №5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (8 годин) |
|||||
51. |
Переміщення (рух) та його властивості. |
|
|
||
52. |
Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої. |
|
|
||
53. |
Розв’язування задач |
|
|
||
54. |
Поворот. Паралельне перенесення. |
|
|
||
55. |
Рівність фігур. Розв’язування задач. Самостійна робота №5 |
|
|
||
56. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
||
57. |
Контрольна робота №5 з теми «Геометричні переміщення» |
|
|
||
58.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Геометричні переміщення» |
|
|
||
Тема №6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
|
|||||
59. |
Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників |
|
|
||
60. |
Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника |
|
|
||
61. |
Подібність трикутників. Застосування подібності. |
|
|
||
|
|||||
62. |
Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
||
63. |
Теореми косинусів і синусів. Розв’язування трикутників |
|
|
||
64. |
Розв’язування трикутників. Самостійна робота №6 |
|
|
||
65. |
Розв'язування задач на знаходження невідомих елементів реальних об’єктів |
|
|
||
|
|||||
66. |
Розв'язування задач на знаходження площ реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками. |
|
|
||
67. |
Декартові координати і вектори на площині |
|
|
||
68. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
||
|
|||||
69. |
Підсумкова контрольна робота №6 |
|
|
||
70. |
Корекція знань, умінь і навичок учнів |
|
|
||