Календарно-тематичне планування вивчення алгебри та геометрії 9 класу за новою програмою

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії для 9 класу за оновленою програмою (наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804) на 2018 – 2019 навчальний рік.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ

з алгебри та геометрії

для 9 класу за оновленою програмою

(наказ Міністерства освіти і науки України       від 07.06.2017 № 804)

на 2018 – 2019 навчальний рік

 

 

вчителя математики

Скадовської спеціалізованої зош І-ІІІ ступенів

«Академія творчості»

 

Гавриш Світлани Петрівни

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Алгебра 9 клас

                          (70 годин на рік, 2 години на тиждень,

                    I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)

 

Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.   Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України. – Київ, 2012 р.; зі змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.

 

Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір     Алгебра : Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2017.

 

 

  

уроку

                                         Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Повторення і систематизація навчального матеріалу з алгебри 8 класу

 

 

2.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу з алгебри 8 класу

 

 

 

 

                                     Тема №1. НЕРІВНОСТІ (14 годин)

 

3.

Числові нерівності. Доведення числових нерівностей

 

 

4.

Основні властивості числових нерівностей

 

 

5.

Основні властивості числових нерівностей

 

 

6.

Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу

 

 

7.

Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу . Самостійна робота №1

 

 

8.

Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності

 

 

9.

Розвязування числових нерівностей з однією змінною. Числові проміжки

 

 

10.

Розвязування числових нерівностей з однією змінною.

 

 

11.

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

 

 

12.

Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною.

 

 

13.

Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота №2

 

 

14.

Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок,  підготовка до контрольної роботи

 

 

15.

Контрольна робота №1 з теми «Нерівності»

 

 

16.

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Нерівності»

 

 

 

                   Тема №2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (20 годин)

17.

 Функція. Властивості функції

 

 

18.

Область визначення та область значень функції. Графік функції

 

 

19.

Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання  функції

 

 

20.

Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання  функції, найбільше та найменше значення функції.

 

 

21.

Найпростіші перетворення графіків функцій.

 

 

22.

Найпростіші перетворення графіків функцій,

 

 

23.

Розв’язування вправ.  Самостійна робота №3

 

 

24.

Квадратична функція (її графік та властивості

 

 

25.

Квадратична функція її графік та властивості. Розв’язування вправ

 

 

26.

Контрольна робота №2 з теми «Квадратична функція»

 

 

27.

Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей

 

 

28.

Розв’язування  квадратних нерівностей .

 

 

29.

Системи  рівнянь із двома змінними. Розвязування систем рівнянь із двома змінними

 

 

30.

 Розвязування систем рівнянь із двома змінними. Самостійна робота №4

 

 

31.

Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі

 

 

32.

Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь.

 

 

33.

Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. Самостійна робота №5

 

 

34.

Узагальнення та систематизація знань,  умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота

 

 

35.

Контрольна робота №3 з теми «Квадратична функція»

 

 

36.

 

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратична функція»

 

 

 

 

 

 

                  Тема №3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ ( 14 год)

37.

Числові послідовності. Способи задання послідовностей

 

 

38.

Арифметична прогресія, її властивості.

Формула n-го члена арифметичної прогресії.

 

 

39.

Сума перших n членів арифметичної прогресії.

 

 

40.

Сума перших n членів арифметичної прогресії. 

Самостійна робота №6

 

 

41.

Геометрична прогресія, її властивості

 

 

42.

Формула n-го члена геометричної прогресії

 

 

43.

Формула n-го члена геометричної прогресії

 

 

44.

Сума перших n членів геометричної прогресії.

 

 

45.

Сума перших n членів геометричної прогресії.

Самостійна робота №7

 

 

46.

Розв’язування задач на прогресії.

 

 

47.

Розв’язування задач на прогресії прикладного змісту

 

 

48.

 

Узагальнення та систематизація знань,  умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота

 

 

49.

Контрольна робота №4  з теми « Числові послідовності»

 

 

50.

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Числові послідовності»

 

 

 

                                Тема №4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ,

ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТІ ТА СТАТИСТИКИ ( 10 год)

51.

Комбінаторика, її мета і задачі.

 

 

52.

Комбінаторні правила суми і добутку

 

 

53.

Поняття про теорію ймовірності.

 

 

54.

Випадкова подія.  Частота та ймовірність випадкової події.  

 

 

55.

Початкові відомості про статистику.

 

 

56.

Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка

 

 

57.

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №8

 

 

58.

Узагальнення та систематизація знань,  умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота

 

 

59.

Контрольна робота №5 з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики»

 

 

60.

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики»

 

 

 

                  Тема №5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

                      НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 10 ГОДИН)

61.

Формули скороченого множення та їх застосування.

 

 

62.

Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь.

 

 

63.

Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних.  Самостійна робота №9

 

 

 

64.

Функції. Властивості та графіки функцій

 

 

65.

Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей.

 

 

66.

Розв’язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними. Самостійна робота №10

 

 

67.

Числові послідовності

 

 

68.

Розв'язування задач  на знаходження  ймовірності випадкової події, подання статистичних даних.

 

 

69.

Підсумкова контрольна робота №6

 

 

70.

Корекція знань, умінь і навичок учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Геометрія 9 клас

                          (70 годин на рік, 2 години на тиждень,

                    I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)

 

Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.   Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України. – Київ, 2012 р.; зі змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.

 

Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір   Геометрія : Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2017.

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Примітки

 

                  Тема №1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ  (12 годин)

 

  1.  

Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800

 

 

  1.  

Тригонометричні тотожності  sin (180° – α) = sin α;                                  cos (180° – α) = – cos α.

 

 

  1.  

Прямокутна система координат на площині

 

 

  1.  

Координати середини відрізка

 

 

  1.  

Відстань між двома точками із заданими координатами

 

 

  1.  

Відстань між двома точками із заданими координатами. Самостійна робота № 1

 

 

  1.  

Рівняння фігури . Рівняння кола

 

 

  1.  

Рівняння кола. Розв’язування задач

 

 

  1.  

Рівняння прямої

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.

Діагностична самостійна робота

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1 з теми «Координати на площині»

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Координати на площині»

 

 

 

                      Тема №2. ВЕКТОРИ  НА ПЛОЩИНІ ( 14 год)

 

  1.  

 Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів.

 

 

  1.  

Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Розвязування задач

 

 

  1.  

Координати вектора

 

 

  1.  

Додавання і віднімання векторів

 

 

  1.  

Додавання і віднімання векторів. Розв’язування задач

 

 

  1.  

Побудова вектора, що дорівнює сумі (різниці) векторів

 

 

  1.  

Множення вектора на число

 

 

  1.  

Множення вектора на число. Самостійна робота № 2

 

 

  1.  

Колінеарні вектори

 

 

  1.  

Скалярний добуток векторів

 

 

  1.  

Скалярний добуток векторів. Розв’язування задач

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.

Діагностична самостійна робота

 

 

  1.  

Контрольна робота №2 з теми «Вектори на площині»

 

 

     26.

 

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Вектори  на площині»

 

 

 

 

 

 

              Тема №3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (12годин)

     27.

Теорема косинусів

 

 

28.

Наслідки з теореми косинусів

 

 

29.

Розв’язування задач.

 

 

30.

Теорема синусів

 

 

31.

Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола

 

 

32.

Розв’язування задач. Самостійна робота №3

 

 

33.

Формули для знаходження площі трикутника

 

 

34.

Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника

 

 

35.

Розв’язування задач.

 

 

36.

Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.

Діагностична самостійна робота

 

 

     37.

Контрольна робота №3 з теми « Розв’язування трикутників»

 

 

38.

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми                                 « Розв’язування трикутників»

 

 

 

            Тема №4. Правильні многокутники. Довжина кола.                                                          

                                              ПЛОЩА КРУГА (12 годин)

39.

 Правильний многокутник, його види та властивості.

 

 

40.

Правильний многокутник, його види та властивості.

Розв’язування задач.

 

 

41.

Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників.

 

 

42.

Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. Розв’язування задач.

 

 

43.

Розв’язування задач. Самостійна робота №4

 

 

44.

Довжина кола. Довжина дуги кола.

 

 

      45.

Довжина кола. Довжина дуги кола. Розв’язування задач.

 

 

46.

Площа круга та його частин

 

 

47.

Площа круга та його частин. Розв’язування задач.

 

 

48.

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.

Діагностична самостійна робота

 

 

49.

Контрольна робота №4  з теми  «Правильні многокутники. Довжина кола.Площа круга»

 

 

    50.

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Правильні многокутники. Довжина кола.Площа круга»

 

 

 

 

 

               Тема №5.  ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ  (8 годин)

51.

Переміщення (рух) та його властивості.

 

 

52.

Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої.

 

 

53.

Розв’язування задач

 

 

     54.

Поворот. Паралельне перенесення.

 

 

     55.

 Рівність фігур. Розв’язування задач.

 Самостійна робота №5

 

 

56.

Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.

Діагностична самостійна робота

 

 

57.

Контрольна робота №5  з теми  «Геометричні переміщення»

 

 

    58.

 

Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Геометричні переміщення»

 

 

 

 

 

Тема №6.  ПОВТОРЕННЯ  І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 

  1. годин)

59.

Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників

 

 

      60.

Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника

 

 

61.

Подібність трикутників. Застосування подібності.

 

 

 

62.

Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

63.

Теореми косинусів і синусів. Розв’язування трикутників

 

 

64.

Розв’язування трикутників. Самостійна робота №6

 

 

      65.

Розв'язування задач на знаходження невідомих елементів  реальних об’єктів

 

 

 

66.

Розв'язування задач на знаходження площ  реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками.

 

 

      67.

Декартові координати і вектори на площині

 

 

      68.

 Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.

 Діагностична самостійна робота

 

 

 

      69.

Підсумкова контрольна робота №6

 

 

70.

Корекція знань, умінь і навичок учнів

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Федак Ольга Ярославівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Пономарева Вера
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 9 клас, Планування
Додано
11 липня 2018
Переглядів
15703
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку