Поурочний план "Франція", 10 клас.

Про матеріал

Конспект уроку всесвітньої історії у 10 класі "Франція у міжвоєнний період", розроблений відповідно до програми для ЗНЗ «Всесвітня історія. 10-й клас», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, за підручником "Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. / І. Я. Щупак. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018.

Перегляд файлу

10В   Дата __________   Урок ___________

Тема. Франція.

Мета: ознайомити учнів із особливостями політичного та соціально-економічного розвитку країни у 1918 – 1939 рр.; формувати в учнів вміння аналізувати й узагальнювати історичні події, порівнювати їх, робити висновки, формувати предметні та ключові компетентності; виховувати в учнів інтерес до історії, сприяти формуванню ціннісного ставлення до держави та суспільства.

Очікуванні результати. У результаті навчально-пізнавальної діяльності учні/учениці зможуть:

Знати та розуміти: зміст понять світова економічна криза, фашизм; хронологічні межі Великої депресії, діяльності урядів Народного фронту у Франції; характер економічного зростання у світі 1920-х рр.; сутність протистояння між тоталітарними режимами та демократичними рухами як визначальну особливість історичного процесу в міжвоєнний період.

Уміти: встановити хронологічну послідовність і синхронність фактів, пов’язаних із економічною стабільністю та світовою кризою у провідних країнах міжвоєнного світу, боротьбою за збереження демократичного устрою; виявити (з використанням історичної карти та інших джерел) зміни в геополітичній ситуації в Європі у зв’язку з утвердженням тоталітарних режимів; охарактеризувати діяльність Народного фронту у Франції; порівняти стратегії подолання світової економічної кризи, обрані урядами США, Великої Британії, Франції; висловлювати аргументовані судження про політичну діяльність Едуарда Даладьє.

Обладнання: матеріал підручника, настінна карта, дидактичний матеріал.

Тип уроку: комбінований.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, інформаційно-цифрова компетентність, соціальна та громадянська компетентності.

Наскрізні змістові лінії: інформаційне середовище, цінності й моральність.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Контроль знань

  1. Історичний диктант або тести по темі «США та Велика Британія».
  2. Бесіда за питаннями в підручнику + індивідуальні завдання біля дошки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Гра «Впізнай країну».

Вчитель. Сьогодні на уроці ми ознайомимось із особливостями розвитку Франції у міжвоєнний період.

ІV. Повідомлення теми, мети і плану уроку

Вправа «Мої очікування».

V. Вивчення нового матеріалу

  1. Наслідки Першої світової війни.

Бесіда + робота з ­картою про географічне положення, політичний устрій країни, особливості її економічного розвитку та участь у І світовій війні.

Самостійна робота над завданням (прочитати пункт 1 § 11, провести порівняльний аналіз становища країни із Великою Британією та США після війни за запропонованим планом, зробити висновки).

  1. Соціально-економічний розвиток і політична боротьба в 1920 – 1930-ті рр. Зростання фашистської загрози.
  2. Діяльність уряду Народного фронту.

Метод «Шкільна лекція»: пояснення вчителя з елементами бесіди + повідомлення учнів про Е. Даладьє, робота з підручником, картою, документами, вкладання опорного конспекту, формування історичних понять.

VІ. Закріплення та систематизація вивченого матеріалу

Робота з питаннями і завданнями в підручнику (с. 75), повторення дат та історизмів, вивчених на уроці.

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати § 11, підготувати повідомлення про Б. Муссоліні.

VІІІ. Підсумки уроку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитрук Людмила Володимирівна
    Урок хороший, змістовний, добре структурований.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
2298
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку