Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії для 10 класу, розроблене відповідно до програми для ЗНЗ «Всесвітня історія. 10-й клас», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, за підручником "Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. / І. Я. Щупак. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018.
10 клас. Всесвітня історія (1 год. на тиждень)
Календарно-тематичне планування
(Розроблено відповідно до програми для ЗНЗ «Всесвітня історія. 10-й клас», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407;
Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для
10 класу закладів загальної середньої освіти. / І. Я. Щупак. —
К.: УОВЦ «Оріон», 2018)
№ з/п |
Кіл. год. |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
1 |
Вступ до першого періоду новітньої історії. |
|
|
2 |
1 |
Тема 1. Передумови Першої світової війни. Війна та революції Початок Першої світової війни. |
|
|
3 |
1 |
Воєнні кампанії та події 1915 – 1916 рр. |
|
|
4 |
1 |
Воєнні кампанії та події 1917 – 1918 рр. |
|
|
5 |
1 |
Практичне заняття. Життя на фронті і в тилу. Статус жінки в період війни. |
|
|
6 |
1 |
Тема 2. Облаштування повоєнного світу Паризька і Вашингтонська конференції. |
|
|
7 |
1 |
Міжнародні відносини в 1920-х рр. |
|
|
8 |
1 |
Узагальнення знань за темами «Передумови Першої світової війни. Війна та революції», «Облаштування повоєнного світу». Тематичне оцінювання. |
|
|
9 |
1 |
Тема 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період США у міжвоєнний період. |
|
|
10 |
1 |
Велика Британія у 20 – 30-х рр. ХХ ст. |
|
|
11 |
1 |
Франція у 20 – 30-х рр. ХХ ст. |
|
|
12 |
1 |
Італія у 1920 – 1930-х рр. |
|
|
13 |
1 |
Німеччина у 1920 – 1930-х рр. |
|
|
14 |
1 |
Радянський Союз. |
|
|
15 |
1 |
Іспанія у 1920 – 1930-х рр. |
|
|
16 |
1 |
Практичне заняття. Виклики міжвоєнного часу. |
|
|
17 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Держави світу в міжвоєнний період». Тематичне оцінювання. |
|
|
18 |
1 |
Тема 4. Держави Центрально-Східної Європи Друга Річ Посполита та ЧСР. |
|
|
19 |
1 |
Болгарія та Румунія. |
|
|
20 |
1 |
Югославія та Угорщина. |
|
|
21 |
1 |
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом. |
|
|
22 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Держави Центрально-Східної Європи». Тематичне оцінювання. |
|
|
23 |
1 |
Тема 5. Держави Азії та Латинської Америки Японія. Китай. Індія. |
|
|
24 |
1 |
Країни Середнього та Близького Сходу. Країни Латинської Америки. |
|
|
25 |
1 |
Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. |
|
|
26 |
1 |
Тема 6. Передумови Другої світової війни Утворення вогнищ Другої світової війни. Формування блоку Рим-Берлін-Токіо. |
|
|
27 |
1 |
Практичне заняття. Міжнародні відносини напередодні Другої світової війни. |
|
|
28 |
1 |
Тема 7. Друга світова війна Початок Другої світової війни. Воєнні дії 1941 – 1942 рр. |
|
|
29 |
1 |
Воєнні дії в другій половині 1942 – 1943 рр. Окупаційний режим. Рух Опору. |
|
|
30 |
1 |
Воєнні дії в 1944 р. Завершення та підсумки Другої світової війни. Світ після Другої світової війни. |
|
|
31 |
1 |
Практичне заняття. Праведники народів світу. |
|
|
32 |
1 |
Тема 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період Особливості культурно розвитку в міжвоєнний період. |
|
|
33 |
1 |
Практичне заняття. Відмінності в розвитку культури в демократичних та тоталітарних державах. |
|
|
34 |
1 |
Узагальнення знань за темами «Держави Азії та Латинської Америки», «Передумови Другої світової війни», «Друга світова війна», «Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період». Тематичне оцінювання. |
|
|
35 |
1 |
Підсумковий урок. |
|
|