Поурочний план "Велика Британія", 10 клас.

Про матеріал

Конспект уроку всесвітньої історії у 10 класі "Велика Британія у міжвоєнний період", розроблений відповідно до програми для ЗНЗ «Всесвітня історія. 10-й клас», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, за підручником "Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. / І. Я. Щупак. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018.

Перегляд файлу

10В   Дата __________   Урок ___________

Тема. Велика Британія.

Мета: схарактеризувати політичне та соціально-економічне становище країни у міжвоєнний період, проаналізувати та порівняти політичний курс консервативного та лейбористського урядів; формувати в учнів вміння зіставляти й порівнювати історичні факти, аналізувати й структуризувати історичний матеріал, робити висновки, формувати предметні та ключові компетентності; виховувати учнів у дусі ідеалів демократії, сприяти формуванню ціннісного ставлення до держави та суспільства.

Очікуванні результати. У результаті навчально-пізнавальної діяльності учні/учениці зможуть:

Знати та розуміти зміст понять проспериті, світова економічна криза; хронологічні межі доби “проспериті”, Великої депресії, реформування Британської імперії; характер економічного зростання у світі 1920-х рр.; сутність протистояння між тоталітарними режимами та демократичними рухами як визначальну особливість історичного процесу в міжвоєнний період.

Уміти встановити хронологічну послідовність і синхронність фактів, пов’язаних із економічною стабільністю та світовою кризою у провідних країнах міжвоєнного світу, боротьбою за збереження демократичного устрою; охарактеризувати реформування Британської імперії; порівняти стратегії подолання світової економічної кризи, обрані урядами США, Великої Британії; висловлювати аргументовані судження про політичну діяльність Джеймса Рамсея Макдональда.

Обладнання: матеріал підручника, настінна карта, дидактичний матеріал.

Тип уроку: комбінований.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, інформаційно-цифрова компетентність, соціальна та громадянська компетентності.

Наскрізні змістові лінії: інформаційне середовище, цінності й моральність.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Контроль знань

  1. Історичний диктант або тести по темі «США».
  2. Бесіда за питаннями в підручнику + індивідуальні завдання біля дошки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Гра «Впізнай країну».

Вчитель. Сьогодні на уроці ми ознайомимось із особливостями розвитку Великої Британії у міжвоєнний період.

Вправа «Мої очікування».

ІV. Повідомлення теми, мети і плану уроку, постановка проблемного запитання

Проблемне запитання. Чи стала політика лейбористів і консерваторів основою стабільності суспільства і збереження демократії?

V. Вивчення нового матеріалу

  1. Наслідки Першої світової війни.

Бесіда + робота з ­картою про географічне положення, політичний устрій Великої Британії, особливості її економічного розвитку та участь у І світовій війні.

Самостійна робота над завданням (прочитати пункт 1 § 10 та провести порівняльний аналіз становища Великої Британії та США після війни за запропонованим планом).

  1. Політика лейбористів та консерваторів у 1920 – 1930-ті рр. Спроби реформування Британської імперії.

а) реформи кабінету Д. Ллойд Джорджа;

б) внутрішня політика у 1922 – 1923 рр.;

в) перший лейбористський уряд;

г) загальний страйк шахтарів 1926 р.;

д) другий лейбористський уряд, депресія 1929 – 1933 рр.;

е) Національний уряд при владі;

є) Вестмінстерський статут 1931 р.

Пояснення вчителя з елементами бесіди + повідомлення учнів про Д. Ллойд Джорджа і Р. Макдональда, робота з підручником, картою, хронологічними таблицями в зошитах або робота в групах «Консерватори» і «Лейбористи»; бесіда за проблемним запитанням (Метод «Займи позицію»).

VІ. Закріплення та систематизація вивченого матеріалу

Робота з питаннями і завданнями в підручнику (с. 70), повторення дат та історизмів, вивчених на уроці.

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати § 10, підготувати повідомлення про Едуарда Даладьє.

VІІІ. Підсумки уроку

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
2930
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку