№з/п | Зміст програмового матеріалу | Кількість годин |
1 | Функції мови й мовлення. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості. | 1 |
2 | Поняття культури мовлення і спілкування. Професійне спілкування. Діалог, монолог, полілог у професійному спілкуванні. | 1 |
3 | Мовленнєва діяльність. Сприйняття, розуміння, відтворення, створення інформації. Вимоги до культури мовлення. | 1 |
4 | Особливості національного мовленнєвого етикету. Етичні норми мовленнєвої культури. Етика професійного спілкування. | 1 |
5 | Перевірна контрольна робота | 1 |
6 | Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Слухання і розуміння текстів професійної тематики. Складання плану почутого. | 1 |
№з/п |
Зміст програмового матеріалу |
Кількість годин |
1 |
Функції мови й мовлення. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості. |
1 |
2 |
Поняття культури мовлення і спілкування. Професійне спілкування. Діалог, монолог, полілог у професійному спілкуванні. |
1 |
3 |
Мовленнєва діяльність. Сприйняття, розуміння, відтворення, створення інформації. Вимоги до культури мовлення. |
1 |
4 |
Особливості національного мовленнєвого етикету. Етичні норми мовленнєвої культури. Етика професійного спілкування. |
1 |
5 |
Перевірна контрольна робота |
1 |
6 |
Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Слухання і розуміння текстів професійної тематики. Складання плану почутого. |
1 |
7 |
Складання й розігрування діалогів до запропонованих ситуацій у дискантному й контактному спілкуванні. |
1 |
8 |
Контрольний письмовий твір-нарис про людину —видатного представника певної професії. |
1 |
9 |
Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення з використанням способів поглибленого, ознайомлювального, швидкого читання, читання-сканування. |
1 |
10 |
Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки науково-популярного тексту. |
1 |
11 |
Рівні мовної системи. Функціонування в тексті основних одиниць мови: звуків мовлення, значущих частин слова, слів, словосполучень, речень. |
1 |
12 |
Дотримання норм літературної мови. Основні норми української літературної вимови. |
1 |
13 |
Складні випадки правопису ненаголошених голосних, знака м'якшення, апострофа. Стилістичні засоби фонетики. |
1 |
14 |
Морфологічна будова слова. Основні орфограми в коренях, префіксах і суфіксах. Стилістичні особливості значущих частин слова. |
1 |
15 |
Усний переказ тексту. |
1 |
16 |
Письмовий контрольний переказ тексту. |
1 |
17 |
Тематична контрольна робота№1. |
1 |
18 |
Творення слів. Абревіатури в науковому стилі. Стилістичні засоби словотвору. |
1 |
19 |
Лексикологія. Зміни в лексичній системі української мови. Власне українська лексика. |
1 |
20 |
Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні. |
1 |
21 |
Синонімічне багатство мови. Складні випадки слововживання. Стилістичні засоби лексикології та фразеології. |
1 |
22 |
Словники й довідкова література. Електронні словники. Роль Інтернету в мовній і мовленнєвій освіті. |
1 |
23 |
Переклад текстів різних стилів, типів, жанрів. Синхронний переклад текстів на професійну тематику. |
1 |
24 |
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання науково-популярного тексту. |
1 |
25 |
Тематична контрольна робота №2. |
1 |
26 |
Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості. |
1 |
27 |
Варіанти відмінкових форм. Кличний відмінок іменника. |
1 |
28 |
Складні випадки правопису різних частин мови: написання імен по батькові, прізвищ. |
1 |
29 |
Стилістичні засоби морфології. |
1 |
30 |
Використання в писемному мовленні відомих орфограм і пунктограм. |
1 |
31 |
Редагування тексту. Ділові папери: доручення, анотація, офіційний лист. |
1 |
32 |
Усний переказ тексту. |
1 |
33 |
Письмовий переказ тексту. |
1 |
34 |
Тематична контрольна робота №3. |
1 |