ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ характеризувати римську родину;описувати римські помешкання;визначати особливості харчування;витлумачувати і доречно вживати терміни і поняття "домус", "інсула«.
Номер слайду 4
ЛОКАЦІЯ 1"НІКНЕЙМ"ЦЕЗАРЮЛІЙГАЙОСОБИСТЕ ІМ`ЯРОДОВЕ ІМ`ЯПРІЗВИСЬКОЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ ЗА РИМСЬКИМ ЗРАЗКОМКОРНЕЛІЯЦИННАМОЛОДШАРОДОВЕ ІМ`Я З ЖІНОЧИМ ЗАКІН-ЧЕННЯМПРІЗВИСЬКО БАТЬКА, АБО ЧОЛОВІКАЖІНОЧЕ ПРІЗВИСЬКО,яке ВКАЗУВАЛО НА ПОРЯДОК ЇЇ НАРОДЖЕННЯ
Номер слайду 5
ЛОКАЦІЯ 2"ДИЗАЙН"ГРЕЦЬКА СІМ'ЯРИМСЬКА СІМ'ЯПІДБЕРИ КАРТИНИ
Номер слайду 6
РІДМАТРОНАГІМНАСІЯФАМІЛІЇ165432
Номер слайду 7
ЛОКАЦІЯ 3"ГОЛОВНИЙ БУДІВНИЧИЙ"ДОМУСІНСУЛА
Номер слайду 8
12345678910
Номер слайду 9
ЛОКАЦІЯ 4"МАРКЕТОПТ"
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Склади зображення римьского одягу . ЛОКАЦІЯ 5"ПАЗЛИ"З літер , що є на пазлах запиши назви одягу