Повсякденний догляд за одягом

Про матеріал
Види догляду за одягом, використання різних корекцйних вправ, корекція дрібної моторики рук та опорно-рухового апарату.
Перегляд файлу

 

КЗ

«Староприлуцька спеціальна школа»

Вінницької обласної Ради

 

 

 

F:\СПО\Теми\Догляд за одягом та взуттям\Ілюстрації\img028.jpgF:\СПО\Теми\Догляд за одягом та взуттям\Ілюстрації\img026.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

із соціально-побутового орієнтування

у 5 класі

F:\СПО\Теми\Догляд за одягом та взуттям\Ілюстрації\img036.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           Стойко Л.П.

Мета: Закріпити знання про одяг та головні убори, активізувати вміння визначати вид одягу. Ознайомити  із видами догляду за одягом,   повсякденним доглядом за  одягом. Вчити добирати засоби та предмети догляду за одягом.  Збагачувати знання  про особистий одяг.

Поповнити інформацію про навички самообслуговування, направлені на догляд за одягом, збагачувати словниковий запас.

Коригувати пам'ять, зв’язне мовлення. Сприяти корекції дрібної моторики рук та моторики рухового апарату.

Виховувати охайність, бережливість.

Тип уроку: комбінований

Словник:  пральні засоби, вішалка, щіпці, праска

Обладнання: ілюстрації одягу та головних уборів,  засоби  та предмети догляду за одягом, конверт із «листом», ілюстрація Незнайки, таблиці, картки для роботи в парах, розмальовки для індивідуальної роботи, «лінійка настрою», слова для вправи «Асоціація»: прання, сушіння, прасування, чищення, зберігання, ремонт.

 

Хід проведення

І. Організація класу

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок,

От і ми часу не гаймо –

Працювати починаймо.

Нервово-психічна підготовка

(вчитель демонструє конверт)

  • Діти, я отримала листа від Незнайка, в якому він просить допомогти йому. От послухайте:

(вчитель вивішує ілюстрацію Незнайка, дістає конверт)

«Дорогі діти 5 класу, випадково дізнався, що ви вивчаєте тему про одяг. Зі мною нещодавно сталася неприємна ситуація, коли я упав у калюжу і забруднив одяг. Я злякався, що мама сваритиме і сховав брудний одяг. Прошу вас допомогти порадою,як вичистити одяг. Чекатиму вашого листа.

Ваш Незнайко»

  1. Закріплення знань:
  • Ну що, спробуємо допомогти?
  • Для початку що таке одяг?
  • Що таке головні убори?
  • Давайте проаналізуємо одяг Незнайка за видами одягу.

ІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Отже сьогодні ми будемо знайомитися із доглядом за одягом і наша тема «Повсякденний догляд за одягом»(вчитель записує на дошці)
  • А коли здобудемо цінні знання, то поділимося ними із Незнайком, щоб він міг привести свій одяг у порядок.
  • Отож, уважно слухайте.
  1. Повідомлення нового матеріалу

Догляд за одягом включає: прання, сушіння, прасування, чищення, зберігання, ремонт.

Повсякденний догляд – це той, що ми здійснюємо щодня.  Повсякденний – це щоденний.

Усі ці види догляду не обов'язково здійснювати щодня.

Догляд за одягом здійснюється залежно від при­значення кожного предмета й матеріалу, з якого він виготовлений.

        Літні сукні, сорочки, а також домашній одяг, який носять кожного дня, потрібно прати.

           Верхній одяг, особливо шерстяні, трикотажні речі, треба часто провітрювати, кожного дня чистити щіткою. Пальта і костюми витрушують чи вибивають, а потім чистять щіткою. Якщо з’явилися плями, їх треба почис­тити окремо.

          Якщо верхній одяг намок, його слід струсити чи протерти сухою чистою ганчіркою, повісити на вішалку, просушити і випрасувати. Сушать на повітрі, в тіні чи приміщенні на протязі.

             Перед тим як одягатися, треба уважно оглянути одяг, перевірити чи немає плям, дірок, чи всі ґудзики на місці.

            Шкільну форму, пальто, сукню слід тримати на вішалці, попередньо почистивши щіткою. Вішалку добирають відповідно до розміру, щоб не деформувалися плечі. Брюки та спідниці вішають на спеціальні вішалки із затисканням.

            Пальто, жакет, куртку вішають застібнутими на всі ґудзики, щоб вони не втратили форму.

      Трикотажні речі зберігають у складеному вигляді. Чиста білизна має знаходитися у спеціально відведених місцях, на полицях шафи.

        Сорочки і блузи зберігаються на полицях шафи випрасуваними й акуратно складеними.

       Відпрасований одяг  не вішають відразу в шафу і не одягають, він має охолонути, бо  одразу зімнеться.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

Наші пальчики маленькі раз, два, три

Розімнемо ми швиденько раз, два, три.

Раз, два – не барись.

До роботи враз берись.

4. Робота в зошиті з підручником(ст..28 – виписати І абзац+ записати види догляду за одягом з дошки)

5. Індивідуальна робота(розмальовки одягу)

 

 

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Встали дружно всі, малята.

Одяг будемо надягати..

На плечах у нас кофтина,

На ногах штани.

Шапку на голову,

Шарфом горло  обгорни.

Зігрілись, малята?

Нумо, працювати

6.Робота з карткою (в парах)

Предмет одягу

Види одягу

Види догляду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Індивідуальна робота, перевірка: діти по черзі виходять до дошки, де заповнюють картку(збільшену)

8. Вправа «Асоціація»(на парті засоби та предмети догляду за одягом, діти виходять парами. Завдання: 1уч.читає слово(вид догляду за одягом) 2уч.добирає предмет догляду) Н-д: прання – пральний засіб, прасування – праска і т.д.

ІІІ. Заключна частина

  1. Підсумок.
  • От і закінчується наш урок.
  • Яку тему вивчали?
  • Як знання цієї теми нам знадобиться у житті?

Закріплення знань:

  1. Які є види догляду за одягом?
  2. Що таке повсякденний догляд?
  3. Чому спочатку одяг чистять щіткою, а потім вішають на вішалку?
  4. Який одяг потрібно прати?
  5. Як доглядають за верхнім одягом?
  6. Чому трикотажний одяг треба зберігати складеним?
  • То що ми напишемо у листі до Незнайка? (опишемо види догляду за одягом)
  1. Диференційована оцінка
  2. Зняття напруги «Лінійка настрою»
docx
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
9711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку