Повторення вивченого про прислівник

Про матеріал
В розробці міститься матеріал спрямований на узагальнення знань, умінь, навичок, набутих в процесі вивчення теми «Прислівник»
Перегляд файлу

Урок - конкурс

 

       У 7 КЛАСІ

 

       « ПОВТОРЕННЯ 

 

ВИВЧЕНОГО ПРО                                                                                                                    

 ПРИСЛІВНИК»

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Повторення вивченого про прислівник.

 

 

Мета: Зробити підсумок роботи над темою «Прислівник», виявити найкращих знавців, найуважніших слухачів, наймайстерніших виконавців, найталановитіших творців, виховувати любов до фольклору рідного народу.

 

 

Обладнання: Клас поділено на 2 команди, роздаткові картки, сигнальні картки.

 

 

Тип уроку:Узагальнення вивченого.

 

 

 

             Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент

11.Актуалізація опорних знань учнів

 

  Фронтальне опитування учнів по темі «Прислівник».

 

     111.Оголошення теми та мети уроку

 

Вступне слово вчителя.

 

Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні ми позмагаємось, у нас 2 команди:

1.Команда «Пишемо каліграфічно».

2.Команда «Вчимось старанно».

 

Спочатку надамо слово капітанам команд.

 

ПЕРШИЙ КОНКУРС. Капітанам команд потрібно розказати казку або вірш про прислівник.(Завдання оцінюється в 5 балів).

Запитання до учнів. Що таке казка?

 

ДРУГИЙ КОНКУРС. Нам потрібно з кожної команди по одному учневі для роботи біля дошки. А всі інші виконують вправу з підручника.

Робота учнів, які працюють біля дошки (робота на картках, див. додаток 1) оцінюється  в 7 балів, а тих ,хто працює на місцях в 5 балів.

 

ТРЕТІЙ КОНКУРС. Змагання капітанів. Капітани задають по 3 запитання один одному за вивченою темою. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.

 

 

ЧЕТВЕРТИЙ КОНКУРС. Цей конкурс виявить кращих знавців народної мудрості. Завдання: назвати прислів’я, приказки, прикмети, в яких були б прислівники і вказати розряд прислівника. За кожну правильну відповідь команда одержує по 3 бали. Хто більше? ( Не більше 10).Визначити розряд прислівника.

Запитання до учнів. Що таке прислів’я, приказка?

 

П’ЯТИЙ КОНКУРС. Для  цього конкурсу нам потрібно по одному учаснику від команди.

Завдання. Записати прислівники до складу яких входять:

 

1.Префікси: за-; ні-. 11.Префікси: не-; з-.

Суфікс: -ки. Суфікс: -и.

Префікс: з- і суфікс: -у. Префікс: з- і суфікс: -о.

Завдання оцінюється в 5 балів.

З іншими учнями ми попрацюємо усно. Конкурс-гра « Хто більше?»

Назвати якомога більше прислівників. Якщо хтось повторить прислівник або довго думає, то гра припиняється.1 прислівник – 1 бал для команди.

 

ШОСТИЙ КОНКУРС. Конкурс співаків.

Завдання. Заспівати куплет української народної пісні, в якому були б прислівники. Конкурс оцінюється в 10 балів.

 

 А зараз ми послухаємо і перевіримо ваше домашнє завдання. На домашнє завдання вам потрібно було написати твір « Моє рідне село».Максимальна оцінка за завдання 12 балів.

 

IV.Оцінювання знань учнів

 

Підведення підсумків, виставлення оцінок.

 

 

V.Домашнє завдання

 

Підготуватись до контрольної роботи.

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

 

Списати, розкриваючи дужки.

 

(В) гору, (у) (сто) крат, (по) козацьки, (казна) де, (в) літку, (ледве) ледве, (чим) дуж, день (у) день, (будь) як, (з) дня (на) день.

 

 

Списати,розкриваючи дужки.

 

Віч (на) віч, (на) весні, як (не) як, (на) (в) колішки, (по) людськи, коли (таки), (по) ночі, (що) сили, (у) день,(ані) трохи.

doc
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку