Позакласний захід "Animals"

Про матеріал
Матеріал стане у нагоді класним керівникам початкових класів, педагогам-організаторам, вихователям ГПД та всім, хто бажає забезпечити корисне дозвілля дітей
Перегляд файлу

Тема: Animals

Мета: узагальнювати лексичні знання учнів з теми «Animals», напрацьовувати вміння ставити спеціальні питання, що починаються зі слова «»; розвивати звукову та зорову пам'ять дітей, фонематичний слух, мовлення і мислення; виховувати пізнавальні інтереси школярів, любов до тварин.

Обладнання: ілюстративний матеріал із зображенням тварин, картки з їхніми назвами, картки з літерами англійської абетки, картки з назвами тварин для гри «Who lives in this house

Перебіг заняття

  1. Організаційна частина
  • Доброго дня, любі діти! Сьогодні ми з вами відвідаємо тваринне царство! Але за однієї умови – наші тваринки мешкають в одному з лондонських зоопарків, тому називати їх будемо англійською мовою!
  1. Основна частина
  • Пригадаймо, хто це! (Демонстрація ілюстрацій тварин або презентація із зображенням тварин).
  • This is a horse. It likes to run.
  •  This is a sheep. It gives wool.
  • This is a cow. It gives milk to us.
  • This is a dog. It is our friend.
  • This is a pig. It is clean.
  • This is a cat. It likes a mouse very much.
  • They are domestic animals.
  • This is a mouse. It does not like a cat.
  • This is a dolphin. It likes children.
  • This is a bear. It likes honey.
  • This is a squirrel. It likes nuts.
  • This is a frog. It lives in a river.
  • This is a hare. It likes a carrot.
  • This is a bird. It likes to fly.
  • This is a wolf. It likes to fish.
  • This is a zebra. It is very nice.
  • This is a giraffe. It has got a long neck.
  • This is a fox. It likes to sly.
  • This is a crocodile. It's green.
  • This is an elephant. It has got a long nose.
  • This is a tiger. It's a brother of  the cat.
  • This is a lion. It lives in Africa.
  • This is a monkey. It likes bananas.

 

  • З цим завданням впоралися добре! Тепер перевіримо, який ряд складе більше назв тварин з поданих літер. На виконання 5 хвилин. (Учасники виходять по черзі  і записують свої слова).

 

  • А чи знаєте ви, що люблять робити певні тваринки? Я почну речення, а ви закінчуйте! (за необхідності можна демонструвати зображення)
  • To run likes a… (horse).
  • To swim  likes a… (frog).
  • To sleep  likes a… (bear).
  • To sing  likes a… (pig).
  • To sly  likes a… (fox).
  • To play with children  likes a… (dolphin).

 

  • Відмінно працюєте, тож пограємось у гру «Who lives in this house?»

Кожен з вас отримує картку з назвою тварини. Ведучий (спочатку вчитель) підходе до будь-кого з гравців і намагається відгадати, хто живе в будиночку. Відбувається діалог:  В.: – Who lives in this house? Are you a mouse?

  Гравець:  This is my  house, but I am not a mouse.

  В.:  Who lives in this house? Are you a bear?

  Гравець:  – Yes, I am. Come in, please!

Ведучий, відгадавши, займає місце в «будиночку», а гравець стає ведучим. Гра продовжується.

 

  1. Підсумок заняття «Парад тварин» ( за рядами або групами)
  1. Зберіть пазл з твариною (або можна  розмалювати свою тваринку);
  2. Пантоміма. Покажіть її так, щоб гравці інших команд здогадалися, кого ви зібрали (розфарбували)!
  • Відгадувати будемо так:  
  •  Are you a pig?
  • No, I am not.
  • Are you a frog?
  • Yes, I am.
  • Діти, я впевнена, якщо ви потрапите в справжній англійський зоопарк, ви впізнаєте і зможете назвати всіх тварин по-англійськи! Розумнички!

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку