Тема: Animals
Мета: узагальнювати лексичні знання учнів з теми «Animals», напрацьовувати вміння ставити спеціальні питання, що починаються зі слова «»; розвивати звукову та зорову пам'ять дітей, фонематичний слух, мовлення і мислення; виховувати пізнавальні інтереси школярів, любов до тварин.
Обладнання: ілюстративний матеріал із зображенням тварин, картки з їхніми назвами, картки з літерами англійської абетки, картки з назвами тварин для гри «Who lives in this house?»
Перебіг заняття
-
Організаційна частина
-
Доброго дня, любі діти! Сьогодні ми з вами відвідаємо тваринне царство! Але за однієї умови – наші тваринки мешкають в одному з лондонських зоопарків, тому називати їх будемо англійською мовою!
-
Основна частина
-
Пригадаймо, хто це! (Демонстрація ілюстрацій тварин або презентація із зображенням тварин).
-
This is a horse. It likes to run.
-
This is a sheep. It gives wool.
-
This is a cow. It gives milk to us.
-
This is a dog. It is our friend.
-
This is a pig. It is clean.
-
This is a cat. It likes a mouse very much.
-
They are domestic animals.
-
This is a mouse. It does not like a cat.
-
This is a dolphin. It likes children.
-
This is a bear. It likes honey.
-
This is a squirrel. It likes nuts.
-
This is a frog. It lives in a river.
-
This is a hare. It likes a carrot.
-
This is a bird. It likes to fly.
-
This is a wolf. It likes to fish.
-
This is a zebra. It is very nice.
-
This is a giraffe. It has got a long neck.
-
This is a fox. It likes to sly.
-
This is a crocodile. It's green.
-
This is an elephant. It has got a long nose.
-
This is a tiger. It's a brother of the cat.
-
This is a lion. It lives in Africa.
-
This is a monkey. It likes bananas.
-
З цим завданням впоралися добре! Тепер перевіримо, який ряд складе більше назв тварин з поданих літер. На виконання 5 хвилин. (Учасники виходять по черзі і записують свої слова).
-
А чи знаєте ви, що люблять робити певні тваринки? Я почну речення, а ви закінчуйте! (за необхідності можна демонструвати зображення)
-
To run likes a… (horse).
-
To swim likes a… (frog).
-
To sleep likes a… (bear).
-
To sing likes a… (pig).
-
To sly likes a… (fox).
-
To play with children likes a… (dolphin).
-
Відмінно працюєте, тож пограємось у гру «Who lives in this house?»
Кожен з вас отримує картку з назвою тварини. Ведучий (спочатку вчитель) підходе до будь-кого з гравців і намагається відгадати, хто живе в будиночку. Відбувається діалог: В.: – Who lives in this house? Are you a mouse?
Гравець: – This is my house, but I am not a mouse.
В.: – Who lives in this house? Are you a bear?
Гравець: – Yes, I am. Come in, please!
Ведучий, відгадавши, займає місце в «будиночку», а гравець стає ведучим. Гра продовжується.
-
Підсумок заняття «Парад тварин» ( за рядами або групами)
-
Зберіть пазл з твариною (або можна розмалювати свою тваринку);
-
Пантоміма. Покажіть її так, щоб гравці інших команд здогадалися, кого ви зібрали (розфарбували)!
-
Відгадувати будемо так:
-
Are you a pig?
-
No, I am not.
-
Are you a frog?
-
Yes, I am.
-
Діти, я впевнена, якщо ви потрапите в справжній англійський зоопарк, ви впізнаєте і зможете назвати всіх тварин по-англійськи! Розумнички!