(Корекційне Заняття) "Догляд За Одягом. Прання Кольорових Речей"

Про матеріал
Розробка корекційного заняття із соціально побутового орієнтування для 6 класу разом із додатками.
Перегляд файлу

 

 

ДОГЛЯД ЗА ОДЯГОМ

Прання кольорових речей. Підбір миючих засобів

(соціально-побутове орієнтування корекційне заняття 6 клас)

 

Підготувала: Куцай Алла

 

 

 

 

 

 

Тема: Прання кольорових речей. Підбір миючих засобів.

Мета: актуалізувати знань та вмінь учениці про догляд за особистими речами, пригадати види одягу (верхній, спортивний, святковий, білизна і т. д), засоби та способи прання,  поглиблювати знання про догляд за одягом, а саме про прання кольорових речей,  вчити виконувати правила обережного поводження з миючими засобами; розвивати комунікативні здібності; виховувати самостійність,.

Обладнання: ілюстрації до теми «Одяг», картки із завданнями, пам’ятка «Правила безпечного використання миючих засобів», пральна машина виготовлена із картону та декорована.

Хід заняття:

І. Підготовчий етап.

1.Налаштування на роботу:                                                                                                                 А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе).

Таке велике сонечко. (Руки в сторони).

Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному).

Я – сонечко! (Показують на себе).

Ти – сонечко! (Показують один на одного).

Ми – сонечка! (Беруться за руки).

Ми – світимося всі!

2. Бесіда із використанням малюнків (Додаток 1)

   Мета: визначити обсяг знань, щодо видів одягу, заповнити прогалини у знаннях    учениці.

- Який одяг ти сьогодні одягнула? (називає)

- Які види одягу ти пам’ятаєш? ( повсякденний, спортивний, святковий і т. д.)

- До якого із цих видів ти можеш віднести свій?

- Як називається  вид одягу, який ми одягаємо під низ? (білизна)

- Як називається одяг який ми одягаємо поверх іншого здебільшого коли холодно? (верхній одяг)

Картка 1

- Для занять спортом який одяг є найбільш зручним? (спортивний)                 3.Завдання. Знайди, засоби які ми використовуємо під час прання.. Обведи та назви їх.(Додаток 2)

- Молодець! Гарно впоралась із завданням! Скажи, а як  ми можемо прати наші речі? (руками та за допомогою пральної машини)

- Так, правильно! Сьогодні ми поговоримо про прання кольорових речей.

ІІ. Основний етап.

1.  Бесіда

Мета: ознайомити та пояснити основні позначки на етикетках одягу

- Скажи будь ласка, чи бачила ти на своєму одязі пришиті папірці із виворітної сторони?

- Чи знаєш ти як вони називаються?

- А чи змогла ти зрозуміти що на них написано?

- Так дійсно, це не є просто спочатку, але саме ці позначки підказують нам як правильно прати речі щоб їх не пошкодити, або ж не зіпсувати зовсім. Тому давай їх розглянемо та спробуємо зрозуміти що ж вони означають!

 

2. Ознайомлення із умовними позначками при пранні.

Ось наприклад ці позначки є головними. Для того щоб правильно доглядати за одягом їх потрібно вміти розрізняти (Додаток 3)

Відповідно такі ж самі позначки але перекреслені означають що ці дії заборонені (Додаток 3)

Дозволено

Заборонено!

      3. Виконання завдань

 

Картка 2

     1. Відбілювання           

2. Прання

     3. Хімчистка                   4.Сушіння

     5..Прасування

 

 

- Отож, коли ми розглянули всі умовні позначки спробуй виконати завдання на картці (Додаток 2)

- А чи зможеш ти виконати більш складне завдання? Ось наприклад, розглянь ці дві етикетки (бірки) і спробуй пояснити як правильно їх потрібно прати? (Додаток 2)

  Картка 3

     

 

- Молодець, добре справилась із завданнями. Про прання стільки поговорили та не сказали ж головного – за допомогою яких миючих засобів ми можемо випрати одяг?

Давай їх разом розглянемо! (Додаток 3)

 

- А чи знаєш ти як правильно та безпечно використовувати миючі засоби? Давай назвемо декілька правил!

1) Остерігатися потрапляння в очі.

2) Старатися не торкатися руками до речовини, використовувати мірний стаканчик.

3) Ні в якому разі не споживати як їжу!

4) При потраплянні на шкіру змити водою.

- Наступне твоє завдання буде випрати речі. Перед тобою лежить одяг (Додаток 4)

тобі потрібно покласти його у пральну машину ( виготовлену із картону) відповідно за кольором. Це буде приблизно 2-3 прання по черзі. Тож приступай до роботи!

Вчитель допомагає правильно погрупувати одяг за кольорами. Дає підказки при необхідності. Контролює процес виконання.

ІІІ. Заключна частина.

1. Бесіда

Мета: виявити рівень запам’ятовування матеріалу.

  • Про що ми сьогодні говорили на занятті?
  • Які умовні позначення щодо прання речей ти запамятала?
  • Від чого залежить підбір миючих засобів?
  • Зобрази умовну позначку прання/чистки/прасування.

2. Домашнє завдання

Розфарбуй малюнок. Напиши,  які на твою думку речі збирається прати господиня (розфарбуй у відповідний колір).

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 1

    Додаток 2

Картка 1

 

 

 

Картка 2

     1. Відбілювання           

2. Прання

     3. Хімчистка                   4.Сушіння

     5..Прасування

 

 

 

 

Картка 3

       

Додаток  3

                      

Дозволено

Заборонено!

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

 

   

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Карєва Маргарита Вадимівна
    Шановна Алла Романівна! ДЯКУЮ за чудову розробку майстра-професіонала!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
6652
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку