Позакласний захід "Аукціон"

Про матеріал

Позакласний захід проводиться у вигляді торгів . У торгах беруть участь 3 команди . На ці торгі виставляються лоти . .Лоти це різні завдання. Мета заходу: стимулювати пізнавальний процес;розвивати нестандартні уміння для навчальної діяльності; розвивати навички взаємодії , інтерес до математики

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ"

 

.

 

http://www.ruprom.ru/files/14_591812/da24445fa8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний   захід

                з  математики

 

«Математичний  аукціон »

 

 

 

 

 

 

Викладач математики :  Маляренко О. І.

 

                                      Нікополь   2016

 Математичний  аукціон

 

Мета : стимулювати пізнавальний  процес;

           розвивати нестандартні уміння для навчальної

           діяльності; розвивати навички взаємодії; виховувати

           ініціативнисть ,творчість, інтерес до математики.

Форма проведення: Математичний аукціон.

Обладнання: Презентація Power Point; мультимедійна

                       дошка; картки із завданнями гри (у вчителя);

                       секундомір; молоток для проведення торгів;

                       протокол гри.

І. Організаційний момент.

  Рефлексія.

 Перед вами на партах лежать зображення:

       -  смуток;

       - радість;

        - байдужість.

 Оберіть те зображення, яке передає ваш настрій.

Девіз: Математика – головна професія майбутнього.

Л. Соболєв.

Я пропоную зараз  всім  нам подивитись  мультролик.   (ролик про взаємопоміч у тварин) .  (додаток . ролик)      Як ви прокоментуєте цей ролик?

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Проходити наша робота буде незвичайно. Сьогодні ми перенесемося на математичний аукціон.

Аукціон – від латинського слова означає збільшення. Організаційна форма публічного продажу майна чи товарів у зазначений час і у встановленому місці. Об’єкт продажу отримує особа, яка запропонувала за нього найвищу ціну.     (слайд 4)

Група учнів  об’єднана в групи-фірми по5 –  6 осіб. Кожна обирає менеджера.

Менеджери – професійний керівник організації та управління, який володіє знаннями в різних галузях, у тому числі економіки, бізнесу, соціальної психології.

-Надаю слово кожній з груп для представлення своєї фірми.

-Представлення кожної фірми

Кожна фірма має стартовий капітал – 10 у. о. Ця сума в разі розумної гри може принести великий прибуток.

Гра складається з трьох торгів. Кожні торги складаються з 4 лотів.

Торги – здійснення торгів на фондовій біржі не в автономному режимі, а за допомогою спеціалістів біржі в ручному режимі.   (слайд  5)

Лот – стандартна за кількістю та якістю партія товару, що продається на аукціоні, один контракт на біржі, будь-яка партія товару, що пропонується на продаж як єдине ціле.  (слайд 6 )

Правила торгів:

Менеджери беруть участь у торгах за кожний лот, не бачачи на екрані завдання. Збільшувати ціну лоту одноразово можна на 1 у. о. Право відповіді одержує фірма, що купила питання за велику ціну. У разі правильної відповіді ця сума додається до капіталу компанії; якщо відповідь не правильна, то сума списується  з рахунку. Право відповіді одержують суперники. Якщо вони дають правильну відповідь, то на їхній рахунок записується початкова ціна лота (5 у. о.).    (слайд  7)

В обговоренні і розв’язуванні беруть участь співробітники фірм. Право відповіді менеджер надає тому, хто, на його думку, найбільш вдало впорався із завданням.

 Усі співробітники фірм одержують бали.

 

Перші торги: "Додаткових   3 бали до оцінки за усну відповідь»

Складаються з 4 лотів.

Кожен лот -це загадка

Початкова ціна кожного лота 5 у. о. Час на обговорення відповіді – 30 с. Ця інформація повідомляється всім фірмам, після того як менеджер однієї фірми купив даний лот.

 

Другі торги:

«Додаткових 3  бали до оцінки за контрольну роботу»

 

лот 5 – 8.

 Перевіряється вміння усного розв’язування   задач Початкова ціна кожного лота – 5 у. о. Час на обдумування відповіді – 60 с.

Треті торги:

«Додаткових  2 бали  до оцінки за тематичну атестацію»

лот 9 – 13

Пропонується    розгадування  ребусів .   Початкова ціна кожного лота – 5 у. о. Час на розгадування кожного лота90 с.

 

 

ІІІ. Математичний аукціон.

 

 

 

ПЕРШІ ТОРГИ

«Загадки»

Початкова ціна – 5 у. о.

Час на обдумування – 30 с.       (слайд 8)

Лот 1. Загадка «курки»( слайд 9 )

Якшо півтори курки несуть півтора яйця за півтора дні, скільки дві курки знесуть за два дні?  (відповідь : 4 яйця)    (слайд 10)  

 

Лот 2.Загадка «Цеглина»(слайд  11)

Одна цеглина важить 1 кілограм  і ще півцеглини . Скільки важить одна цеглина?   ( Відповідь: 2 кг)    (слайд 12)

  

Лот 3. Загадка «Потяг»(слайд 13 )

Два товарних потяга ,обидва довжиною  у 250м,їдуть назустріч один одному з однаковою швидкістю 45км/год. Скільки секунд мине після того , як зустрілися машиністи, перш ніж зустрінуться кондуктори останніх вагонів?

( Відповідь: На товарних потягах кондукторів немає. Але гіпотетично:У момент зустрічі машиністіввідстань між кондукторами буде 500м, тому що кожен потяг іде зі швидкістю 45+45=90км/год, або 25м/с шуканий час   500:25= 20с.)    (слайд 14 )

 

Лот 4. Загадка «Квіти»(слайд 15 )

Скільки в мене квітів, якшо всі з них окрім двох- троянди, всі окрім двох- тюльпани, і всі окрім двох- маргаритки?  ( відповідь : 3- квітки) (слайд 16 )

 

 

ДРУГІ ТОРГИ

«Задачі»

Початкова ціна – 5 у. о.

Час на обговорення – 60 с.   (слайд 17 )

Лот 5. Задача « Квадрат»(слайд 18 )

 

Квадрат зі  стороною 6см розбитийна квадрати зі стороною  у 2см . Скільки різних квадратів вийшло  при цьому? (Відповідь : 9+4+1 =14 )  (слайд 19)

Лот 6. Задача « Фото»(слайд 20 )

Закінчівши школу учні обмінялися оди з одним фотокартками . Скільки фотокарток було роздано  , якщо  в класі  31 учень?

 (Відповідь : 31 ·30 = 930 фотокарток)    (слайд 21)

  

Лот 7. Задача « Гусениця»(слайд 22)

 

По стовбуру рослини , висота якого  1м ,повзе гусениця від землі. За день вона піднімається на 3 дм. , вночі опускається на 2дм. Через скільки днів гусениця доповзе до  верхівки рослини?  

 (Відповідь: через 8 днів)  (слайд 23)

 

Лот 8. Задача «Ходьба пішки»(слайд 24 )

Якщо людина йдена роботупішки,а назад їде на транспорті ,то в цілому на дорогу витрачає півтори години. Якщо ж в обидва кінці віна їдена транспорті, то весь шлях займає в нього 30 хвилин. Скільки часу потрібно людині на дорогу,  якщо на  роботу й назад вона піде пішки? (слайд 25)

 

(Відповідь:  користуючись транспортом, людина витрачає на шлях туди й назад30 хвилин. Тому шлях в одну сторону займає 15 хвилин. Виходить, пішки він може добратися до роботи за 1 годину й 30 хвилин – 15 хвилин = 1 година й 15 хвилин. Весь шлях займе вдвічі більше часу – 2 години й 30 хвилин.)

ТРЕТІ ТОРГИ

                                           « Ребуси»

Початкова ціна – 5 у. о

                               Час на обговорення-   60с   (слайд 26)

 

Лот 9. Ребус проте, що є у кожного школяра та студента(слайд 27 )

 

http://zagadki.org.ua/pictures/rebuses/word/ua/013_timetable.png

 

  Відповідь  :розклад       (слайд 28)

 

Лот 10. Ребус про твердження(слайд 29)

 

аксиома

 

Відповідь:  Аксіома   (слайд 30 )

 

Лот 11  Ребус «Многогранник» (слайд 31 )

пирамида

Відповідь : Піраміда  (слайд 32)

 

Лот 12. Ребус. «Одноразова фінансова допомога»( слайд 33 )

 

http://zagadki.org.ua/pictures/rebuses/word/ua/016_fellowship.png

 

 

Відповідь : Грант   (слайд 34 )

 

Лот 13. Ребус.  «Геометричне тіло»(слайд 35 )

 

 

конус

 

Відповідь : Конус    (слайд 36 )

 

 

 

ІV. Підведення підсумків заходу

 Підведемо підсумки  математичного аукціону .

Перщі торги  виграла фірма    _______

Другі торги  виграла  фірма  _____________

Треті торги виграла фірма __________

Сьогодні перемогла фірма -            , яка максимально збільшила свій стартовий капітал. Привітаємо їх будь ласка.

Вручення сертифікатів фірмам

  Рефлексія.

  1. Якщо ваш настрій змінився за цей час , будь ласка

змініть і зображення на ваших картках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Література :
  1. Тиждень математики в школі /Т. Л. Корнієнко , В. І. Фіготіна . Х. Веста .                                   Ранок 2008 г.  Бібліотека творчого вчителя.                                      

 

  1. http://matematika-na5.narod.ru/ — Математика — на 5!
  2. http://www.igraza.ru/ — Ігри, ребуси, загадки
  3. http://www.golovolomka.hobby.ru — Головоломки, логічнізадачі
  4. http://www.danetka.ru/cgi-bin/main.pl — Граємо в логічнугру «Ситуації»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Протокол торгів                                Додаток №1

 

         торгі

фірма «Основа»

1.

2.

3.

4.

 

Фірма «Знавці» 

1.

2.

3.

4.

Фірма «Корені»

1.

2.

3.

4.

І Торги

     Лот 1

 

 

 

 

    Лот2

 

 

 

    Лот3

 

 

 

 

 

   Лот4

 

 

 

 

  Підсумок

 

 

 

ІІ Торги

    Лот 1

 

 

 

 

   Лот2

 

 

 

 

   Лот3

 

 

 

 

   Лот4

 

 

 

 

  ПІдсумок

 

 

 

ІІІ торги

    Лот1

 

 

 

 

    Лот2

 

 

 

 

   Лот3

 

 

 

 

   Лот4

 

 

 

 

   Лот5

 

 

 

 

  Підсумок  3 тор       

 

 

 

 

  Підсумок всього

 

 

 

 

 

                                        Додаток  № 2

 

 

Подарунковий купон на отримання

           бонусуз предмету «Математика»

«Підвищенняоцінки за уснувідповідь на 3 бали»

Виданокоманді _____________________________

за участь у «Математичномуаукціоні»

________________________________________

______________________________

_______________________________

________________________________      ДатаЗаст. директора з Н.Р.____Есаулко О.О.

 

 

 

 

 

 

 

Подарунковий купон на отримання

           бонусуз  предмету «Математика»

«Підвищенняоцінки за тематичнуатестацію на 2 бали»

Видано команді  _____________________________

за участь  у «Математичномуаукціоні»

________________________________________

______________________________

_______________________________

________________________________      ДатаЗаст. директора  зН.Р.____Есаулко О.О.

Додаток  №3

 

Подарунковий купон на отримання

           бонусуз  предмету «Математика»

«Підвищенняоцінки за контрольну роботуна 3 бали»

Видано команді  _____________________________

за участь в «Математичному аукціоні»

________________________________________

______________________________

_______________________________

________________________________                                                        Дата                    Заст. директора з Н.Р.____Есаулко О.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фотозвіт  позакласного заходуДодаток  № 4

 

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Изображение 006.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Изображение 011.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Изображение 022.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Изображение 012.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Изображение 011.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Изображение 009.jpg

docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку