СЦЕНАРІЙ СВЯТА "День іменинника"
для учнів 2 класу
підготувала:
Вчитель початкових класів
Тищенко Наталія Володимирівна
Сценарій
«День іменинника»
Мета. Формувати дитячий колектив, сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями; пробуджувати в дітей почуття доброти, дружби, намагання робити приємне один одному, жити в мирі, добрі і злагоді.
Обладнання. Різнокольорові кульки, плакати до теми іменини з прорізами для голови, загадки, надпис «День іменинника».
Пісня «День народження»
Учитель. Дорогі діти і гості! Сьогодні у нас так святково, урочисто. Всі готувались до свята іменинників!
Сьогодні в цьому залі свято,
Ми дуже раді всіх вітати!
І сподіваємось, що кожен
Для себе щось узяти зможе.
Хтось – настрій добрий запозичить,
Бо посмішка усім нам личить.
Хтось – слову доброму зрадіє,
Бо про добро усі ми мрієм.
Відгадайте, про яку пору року йдеться?
Ось і стали дні коротші,
І довшими стали ночі,
Птахи тягнуться на південь,
Пожовтів ліс та луг. (Осінь)
Виходьте вперед дівчата і хлопці , хто народився восени. Наступна загадка.
Сніг на полях,
Лід на водах,
Віхола гуляє.
Коли це буває? (Зима)
Виходьте вперед зимові дівчата і хлопці. Наступна загадка.
Прилетіла пава,
Сіла на трави,
Пір'я розпустила
Для всякого зілля. (Весна)
Вона приходить з ласкою
І зі своєю казкою.
Махне чарівною паличкою -
У лісі пролісок розквітне. (Весна)
Виходьте весняні іменинники.
Сонце припікає,
Квіти розцвітають,
Метелики пурхають,
Ягоди достигають,
Коли це буває? (Влітку)
Можна купатися і ловити рибу,
Можна по лісу з кошиком бродити,
Бігати по калюжах під теплим дощиком
І не боятися промокнути до нитки. (Літо)
І нарешті літні іменинники.
Дорогі наші іменинники! Прийміть, будь ласка, найщиріші вітання.
З Днем народження щиро вас вітаємо,
Лантух радості бажаємо,
Будьте дужі і проворні,
По-козацькому моторні,
З хлібом щедрим на столі,
З добрим словом у душі.
Учні співають пісню.
Учитель: Діти, а ви добре знаєте пори року і природні явища, які відбуваються в різні пори року?
- Зараз перевіримо. (Вчитель читає розповідь, діти називають пори року)
Розповідь:
Стало пригрівати сонце, потекли струмки. (ВЕСНА)
Птахи стали збиратися на південь. (ОСІНЬ)
З дерев почало облітати золоте листя. (ОСІНЬ)
Діти ліплять сніговика. (ЗИМА)
Чи достигла суниця. (ЛІТО)
Калюжі вранці стали покриватися тоненькою скоринкою льоду. (ОСІНЬ) Розквітли перші квіти. (ВЕСНА)
В шпаківні запищали пташенята. (ВЕСНА)
Як здорово купатися, засмагати, кататися на велосипеді! (ЛІТО)
Почався навчальний рік. (ОСІНЬ)
На річці розтанув лід. (ВЕСНА)
Над квітами пурхають метелики. (ЛІТО)
Пора копати картоплю! (ОСІНЬ)
Дід Мороз склав у мішок подарунки . (ЗИМА)
Молодці, добре знаєте пори року!
Вчитель: Я буду читати загадку, а ви - дружно відповідайте! Готові?
Цього дня подарунків багато,
День народження – гарне (свято).
Тато до свята спік
Солодкий яблучний ... (пиріг)
Справи- геть всі невеселі,
Йдіть до нашої (оселі).
Цілий день мама смажить котлети,
А гості несуть квітів (букети).
Мама шле мені поцілунок,
У кімнаті стоїть ... (подарунок)
Всіх, хто в гості прилетів.
Попрошу сідать за ... (стіл).
На столі – шоколадні фігурки,
На стіні повітряні – (кульки).
Відкривайте ширше рот,
Будем їсти смачний ... (торт).
Торт міцніше ви тримайте,
І свічки всі (задувайте).
Все святково наче рай,
З тортом пий гарячий ... (чай).
Учитель. А зараз ми проведемо конкурси для наших іменинників.
1 конкурс «Знайди квітку».
Кожен учасник отримує картку, на якій написаний початок назви квітки (напр. гла…, кон…), а кінець знаходиться на столі (напр. діолус, валія). Учасники повинні знайти закінчення, щоб утворилася назва квітки.
2 конкурс
До дошки виходять двоє учнів, один відвертається, а інший тупою стороною олівця малює у нього на спині малюнок. Завдання, що малювати - дає вчитель. ( Сонце, квітка, морозиво, торт, яблуко, повітряна кулька, сукня,цукерка .) Учень, у котрого малюють, має відгадати, що намальовано.
3 конкурс
Для цього конкурсу потрібно намалювати декілька картинок, наприклад, ананас, торт, цукерка і т.д. Виріжете у них серединку для голови дитини. Учасник бере картинку і просовує свою голову всередину. Він не бачить, хто намальований на його зображенні, щоб це дізнатися він задає учням запитання. Учні можуть відповісти тільки «ТАК» або «НІ». Наприклад, питання: «Я смачний?», «Я з дерева?», «Я більше апельсина?», «Я починаюсь з голосної букви?» І так далі.
4 конкурс
Проводиться гра «3, 13, 30».
«3» - підняти руки вгору,
«13» - руками дістати носочки ніг, не згинаючи ноги в колінах.
«30» - присісти.
Гравці повинні швидко виконати відповідні руху. Висновок - найрухливішими є ____.
5 конкурс
Кілька груп учасників отримують по ватману або можна малювати крейдою на дошці. Їм зав’язують очі. Завдання – з зав’язаними очима намалювати предмет, що задає вчитель. Учасники малюють, не повідомляючи про це всім іншим учасникам, які повинні вгадувати, що ж було задумано і оцінювати, наскільки задумка близька до результату.
6 конкурс «Оригінальний оркестр».
До гри запрошується 8 учасників. В давнину іменинникам складали гімни і святково їх виконували. В наші дні гімном для всіх іменинників стала відома «Пісенька Крокодила Гени». У кожного гравця в руках завдання. Ви повинні будете показати свій інструмент і виконати мелодію гімна для іменинників. Давайте проведемо репетицію.
- Побренькати пальцями по нижній губі.
- Потупотіти ногами.
- Похлопать по надутим щокам.
- Почмокать поцілуйчиками.
- Похіхікати.
- Покричати, як індієць.
- Похлопать по колінам.
- Повити як вовк.
Тож до вашої уваги для наших іменинників зразковий оркестр оригінальних інструментів виконує гімн іменинників.
8 Конкурс «Вирішення нестандартних ситуацій»
1. Що робити, якщо ви випадково сіли на іменинний пиріг?
2. Що робити, якщо ви своїй подрузі несли фарфорову вазу і випадково її розбили?
3. Що робити, коли на порозі гості, а ви забули купити іменинний торт?
4. Що робити, якщо ваша сестра і ваш друг відзначає день народження в один і той самий день?
5. Що робити, якщо декілька гостей (за збігом обставин) подарували вам однакові подарунки?
6. Що робити, якщо до вас на день народження прилетів чародій на гелікоптері і подарував вам 500 ескімо?
7. Що робити, якщо вам на день народження подарували живого крокодила?
8. Що робити на наступний день після дня народження?
Учитель: А зараз ми переглянемо фільм, що ми робили у 2 класі.
( Перегляд презентації «2 клас.»)
Підсумок.
Дорогі діти-іменинники ми сердечно вітаємо вас!
Життя – це таємнича книга,
І скільки в ній незвіданих доріг!
Ти озирнешся і помітиш,
Як швидко пролетів за роком рік!
Що побажати вам сьогодні наостанок?
Для вас сьогодні – усмішки, вітання,
Найкращі, найщиріші побажання,
Що йдуть від серця нашого, прийміть!
Використана література:
1.https://vseosvita.ua/library/embed/0100a6kw-4798.docx.html
2. https://mykniga.com.ua/poradi/zagadki-pro-pori-roku-z-vidpovidyami-dlya-ditej.html
3. https://riara.com.ua/zagadky-na-den-narodzhennya/
4. https://naurok.com.ua/den-imeninnika-v-2-klasi-38190.html