Виховний захід з математики у 5 класі «Математичні цікавинки»
Мета: Сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, логічне мислення.
Математика — це мова плюс міркування. Математика — це велика споруда, створена уявою людини для пізнання Всесвіту. Серед усіх наук, що відкривають шлях до пізнання законів природи, найвеличнішою є математика.
Не всі ви у майбутньому станете математиками, але математика потрібна і в науці, і в техніці, і в повсякденному житті.
А зараз учнів розділимо на 2 команди. Кожен по черзі витягне білетик, і по ньому будуть формуватися наші команди. ( Дістають білетики ). Як ви мабуть зрозуміли, позначки на білетах, це і будуть назви команд (квадрати і трикутники). Кожна команда повинна вибрати собі капітана.
Переходимо до наших конкурсів.
По 2 бали за кожне правильне завдання
№1
І команда
ІІ команда
№2
Обом командам
№3
І команда
ІІ команда
Можна чи ні розрізати лист 4 на 4 на такі фігури?
№4 Кожна команда отримує пакет з пазлами. Необхідно з цих пазлів зібрати шахматну дошку.
З якої команди гравець першим правильно відповідає, тій команді 1 бал за кожну задачу.
Зараз ми перевіримо, чи вміють наші математики малювати. Завдання таке: команді квадрат намалювати людину лише з нулів, а команді трикутник, намалювати людину лише з одиниць. Творчий конкурс оцінюється в 5 балів.
Англійський фармацевт Джон Уокер придумав свій винахід, як це часто буває, зовсім випадково. У 1826 році він, оскільки був фармацевтом , змішував хімікати за допомогою палиці. На кінці цієї палиці утворилася засохла крапля . Щоб прибрати її, він чиркнув палицею по підлозі. Спалахнув вогонь! Він став експериментувати, і 7 квітня 1827 відбулася перша комерційна угода: Уокер продав адвокату Ніксону перші сірники .
Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 3 бали
№1
І команда
ІІ команда
№2 Обом командам
№3
І команда
ІІ команда
№4
І команда
З 12 сірників викладено 4 однакових квадратів, як на малюнку, при цьому утворився ще один додатковий квадрат (великий). Необхідно прибрати 2 сірники (решту не займати), щоб утворилося два нерівних квадрата.
ІІ команда
З 10 сірників викласти 3 квадрата.
Ви добре позмагалися сьогодні. Були уважними і кмітливими, спритними і зосередженими, доброзичливими і веселими.
Підбиваємо підсумки та рахуємо бали кожної команди. Нагороджуємо переможців.
Дякую за участь у заході!
І команда
ІІ команда
І команда
ІІ команда
І команда
ІІ команда
Можна чи ні розрізати лист 4 на 4 на такі фігури?
І команда
ІІ команда
І команда
ІІ команда
І команда
З 12 сірників викладено 4 однакових квадратів, як на малюнку, при цьому утворився ще один додатковий квадрат (великий). Необхідно прибрати 2 сірники (решту не займати), щоб утворилося два нерівних квадрата.
ІІ команда
З 10 сірників викласти 3 квадрата.