Позакласний захід "Хто зверху!"

Про матеріал
Інтелектуально-розважальна гра для учнів 6 класів за зразком телепередачі "Хто зверху?" Почергово проходять конкурси із зарубіжної літератури та англійської мови: "Бліц", "Збери літери", "Чарівна скринька", "Заморочки із бочки", "Дешефрувальник", "Знайди автора", "Вгадай мелодію" і т. д. і, звичайно, Дивоглядки.
Перегляд файлу

Інтелектуально-розважальна гра

Хто зверху?

Мета:

  • активізувати знання учнів із зарубіжної лі­тератури та англійської мови, виявити рівень загальної еруди­ції шестикласників, підтримувати інтерес до читання книжок, заохочувати до подальшої літературної та мовної освіти та самоосвіти, прищеп­лювати любов до мистецтва;
  • розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, кмітливість, уміння застосовувати набуті знання;
  • виховувати почуття колективізму, толерантність.

Обладнання: художньо оформлене при­міщення, комп’ютер, два дзвінки, два комплекти подвійних літер, плакати для конкурсу «Хто я», скринька з бонусними за­вданнями, монета, секундомір.

Організація: конкурсно-розважальна про­грама між командами хлопчиків та дівчаток (по 6 учнів у команді), група підтримки та суддя.

Перебіг заходу

Звучить музика

 

Ведучий. Доброго дня, пані та панове! Вас вітає шоу «Хто зверху?»!

Ведуча.Good afternoon,dear friends! You are welcome to take part in the game «Who is upper»! I think two teams will show their best and the fans will support their favourite teams.

Ведучий.Please listen attentively to the rules and conditions of each game, be active, quick and «Good luck».

Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання.

Ведучий. І сьогодні хлопці доведуть, хто пра­вить світом.

Ведуча. Ой-ой-ой, не фантазуй. У нас же су­цільний матріархат, куди не глянь - скрізь пре­красна половина керує: і вдома, і в кіно! А в нашій школі скільки чоловіків? А жінок? Отож! Наше завжди зверху.

Ведучий. Ну це ми ще подивимося, хто з нас керуватиме!

Ведуча. Та що там дивитися! Ви ж без нас, дівчат, нуль! У кого ви списуєте домашню роботу чи контрольну? Ми ж не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша!

Ведучий. Ага, найрозумніша, найнаївніша... Адже відмінниці в школі - то завжди дівчата, а всі керівні посади та депутатські крісла у кого? У нас, чоловіків!

Ведуча. Ну, можливо, точні науки ви краще знаєте. Та літературу більше читають дівчата.

Ведучий. Це ми ще побачимо. Оголошуємо двобій століття!

Ведуча. Змагатися будуть краса і сила!

Ведучий. Мудрість і витримка!

Ведуча. Розум і хитрість!

Ведучий. У синьому кутку рингу сміливі, спра­ведливі, спортивні і прикольні - «Хлопці». «Boys».(Ви­ходять хлопці, займають місця у відповідному кутку рингу).

Ведуча. Крихітки мої, за мною! Доведемо всім, що ми найкращі! У рожевому кутку вла­дарюють розумні, чарівні, привабливі та неперевершені — «Дівчата»! «Girls». (Виходять дівчата, займають місця).

Тож представляймо наших учасників

Хлопці

Греул Сергій-майбутній депутат та спортивна надія школи.

Дячук Андрій-у майбутньому  вчитель німецької мови. Вже рахує до 10 відмінно.

Харченко Олександр-майбутній моряк та гроза піратів.

Цхай Олександр-майбутній Жан- Клод Ван –Дам з потрійним ударом.

Гмиря Роман-підростаюча заміна президенту. Україна-тримайся!

Дівчата

Денисенко Марина-мріє перевершити Леонарда да Вінчі та зафарбувати «чорний квадрат» Малевича. Майбутня художниця.

Сухарєва Єлизавета-майбутня мандрівниця, якій буде заздрити сам Дмитро Комаров.

Петриченко Софія-тишком-нишком приміряє місце Оксани Сергіївни. Майбутній вчитель англійської мови.

Далібожко Яна-майбутня телеведуча та зірка Сніданку з 1+1.

Балясна Єлизавета-майбутній вчитель японської мови. Але жодного ієрогліфа ще не написала.

Ведучий. Та людина, якій стало замало місця на уроках і вона вирішила, що перевершить Лесю Нікітюк, але не тільки в танцях. Майбутня зірка всіх телеканалів Леся Іванівна…ой…Тетяна Луценко.

Ведуча. Та людина, яка вирішила змінити не тільки свій гастрольний графік, а і школу- Ростислав Притулович Мальченко…ой…Притула Ростиславович…ну ви зрозуміли…Мальченко Ростислав.

 

Ведучий. Дуже у вас гарна команда. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри - (представляє суддю).

 

Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлоп­цям та глядачам. Учасникам гри стане у при­годі знання творів та теорії літератури, а також логіка, витримка і бажання перемогти. Давай­те домовимось так: за мною об’єктивність, за вами - запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

Ведучий. Дякуємо, пані суддя. На шляху до перемоги у кожної команди є сім конкурсів. Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда-переможець у конкурсі може поповни­ти свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо відповість на бонусне запитання.

Ведуча. У нас залишилася одна незавершена справа - визначити, хто починає перший раунд? «Орел чи решка»?

(Учні кидають монету, щоб визначити, хто першим розпочинатиме конкурсну програму).

Конкурс «Бліц»

Ведучий. Отже, перший конкурс «Бліц», в якому команда показує свій сукупний інтелект. Команда має дати миттєві відповіді на запитан­ня. Якщо відповіді немає, говорить: «Далі...». Підраховується кількість правильних відповідей за 60 секунд.

Команда, що дасть більше правильних відпо­відей, отримає 10 балів, команда-суперниця не отримає нічого.

 

Запитання для команди І

  1. Усна народна творчість одним словом ... (фольклор).
  2. Три дні й три ночі літав, зачепившись за бороду карлика-чаклуна Чорномора ... (Руслан).
  3. Літературний псевдонім якого письменника означає «мірка два»? (Марк Твен)
  4. Зніс на Землю вогонь у порожній очеретині, був покараний, прип’ятий до скелі ... (Прометей).
  5. Так тікала від принца, що залишилося босою ... (Попелюшка).
  6. Закопав 5 золотих на Полі Чудес ... (Буратіно).
  7. Найшвидший у всьому світі поглинач ва­рення, булочок, печива, пиріжків, цукерок ... (Карлсон).
  8. Де жили олімпійські боги? (На горі Олімп)
  9. Побігла навздогін за білим кроликом та опинилася у Країні Чудес …. (Аліса)
  10. Кому з майбутніх російських письменників у дитинстві казки розповідала няня Орина Родіонівна? (О. Пушкіну).
  11. Наймініатюрніша літературна героїня ... (Дюймовочка).
  12.  Тварина, яка змінює свій колір залежно від обставин … (хамелеон)
  13. Друг Тома Сойєра … (Гек Фінн)
  14. Може розказати 1000 і 1 казку ... (Шахе­резада).
  15. З якої книги вислови: «Нести свій хрест», «Хома невіруючий», «Умивати руки» … (Біблія)

 

Запитання для команди II

  1. Опис зовнішності людини в художньому творі ... (портрет).
  2. Богиня краси та кохання в грецьких мі­фах ... (Афродіта).
  3. Не одежа красить людину, а добрі ... (справи).
  4. Частина байки, у якій міститься повчання … (мораль)
  5. Легендарний герой, що уславився своїми неймовірними подвигами ... (Геракл).
  6. Як називається казкова країна, яку вигадав О. Пушкін у вступі до поеми «Руслан і Людмила»? (Лукомор’е).
  7. Казкова істота з риб’ячим хвостом … (русалка)
  8. Хто потрапив до Снігової Королеви ... (Кай).
  9. Засновник жанру байки? (Езоп)
  10. Як називається розмова двох осіб ... (діалог).
  11. За допомогою коваля зробив собі хірургічну операцію, що вплинуло на вокальні дані? (вовк)
  12. Повелителька ступи та мітли ... (Баба Яга).
  13. Символ самозакоханості та самолюбування у грецькій міфології ... (Нарцис).
  14. Хто вказав царевичу Єлисею, героєві казки Пушкіна «Про мертву царівну і сімох бога­тирів», розташування кришталевої труни з його нареченою? (Вітер).
  15. 3 ким Том Сойєр заблукав у печері? (З Беккі Тетчер).

Суддя. Команда, яка перемагає у конкурсі, крім 10 балів, має право на бонусне запи­тання і може заробити 5 додаткових балів.

 

Конкурс «Spelling race» 

Конкурс «Збери літери»

 

Ведуча. Дівчата, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш наступний конкурс «Збери літери».

Ведучий. Четверо гравців із команди отриму­ють по 2 літери, ми прикріплюємо їх на долоньки (спини і спереду). Хто саме отримає, вирішуйте самі.

Ведуча. Дівчатка, не лякайтеся. Зараз нам на­справді потрібно бути дуже оперативними,

Ведучий. Правила такі: я зачитую запитання, дівчата відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на долоньках (футболках). Слово складаємо злі­ва направо. На це дається 1 хвилина. Коман­да, що склала більшу кількість слів, отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів, - 0 балів.

Якщо ви готові, то час пішов!

 

Your next task will be the following. You have to form words. Listen the questions attentively.

Questions to the first team:

1. Round, red, yellow and a very testy fruit.(Apple).

2. Brown and oval vegetable. (Potato).

 

Ведуча. Ми себе показали гідно. У мене для вас, шановні хлопці, є також запитання, на які вам потрібно дуже оперативно скласти правиль­ну відповідь. На це є 60 секунд. Мені потрібно з вашої команди 4 представники. Я від щирого серця сподіваюсь, що ви програєте. Чого ми вам з дівчатами й бажаємо.

Questions to the second team:

1. Round, red and a very testy vegetable. (Tomato).

2. Long, orange, sweet vegetable. (Carrot)

 

 

Ведучий. Пані суддя, скажіть будь ласка, чи сподобався вам цей конкурс?

Бонусне питання для переможця.

Суддя. Учасники - просто молодці, але пощастило в цьому конкурсі команді ... (оголо­шує переможця).

 

Конкурс «Чарівна скринька»

З цієї скриньки ви дістаєте одну річ.

Потрібно назвати

  • автора,
  • назву твору та
  • персонажа, яко­му належить ця річ.

На обговорення команда матиме 30 секунд.

Вміст скриньки:

  • Виноград (Езоп або Крилов «Лисиця і виноград).
  • Яблуко (Пушкін «Казка про мертву царівну та сімох богатирів»)
  • Персик (Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра», Том для Беккі)),
  • Сірники (Джек Лондон. «Жага до життя», другий).
  • Синя фарба (індійська народна казка «Фарбований лис»)
  • Зірка (Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»)
  • Хасі ((Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»)
  • Веретено, починок («Пані Метелиця», пасербниця)
  • Капелюх (Елеонор Портер «Полліанна», або Туве Янсон «Капелюх чарівника»)
  • Шоколад (Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»)
  • Пляшка з надписом «Випий мене» (Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див»)
  • Собачка (Чехов «Хамелеон»)

У разі нічиєї - суддя оголошує дивоглядки.

Конкурс «A magic square».

Choose the number from 1 to 9.

1.Name 5 colours.

2. Name 5 parts of the body.

3. Name 5 school subjects

4. Name 5 English names.

5. Name 5 fruit.

6. Name 5 vegetables.

7. Name 5 professions.

8. Name 5 months.

9. Name 5 days of the week.

10. Name 4 seasons.

 

Ведучий. Бачу, наші вболівальники засиділися.

Час і їм показати, на що вони здатні, та й зай­вий бал команді не завадить.

Ведуча. Отут я з тобою змушена погодитися. Пані суддя, оголосіть, будь ласка, завдання для вболівальників.

Конкурс «Дешифрувальник»

Суддя. Розшифрувавши криптограму, ви ді­знаєтесь ім’я російського письменника, за твор­чість якого до цього часу сперечаються російські та українські літературознавці.

17

11

15

19

16

1

4

19

4

19

16

31

 

Суддя. Поки вболівальники працюють над криптограмою, команди теж мають роботу.

Кон­курс називається «Знайди автора».

Кросворд «Знайди автора»

 

 

(Пушкін, Шиллер, Скотт, Міцкевич, Твен, Кіплінг, Уайльд, Гейне, Діккенс)

 

Суддя. Дякуємо вболівальникам дівчат/хлопців. Ви принесли своїй команді 5 балів.

Конкурс «Simon says»

Are you attentive listeners? Well check it up in a few minutes.

You have to show only what Simon says.

First team

1.Sit still.

2.Stand up.

3.Clap your hands.

4.Take a book.

5.Sleep.

Second team.

1.Touch your nose.

2.Clap your hands.

3.Show the door.

4.Stand up.

5.Touch your head.

 

Конкурс «Вгадай мелодію»

Ведуча. А ми переходимо до мого улюбленого конкурсу. Прошу помічників винести нам дзвоники.

У цьому залі лунатиме музика, будуть вмикатися треки. Ми повинні почути цю музику, здогадатися, з якого вона фільму чи мультфільму, і подзвонити у дзвоник. Якщо відповідь неправильна, бал зара­ховується супернику.

 

Бонусне запитання для переможця.

 

Ведучий. Ми вже разом навчаємося майже 6 років. А чи добре ми знаємо одне одного. Зараз це з’ясуємо. Останній наш конкурс не стосуватиметь­ся літератури чи англійської мови, тож можете зітхнути з полегшенням.

Конкурс «Зірки в ряд»

Ведуча. У нас є 6 місць. Суть конкурсу - роз­містити суперників на місця відповідно до певного критерію. Отож, завдання до хлопців.

Запитання

Хто із наших дівчат любить найбільше поспати на вихідних? Беріть дівчат за руки і розставляйте на місця. На першому місці - та, що спить найдовше (Наприклад, до 15.00). Далі менше і ще менше. 30 секунд на обговорення.

(До 13:00; 12:00; 11:00; 10:00; 9:00; 8.30).

Подумали? Слухаємо вас! Перевіряємо.

 

Ведучий. А тепер, дівчата, увага, завдання вам. Подивіться на наших мужніх, кремезних красенів!

Запитання

Хто із наших хлопців приділяє найбільше часу підготовці до уроків? Хто найбільше - має стояти першим зліва.(Наприклад, витрачає 5 годин). Хто найменше - останнім! Розміс­тіть на відповідні місця! 30 секунд на обговорення.

(1,5 год; 1 год; 45 хв; 40 хв; 30 хв; 20 хв).

Дівчата, розставляйте хлопців, а ми подивимось.

Слухаємо вас! Перевіряємо.

 

Суддя оголошує переможця.

 

Ведучий. Ну що ж, може, на цьому треба ставити логічну крапку й оголосити, що пере­могла дружба?!

Ведуча. Невже відчуваєте свою поразку, хлоп­ці? Давайте почуємо, скільки ж балів заробили команди. Та якими не були б результати, цілком зрозуміло: сьогодні була цікава гра!

Ведучий. Бо учасники показали всі свої та­ланти, подолали нерішучість і сором’язливість та влаштували для всіх справжнє свято!

 

Суддя підбиває підсумок. Вручає символічну від­знаку переможця командам «Дівчата», «Хлопці».

 

Ведучий. А наостанок хочемо сказати:

Ведуча. Ми найкращі! We are the best!

Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!

Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!

Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці 6 класу! We are boys and girls from 6th form.

Звучить музика

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
1332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку