Інтелектуально-розважальна гра
Хто зверху?
Мета:
Обладнання: художньо оформлене приміщення, комп’ютер, два дзвінки, два комплекти подвійних літер, плакати для конкурсу «Хто я», скринька з бонусними завданнями, монета, секундомір.
Організація: конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 6 учнів у команді), група підтримки та суддя.
Звучить музика
Ведучий. Доброго дня, пані та панове! Вас вітає шоу «Хто зверху?»!
Ведуча.Good afternoon,dear friends! You are welcome to take part in the game «Who is upper»! I think two teams will show their best and the fans will support their favourite teams.
Ведучий.Please listen attentively to the rules and conditions of each game, be active, quick and «Good luck».
Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання.
Ведучий. І сьогодні хлопці доведуть, хто править світом.
Ведуча. Ой-ой-ой, не фантазуй. У нас же суцільний матріархат, куди не глянь - скрізь прекрасна половина керує: і вдома, і в кіно! А в нашій школі скільки чоловіків? А жінок? Отож! Наше завжди зверху.
Ведучий. Ну це ми ще подивимося, хто з нас керуватиме!
Ведуча. Та що там дивитися! Ви ж без нас, дівчат, нуль! У кого ви списуєте домашню роботу чи контрольну? Ми ж не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша!
Ведучий. Ага, найрозумніша, найнаївніша... Адже відмінниці в школі - то завжди дівчата, а всі керівні посади та депутатські крісла у кого? У нас, чоловіків!
Ведуча. Ну, можливо, точні науки ви краще знаєте. Та літературу більше читають дівчата.
Ведучий. Це ми ще побачимо. Оголошуємо двобій століття!
Ведуча. Змагатися будуть краса і сила!
Ведучий. Мудрість і витримка!
Ведуча. Розум і хитрість!
Ведучий. У синьому кутку рингу сміливі, справедливі, спортивні і прикольні - «Хлопці». «Boys».(Виходять хлопці, займають місця у відповідному кутку рингу).
Ведуча. Крихітки мої, за мною! Доведемо всім, що ми найкращі! У рожевому кутку владарюють розумні, чарівні, привабливі та неперевершені — «Дівчата»! «Girls». (Виходять дівчата, займають місця).
Тож представляймо наших учасників
Хлопці
Греул Сергій-майбутній депутат та спортивна надія школи.
Дячук Андрій-у майбутньому вчитель німецької мови. Вже рахує до 10 відмінно.
Харченко Олександр-майбутній моряк та гроза піратів.
Цхай Олександр-майбутній Жан- Клод Ван –Дам з потрійним ударом.
Гмиря Роман-підростаюча заміна президенту. Україна-тримайся!
Дівчата
Денисенко Марина-мріє перевершити Леонарда да Вінчі та зафарбувати «чорний квадрат» Малевича. Майбутня художниця.
Сухарєва Єлизавета-майбутня мандрівниця, якій буде заздрити сам Дмитро Комаров.
Петриченко Софія-тишком-нишком приміряє місце Оксани Сергіївни. Майбутній вчитель англійської мови.
Далібожко Яна-майбутня телеведуча та зірка Сніданку з 1+1.
Балясна Єлизавета-майбутній вчитель японської мови. Але жодного ієрогліфа ще не написала.
Ведучий. Та людина, якій стало замало місця на уроках і вона вирішила, що перевершить Лесю Нікітюк, але не тільки в танцях. Майбутня зірка всіх телеканалів Леся Іванівна…ой…Тетяна Луценко.
Ведуча. Та людина, яка вирішила змінити не тільки свій гастрольний графік, а і школу- Ростислав Притулович Мальченко…ой…Притула Ростиславович…ну ви зрозуміли…Мальченко Ростислав.
Ведучий. Дуже у вас гарна команда. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри - (представляє суддю).
Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлопцям та глядачам. Учасникам гри стане у пригоді знання творів та теорії літератури, а також логіка, витримка і бажання перемогти. Давайте домовимось так: за мною об’єктивність, за вами - запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!
Ведучий. Дякуємо, пані суддя. На шляху до перемоги у кожної команди є сім конкурсів. Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда-переможець у конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо відповість на бонусне запитання.
Ведуча. У нас залишилася одна незавершена справа - визначити, хто починає перший раунд? «Орел чи решка»?
(Учні кидають монету, щоб визначити, хто першим розпочинатиме конкурсну програму).
Ведучий. Отже, перший конкурс «Бліц», в якому команда показує свій сукупний інтелект. Команда має дати миттєві відповіді на запитання. Якщо відповіді немає, говорить: «Далі...». Підраховується кількість правильних відповідей за 60 секунд.
Команда, що дасть більше правильних відповідей, отримає 10 балів, команда-суперниця не отримає нічого.
Запитання для команди II
Суддя. Команда, яка перемагає у конкурсі, крім 10 балів, має право на бонусне запитання і може заробити 5 додаткових балів.
Конкурс «Збери літери»
Ведуча. Дівчата, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш наступний конкурс «Збери літери».
Ведучий. Четверо гравців із команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на долоньки (спини і спереду). Хто саме отримає, вирішуйте самі.
Ведуча. Дівчатка, не лякайтеся. Зараз нам насправді потрібно бути дуже оперативними,
Ведучий. Правила такі: я зачитую запитання, дівчата відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на долоньках (футболках). Слово складаємо зліва направо. На це дається 1 хвилина. Команда, що склала більшу кількість слів, отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів, - 0 балів.
Якщо ви готові, то час пішов!
Your next task will be the following. You have to form words. Listen the questions attentively.
Questions to the first team:
1. Round, red, yellow and a very testy fruit.(Apple).
2. Brown and oval vegetable. (Potato).
Ведуча. Ми себе показали гідно. У мене для вас, шановні хлопці, є також запитання, на які вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На це є 60 секунд. Мені потрібно з вашої команди 4 представники. Я від щирого серця сподіваюсь, що ви програєте. Чого ми вам з дівчатами й бажаємо.
Questions to the second team:
1. Round, red and a very testy vegetable. (Tomato).
2. Long, orange, sweet vegetable. (Carrot)
Ведучий. Пані суддя, скажіть будь ласка, чи сподобався вам цей конкурс?
Бонусне питання для переможця.
Суддя. Учасники - просто молодці, але пощастило в цьому конкурсі команді ... (оголошує переможця).
Конкурс «Чарівна скринька»
З цієї скриньки ви дістаєте одну річ.
Потрібно назвати
На обговорення команда матиме 30 секунд.
Вміст скриньки:
У разі нічиєї - суддя оголошує дивоглядки.
Конкурс «A magic square».
Choose the number from 1 to 9.
1.Name 5 colours.
2. Name 5 parts of the body.
3. Name 5 school subjects
4. Name 5 English names.
5. Name 5 fruit.
6. Name 5 vegetables.
7. Name 5 professions.
8. Name 5 months.
9. Name 5 days of the week.
10. Name 4 seasons.
Ведучий. Бачу, наші вболівальники засиділися.
Час і їм показати, на що вони здатні, та й зайвий бал команді не завадить.
Ведуча. Отут я з тобою змушена погодитися. Пані суддя, оголосіть, будь ласка, завдання для вболівальників.
Суддя. Розшифрувавши криптограму, ви дізнаєтесь ім’я російського письменника, за творчість якого до цього часу сперечаються російські та українські літературознавці.
17 |
11 |
15 |
19 |
16 |
1 |
4 |
19 |
4 |
19 |
16 |
31 |
Суддя. Поки вболівальники працюють над криптограмою, команди теж мають роботу.
Конкурс називається «Знайди автора».
Кросворд «Знайди автора»
(Пушкін, Шиллер, Скотт, Міцкевич, Твен, Кіплінг, Уайльд, Гейне, Діккенс)
Суддя. Дякуємо вболівальникам дівчат/хлопців. Ви принесли своїй команді 5 балів.
Конкурс «Simon says»
Are you attentive listeners? Well check it up in a few minutes.
You have to show only what Simon says.
First team
1.Sit still.
2.Stand up.
3.Clap your hands.
4.Take a book.
5.Sleep.
Second team.
1.Touch your nose.
2.Clap your hands.
3.Show the door.
4.Stand up.
5.Touch your head.
Конкурс «Вгадай мелодію»
Ведуча. А ми переходимо до мого улюбленого конкурсу. Прошу помічників винести нам дзвоники.
У цьому залі лунатиме музика, будуть вмикатися треки. Ми повинні почути цю музику, здогадатися, з якого вона фільму чи мультфільму, і подзвонити у дзвоник. Якщо відповідь неправильна, бал зараховується супернику.
Бонусне запитання для переможця.
Ведучий. Ми вже разом навчаємося майже 6 років. А чи добре ми знаємо одне одного. Зараз це з’ясуємо. Останній наш конкурс не стосуватиметься літератури чи англійської мови, тож можете зітхнути з полегшенням.
Ведуча. У нас є 6 місць. Суть конкурсу - розмістити суперників на місця відповідно до певного критерію. Отож, завдання до хлопців.
Хто із наших дівчат любить найбільше поспати на вихідних? Беріть дівчат за руки і розставляйте на місця. На першому місці - та, що спить найдовше (Наприклад, до 15.00). Далі менше і ще менше. 30 секунд на обговорення.
(До 13:00; 12:00; 11:00; 10:00; 9:00; 8.30).
Подумали? Слухаємо вас! Перевіряємо.
Ведучий. А тепер, дівчата, увага, завдання вам. Подивіться на наших мужніх, кремезних красенів!
Хто із наших хлопців приділяє найбільше часу підготовці до уроків? Хто найбільше - має стояти першим зліва.(Наприклад, витрачає 5 годин). Хто найменше - останнім! Розмістіть на відповідні місця! 30 секунд на обговорення.
(1,5 год; 1 год; 45 хв; 40 хв; 30 хв; 20 хв).
Дівчата, розставляйте хлопців, а ми подивимось.
Слухаємо вас! Перевіряємо.
Суддя оголошує переможця.
Ведучий. Ну що ж, може, на цьому треба ставити логічну крапку й оголосити, що перемогла дружба?!
Ведуча. Невже відчуваєте свою поразку, хлопці? Давайте почуємо, скільки ж балів заробили команди. Та якими не були б результати, цілком зрозуміло: сьогодні була цікава гра!
Ведучий. Бо учасники показали всі свої таланти, подолали нерішучість і сором’язливість та влаштували для всіх справжнє свято!
Суддя підбиває підсумок. Вручає символічну відзнаку переможця командам «Дівчата», «Хлопці».
Ведучий. А наостанок хочемо сказати:
Ведуча. Ми найкращі! We are the best!
Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!
Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!
Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці 6 класу! We are boys and girls from 6th form.
Звучить музика