1 червня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність як структурний компонент у траєкторії професійного самовизначення учнів

Позакласний захід «Математична квест-кімната»

Про матеріал
Мета заходу: виховна: виховувати повагу до думки іншого; уміння співпрацювати в колективі; виявлення здібностей учнів; розвивати пам’ять, волю до перемоги; наполегливість у досягненні мети. навчальна: формування предметних компетенцій; поглиблення та узагальнення раніше вивченого матеріалу з математики; демонстрація застосування у житті знань, одержаних на уроках; збільшення мотивації до вивчення математики; розвивальна: сприяння розвитку логічного мислення, умінь творчо підходити до розв’язування задач, комунікативних здібностей учнів; розширення кругозору учнів; занурення у світ передбачень і загадок, що змушують мислити, міркувати, творити.
Перегляд файлу

Позакласний захід «Математична квест-кімната»

Мета заходу:

виховна:  виховувати повагу до думки іншого;  уміння співпрацювати в колективі; виявлення здібностей учнів; розвивати пам’ять, волю до перемоги; наполегливість у досягненні мети.

навчальна: формування предметних компетенцій; поглиблення та узагальнення раніше вивченого матеріалу з математики; демонстрація застосування у житті знань, одержаних на уроках; збільшення мотивації до вивчення математики;

розвивальна: сприяння розвитку логічного мислення, умінь творчо підходити до розв’язування задач, комунікативних здібностей учнів; розширення кругозору учнів; занурення у світ передбачень і загадок, що змушують мислити, міркувати, творити.

Обладнання: смартфони з встановленим додатком WellaMe, комп’ютери, мультимедійна система, конверти з завданнями, картки з підказками (призи для учасників).

Хід заходу

Вчитель: Сьогодні я пропоную вам зіграти у гру «Математична квест-кімната». Це випробування вашої начитаності, ерудованості, витривалості та вміння грати у команді. Будь-яка гра має свої правила. Отже, правила за якими ми будемо співпрацювати:

  1.    Зараз сформовані 2 команди «Числа» та «Цифри», в кожній по 3 учасника. Інші учасники – хранителі.
  2.    У вас не буде маршрутного листа, я дам підказку з чого почати і далі при виконанні завдань ви будите знаходити підказки куди потрібно рухатися далі.
  3.    Якщо в завданні буде написано : «Відскануй …» ви повинні застосувати додаток на смартфоні WellaMe. Будьте уважні, не всі активності призначені для вашої команди та не забудьте увімкнути геолокацію.
  4.    Ми трохи обмежені в просторі, тому тільки один учасник команди може рухатись, всі інші залишаються на своїх місцях. Пам’ятайте, про правила поведінки. Не заважайте іншим.
  5.    Більшість активностей направлено на сканування номера комп’ютера. Але біля деяких комп’ютерів, у нас знаходяться хранителі. Щоб відсканувати номер, вам потрібно буде дати відповідь на їх загадку. У вас є лише три спроби. Якщо ви відповісте вірно, хранитель перейде в вашу команду, якщо ні – то до команди суперника. За кожного хранителя, команда здобуває додатково 50 балів.
  6.    Вам потрібно швидко та вірно виконати усі завдання. Команда, що завершить квест першої, отримає додатково 50 балів.

Чи зрозумілі правила нашої гри? Що ж бажаю вам успіху в успішному завершенні квесту.

Вчитель роздає підказки з чого почати квест.

Команда «Числа» має пройти наступний шлях:

  1.    Відскануй комп’ютер
  2.    При скануванні комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під свій стіл». Там знаходиться конверт з першим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  3.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 7 стіл». Там знаходиться конверт з другим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  4.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 10 стіл». Там знаходиться конверт з третім завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  5.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 8 стіл». Там знаходиться конверт з четвертим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  6.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 6 стіл». Там знаходиться конверт з п’ятим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  7.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 5 стіл». Там знаходиться конверт з шостим завданням та запискою «Вітаю! Ви успішно закінчили квест»

Команда «Цифри» має пройти наступний шлях:

  1.    Відскануй комп’ютер
  2.    При скануванні комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під свій стіл». Там знаходиться конверт з першим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  3.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 1 стіл». Там знаходиться конверт з другим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  4.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 9 стіл». Там знаходиться конверт з третім завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  5.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 4 стіл». Там знаходиться конверт з четвертим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  6.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 2 стіл». Там знаходиться конверт з п’ятим завданням та підказкою «відскануй комп’ютер »
  7.    При скануванні наступного комп’ютера, отримують підказку: «Заглянь під 3 стіл». Там знаходиться конверт з шостим завданням та запискою «Вітаю! Ви успішно закінчили квест»

Завдання 1.

Команда «Числа»

1. Кравець має сукна18м і щодня відрізає від нього по 3м. На який день він це зробить останній раз?

Відповідь:_________________________________________________________

2. Основа трикутника 25 см. Знайти його середню лінію.

Відповідь:_________________________________________________________

Команда «Цифри»

1. Гусениця за день піднімається вгору по стовбуру дерева на 3 метри, а за ніч сповзає на 1 метр. Якої висоти дерево, якщо гусениця досягає її верхівки на шостий день?  

Відповідь:_________________________________________________________

2. Основа трикутника 25 см. Знайти його середню лінію.

Відповідь:_________________________________________________________

За кожне вірно виконане завдання команда отримує 10 балів.

Завдання 2.

Розв’яжи ребуси

http://3.bp.blogspot.com/-bzcvKMlL-94/U2cmI-ZKFHI/AAAAAAAAAE4/ZooQ1pBO6Fw/s1600/2.jpg

__________________________________________________________

http://3.bp.blogspot.com/-CEqzPMOHpaY/U2cmOLuP2MI/AAAAAAAAAFA/IQ_dmKyQym4/s1600/3.jpg

__________________________________________________________

http://4.bp.blogspot.com/-r_Lumt_o2Vg/U2cmUbB2RkI/AAAAAAAAAFk/4mK44ZxOthA/s1600/5.png

__________________________________________________________

За кожен ребус 10 балів.

Завдання 3.

Складіть наступні фігури з танграму

Після складання кожної, покажіть результат вчителю

 

Картинки по запросу "танграм це""Картинки по запросу "как сделать танграм""tangram_04Картинки по запросу "как сделать танграм"" 

 

 

 

За кожне по 10 балів

Завдання 4.

Складіть з п’ятнадцяти сірників «метр»

За це завдання команди отримують 20 балів

Завдання 5.

Найдавнішою пам’яткою Київської Русі з арифметики є твір про календар «Порадник, як людині пізнати числення літ», написаний слов’янською мовою ученим монахом в 1136 р. Там  використовуються дробові числа.   Щоб дізнатися прізвище монаха, розв’яжіть кросворд і у виділений клітинках прочитаєте його.

http://vvvv111.ucoz.ru/IMG_0001.jpg

1.    Найменше натуральне число.

2.    Числа 1/2, 1/8, 2/7  - це…

3.    Відстань між кінцями відрізка.

4.    Величина вимірювання кутів.

5.    Компонент дії додавання.

6.    Одиниця вимірювання площ земельних ділянок.

7.    Одне з основних понять математики.

8.    Відрізок, який сполучає дві точки кола і проходить через його центр.

9.    0, 1, 2, 3, 4, 5,… - це…

10.Найменше натуральне число, яке закінчується нулем.

11.Як сказати одним словом 1/2 ?

Монах:________________________________

За вірно розгаданий кросворд 100 балів.

Завдання 6.

АНАГРАМИ

Перестав букви в словах і отримай математичні терміни

Окол  ______________________

Кург  ______________________

Дрінцил  ______________________

Сокун  ______________________

Уляк  ______________________

Урісад  ______________________

Щолап  ______________________

Лочис  ______________________

Чотка  ______________________

Метргеоія ______________________

За кожну вірну відповідь – 5 балів

Запитання для хранителів:

10 Комп’ютер. Скільки хвилин потрібно варити круте яйце?

Відповідь: Жодної, бо во­но вже зварене

8 Комп’ютер. Хто найбільшу шапку носить?

Відповідь: Хто найбільшу голову має

3 Комп’ютер. У кого є ще такі голки, як у їжака?

Відповідь: У їжачихи

11  Комп’ютер. Який вогонь не пече?

Відповідь: Намальований

7 Комп’ютер. У яку бочку не можна нічого налити, хоч вона і справна?

Відповідь: У повну

6 Комп’ютер. На яке запитання не можна відповісти: «Так.»?

Відповідь: На запитан­ня: «Ти спиш?»

2 Комп’ютер. Чому старий дід капелюх купує?

Відповідь: Тому, що задарма ніхто не дає

5 Комп’ютер. Ім’я якої казкової героїні походить від назви одиниці вимірювання довжини?  

Відповідь: Дюймовочка

4 Комп’ютер. Розташуйте міри ваги за зростанням:  центнер, грам, тонна, кілограм. 

Відповідь: грам, кг, ц, т

9 Комп’ютер. Чому в поїздах стоп – крани червоні, а в літаках – голубі?

Відповідь: В літаках стоп – кранів не має

 

Ви сьогодні гарно попрацювали, і як би там не було перемогла дружба. Тому, поки я зроблю останні підрахунки балів, ви повинні виконати останнє на сьогодні завдання: знайти свій приз. Для цього потрібно лише відсканувати зображення і ви отримаєте підказку.

Оголошення команди переможців.

Кожне змагання має своїх переможців, кожен переможець має свою нагороду. Сьогодні ви всі перемогли, а найціннішою нагородою стали ваші знання. Є такий вислів: «Фахівець у своїй справі». Можливо, знання з математики допоможуть вам стати майстрами, справжніми фахівцями у своїй справі.

docx
Додав(-ла)
Цюрюпа Леся
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку