19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Позакласний захід "Математичний брейн-ринг"

Про матеріал

Сценарій позакласного заходу "Математичний брейн-ринг" для учнів 9-11 класів.

Брейн-ринг рекомендується проводити в рамках тижня математики у школі.

Даний захід розвиває логічне мислення та підвищує інтерес до вивчення математики учнів

Перегляд файлу

Литвинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала та провела:

Черниш Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Брейн-ринг з математики для учнів 9-11 класів

 

1-й ведучий.
Вітає математика 
Сьогодні щиро вас.
Брейн-ринг урок незвичний
Відбудеться у нас
Зібралися команди-
Розумники- знавці,
Хоч досвіду немає,
Вони всі молодці!
Командам нашим успіхів
В брейн-рингу побажаємо.
І відповідей правильних
Від них усіх чекаємо.
1- й. Пропонуємо брейн-ринг для учнів 9-11 класів. Сьогодні оцінюватиме журі в складі

________________________________________________________________________________________
Запитання І туру
1. У кого більше ребер: у 3 паралепіпедів чи у 2 учнів?/ У двох учнів – 48, у 3 паралепіпедів – 36/
2. На яке число треба розділити 2.,щоб одержати 4? / На 0,5/
3. Хто не любить природи, той не любить і людини, - той поганий громадянин. (Федір Достоєвський)
4.Як називаються вирази, утворені з чисел, змінних,їх степенем та добутків?/одночлени/
5. Як називають вираз, що не містить ділення на вираз із змінною? /Цілий/ 
6. Геній — це 1 відсоток таланту і 99 відсотків праці. (Томас Едісон)
7. Хто першим ввів систему координат на площині? /Декарт/ 
8. Як у математиці називають твердження, яке треба довести? /Теорема/ 
9. Як називають прямі на площині, що не  перетинаються? /Паралельні/ 
10. Кого називають „батьком алгебри"? /Вієта/ 
11. Як називається фігура, що складається з усіх точок  площини, рівновіддалених від даної точки? /Коло/ 
12. Чому дорівнює сума кутів трикутника? /180 градусів/ 
13. Який дріб завжди менший від 1? /Правильний/ 
14. Як називається розділ геометрії, в якому  вивчаються фігури на площині? /Планіметрія/ 
15. Як у математиці називаються очевидні твердження, що не доводяться? / Аксіома/ 
16. Як називаються прямі, що перетинаються під прямим кутом? /Перпендикулярні/ 
17. А це запитання буде про кохання. Одного разу хлопець — математик гуляв з дівчиною. Вона зірвала  ромашку і почала відривати пелюстки, примовляючи: „Любить — не любить...". Тоді хлопець сказав: „Не  варто цього робити. Це зайве, Достатньо тільки...". Що він запропонував? /Підрахувати кількість пелюсток. Якщо парна, то не любить/
18. Пропоную учасникам назвати найдавніший  обчислювальний прилад. І, по можливості, його  показати. /Пальці/ 
19. Під яким кутом перетинаються діагоналі ромба?  /Прямим/ 
20. Це дуже просто мої дорогі тому, що політика набагато складніша ніж фізика –( Ейнштейн)

Запитання ІІ туру
.Запитання ІІІ туру /Чорний ящик!/ 
1. Історик ХХ ст. Роуз сказав: „Це щира розмова без слів, гарячкова активність, тріумф і трагедія, надія і відчай, життя і смерть, поезія і наука, давній Схід і сучасна Європа". 
2. Джерело численної кількості ц1кавих математичних задач. Терміни з цієї галузі можна зустріти в літературі з комбінаторики, програмування і кібернетики. 
3. Коли в кожній сім' ї була б ця гра, то була б надія на те, що з часом справді зникне недоумство державних умів. 
4. ЇЇ батьк1вщина — Індія. Ім' я винахідника — невідоме. Давня старовинна назва — „чатуранга".
5. Уродженець Праги на ім' я Стейніц першим прославив своє ім' я у зв' язку з цією грою.
6. Це постійна суперечка „двох К". 

7. Це дворове життя в мініатюрі. 
8. Ця гра пов'.язана з населеним пунктом. 
9. „На квадратиках доски 
Короли свели полки. 
Нет для боя у полков 
Ни патронов, ни штыков. /Шахи/ 
 

Ящик 2 
1. Існує легенда про грецького винахідника Дедала  (майстра, який зробив крила Ікару) і його племінника, дуже талановитого юнака, який придумав гончарний круг, першу в світі пилку і те, що лежить у цьому ящику. За це він поплатився своїм життям, оскільки заздрісливий дядько  штовхнув його з високого міського валу. 
2. Цей найдавніший предмет пролежав у землі 2000 років. 
3. Археологи виявили багато таких предметів, виготовлених із бронзи. Його також було знайдено під час розкопок у Нижньому Новгороді. 
4. За багато років конструкція цього предмету  практично не змінилася, настільки була  досконалою. 
5. В давній Греції вміння користуватися цим  предметом вважалося найбільшою майстерністю, а  вміння розв' язувати задачі з його допомогою-ознакою високого положення в суспільстві і  великого розуму. 
б. Цей предмет незамінний в архітектурі та  будівництві. 
7. Відомий письменник Ю.Олеша, автор „Трьох  товстун1в", писав: „В оксамитовому ложі лежить,  щільно стиснувши ноги, холодний і сяючий. У 
нього важка голова... я намагаюся підняти його, він  зненацька розкривається і коле в руку". 
8. Необхідний для перенесення інших розмірів, для побудови креслення рівних кутів. 
9. Про цей предмет є загадка: „Змовилися дві ноги  робити дуги і круги". 
/Циркуль/

Ящик 3 
1. Рік народження гри — 1974. 
2. Винахідник — архітектор, викладач ВНЗ. 
3. Якщо грати без системи, то для досягнення мети  потрібні мільйони років. 
4. Використовуючи певну систему, можна досягти  мети за 23 с. 
5. Ця гра наочність з алгебри, комбінаторики,  програмування. 
6. Її називали „грою століття". Нею можна  розважатися в дорозі. 
7. Зовнішній вигляд — правильний многогранник. 
8. Складається з 26 різнокольорових кубиків шести  кольорів. 
9. Гра названа ім'ям автора.  /Кубик Рубика/

Запитання 4 туру
/ Видатні математики/
1. Видатний французький математик ХУІ ст. на честь якого названа одна з теорем алгебри. /Вієт/ 
2. Давньогрецький філософ. Астроном і математик. 
Сформулював теорему геометрії, яка названа його іменем. Четверта буква Е. /Фалес/ 
3. На його честь названа найвідоміша теорема  геометрії. /Піфагор/ 
4. Математик і механік Стародавньої Греції, був убитий при падінні Сіракуз. Його крилатий вислів: „Евріка". /Архімед/

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку