Позакласний захід "Математичний квест"

Про матеріал
Мета заходу: - активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти; - підвищення інтересу до вивчення математики; - підвищення загальної культури здобувачів освіти; - розвивати комунікативні вміння дітей ; - вчити працювати коллективно і самостійно.
Перегляд файлу

 

Овруцький  професійний  ліцей

 

Методична розробка виховного заходу

Математичний квест

 

 

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_0753.jpg

 

 

 

Розробила викладач математики 

Людмила Миколаївна Король

 

 

 

2021р.

 

 

 

Математичний  квест

 

Мета заходу:

       - активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти;

       - підвищення інтересу до вивчення математики;

      -  підвищення загальної культури здобувачів освіти;

       - розвивати  комунікативні вміння дітей ;

       - вчити працювати коллективно і самостійно.

  Правила проведення квесту:

Діти отримують перше завдання , інструкції і підказки щодо наступного завдання від викладача математики в своїй групі у додатку Viber. Вони мають виконати завдання та дізнатися кому треба надіслати відповіді для перевірки. Розв’язання цього завдання учасники квесту відправляють за підказкою на сторінку у Viber відповідному викладачу (якщо підказка це № кабінету, то відповідь надсилається тому викладачу,який працює в цьому кабінеті). Викладач перевіряє завдання, ставить бали  в маршрутному листі та дає  наступне завдання. Таким чином учасники квесту мають пройти всі контрольні пункти. Виграє той, хто не тільки першим пройде всі контрольні пункти , а й набере більше балів.

Викладач математики дає перше завдання :

Контрольний пункт №1 Літературний

Назвати казки, поговірки, прислів’я або пісні в яких зустрічаються числа (кожна назва-1 бал)

Відповіді відправити в кабінет, номер якого є розв’язком рівняння

lg(3x-17)=lg(x+1)        Успіхів)))

(ВІДПОВІДЬ: Розгадка:Кабінет №9)

Викладач  перевіряє,   вписує в маршрутний лист бали.

Контрольний пункт №2 Арифметичний

Два вівчаря пасли свої отари, і один каже другому: «Дай мені одну вівцю, то в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одну, то в мене буде  вдвічі більше, ніж у тебе». По скільки  овець в них було спочатку?

Підказка до наступного етапу:

Далі додайте ці числа, і знайдіть літеру в абетці, яка стоїть під цим номером. Наступне завдання отримайте у викладача , імʼя якого починається на цю літеру.

(ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 5 і 7. 5+7=12= літера І. Завдання у вчителя: Ірини  Іванівни).

Викладач  перевіряє,   вписує в маршрутний лист бали

Контрольний пункт №3 Історичний

За кожну правильну відповідь отримаєте 1 бал.

1. Назвіть давньогрецького математика, який брав участь в Олімпійських іграх.

2. Хто ввів прямокутну систему координат?

3. Що вигукнув Архімед, вискакуючи  з ванної?

4. Що важче кілограм паперу чи кілограм міді?.

5. Хто є автором вашого підручника математики?

(ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 1) Піфагор, 2)Декарт, 3)Еврика, 4)однаково, 5) Істер.

Відповідь до наступної задачі підкаже вам подальший  шлях 

Знайдіть значення фігур

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки. Сума кола,трикутника і квадрата підкаже вам шлях  до «класної  мами» …. групи.

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

(Відповідь  Коло = 2, трикутник = 3, квадрат = 8. 2+3+8=13. Отже потрібно знайти « класну маму» групи №13  )

Викладач  перевіряє,   вписує в маршрутний лист бали

Контрольний пункт №4  Інтелектуальний « Розв’язати кросворд»

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl06/1%28435%29.jpg

ПИТАННЯ:

По горизонталі:

3. Вихідне положення, на основі якого будується геометрія.

4. Відрізок, що з'єднує вершину трикутника з серединою протилежної сторони.

5. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.

7. Прилад для вимірювання кутів.

9. Багатокутник з найменшою кількістю кутів.

10. Допоміжна теорема.

12. Перше основне поняття геометрії.

13. Вид кута.

15. Сторона грані паралелепіпеда.

По вертикалі:

1. Многогранник.

2. Чотирикутник.

6. Відрізок, що з'єднує будь-які дві несусідні вершини многокутника.

8. Паралельні сторони трапеції.

11. Одиниця вимірювання довжини.

14. Фігура, яка складається з точки й двох променів, що виходять з неї.

16. Відрізок, що з'єднує дві точки кола, що проходить через центр.

17. Прилад для побудови кола.

(Відповідь

По горизонталі: 3. Аксіома. 4. Медіана. 5. Квадрат. 7. Транспортир. 9. Трикутник. 10. Лема. 12. Крапка. 13. Тупий. 15. Ребро.

По вертикалі: 1. Паралелепіпед. 2. Паралелограм. 6. Діагональ. 8. Підстави. 11. Метр. 14. Кут. 16. Діаметр. 17. Циркуль.

Наступне завдання ви візьмете у викладача, який тісно пов'язаний з цими термінами.

  •         н=й          Підставка для квітів під вазон Віз, цена 2450 грн., купить в Киеве —  Prom.ua (ID#217935573), Lenagold - Клипарт - Руки,,с

Викладач  перевіряє,   вписує в маршрутний лист бали

Контрольний пункт №5 «Кмітливість і винахідливість»

Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина.

Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі.

Тестова задача, яку задають в початковій школі Гонконгу

Відповідь

Правильна відповідь: 87. Спробуйте повернути картинку на 180 градусів.

Коли доба коротша?

Коли доба коротша: взимку чи влітку?

Коли доба коротша?

Відповідь

Однакові.

Діти вишикувались в шеренгу. «Я стою п’ятий від початку шеренги і п’ятий від кінця шеренги»,- сказав один з них. Скільки дітей в шерензі?

Низкий рост – чем помочь ребёнку?: my19edwin — LiveJournal

Відповідь 9.

Підказка до наступного етапу: Добудьте квадратний корінь із знайденого в останній задачі числа. Це номер кабінету де ви візьмете наступне завдання.

Викладач  перевіряє, вписує в маршрутний лист бали

Контрольний пункт №6   «Ребус»

ребуси ребусик=ч(ОДНОЧЛЕН)

ребуси ребуси ребуси ребуси ребуси1=К (вектор)

ребуси ребуси4=а    (СУМА)

ребуси ребуси ребуси ребуси ребусиребуси1=п(СТУПІНЬ)

ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси(ВІДСОТОК)

ребусиребусиребусиребуси1=р(КОРІНЬ)

(ВІДПОВІДЬ:  Вік живи, вік учись)

Підказка до наступного етапу:

Останній розшифрований вислів несіть тому, хто примусив вас сьогодні попрацювати і  додав кілька зайвих звивин у ваші світлі голови.

Викладач  перевіряє,   вписує в маршрутний лист бали

Контрольний пункт №7 «Загадковий»

   1.  В Америці дату 1 липня 2003 року записують так: 7/1/2003, а в інших країнах: 1/7/2003. Якщо не знати, у якому форматі записане число, то скільки дат у році можна витлумачити невірно? (ВІДПОВІДЬ:      Якщо є число 13, можна здогадатися що це день, а не місяць. Тобто заплутатися можна в числах до 12, включаючи й 12. Усього можливих комбінацій 12x12=144. Але кожен місяць буде мати одну дату, яку в кожному разі буде зрозуміло правильно, наприклад 7/7/2003. У підсумку всього можна витлумачити неправильно днів 144-12=132).

2.  Якщо людина йде на роботу пішки, а назад їде на транспорті, то в цілому на дорогу витрачає півтори години. Якщо ж в обидва кінці він їде на транспорті, то весь шлях займає в нього 30 хвилин. Скільки часу потрібно людині на дорогу, якщо на роботу й назад вона піде пішки?

( Відповідь:      Користуючись транспортом, людина витрачає на шлях туди й назад 30 хвилин. Тому шлях в одну сторону займає 15 хвилин. Виходить, пішки він може добратися до роботи за 1 годину й 30 хвилин - 15 хвилин = 1 година й 15 хвилин. Весь шлях займе вдвічі більше часу - 2 години й 30 хвилин.)

  3.  Скільки граней у шестигранного олівця?

( Відповідь :     8 граней.)

Викладач математики підраховує загальну кількість балів. Визначаються   і нагороджуються переможці, найактивніші учасники гри. 

                                  

 

 

Маршрутний лист

Назва команди

 

 

№ завдання

Кількість балів

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

Загальна кількість балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Овруцький  професійний  ліцей

 

Методична розробка виховного заходу

 

МАТЕМАТИЧНІ  РЕБУСИ І ЗАГАДКИ

 

 

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_0753.jpg

 

 

 

Розробила викладач математики

Людмила Миколаївна Король

 

 

 

2020р.

docx
Додано
10 січня 2022
Переглядів
1081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку